Singeltråden

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Hundtricket funkar! :D
Började volontärarbeta på riktigt nu i helgen för ett omplaceringshem för hundar. Jag är en av dom få killarna där. ;)
Visar sig att en tjej som gick "utbildningen" med mig var där i går också.
Inte nog att hon bor typ 200 meter från mig. Hon jobbar vägg i vägg med mitt jobb OCH är singel. :D
Ska fråga ut henne på en fika efter jobbet nästa Söndag tänkte jag. :p

Skitdumt när det väl går åt fanders. Då slipper du henne aldrig :tungan
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Ja 19 passerar jag ju inte Halmstad, 17.30 däremot.

Skäggot, tur du lade till det där sista. Du hade kunnat syfta på precis vad som helst, som säkert varit betydligt värre.

Tro mig, det blir inte värre än såhär, men tillägget var mer för att peka på den evt. smittspridningen, än själva sjukdomstillståndet.:glömdet

Har iof, inte testat dengue eller ebola, men tror det hamnar i samma fack.:4skrika
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Men för oss av det fagra könet är det det värsta som finns, det och en pungspark dårå.
Äh tala för dej själv!
En dunderförkylning i min kropp innebär att jag hostar EN gång! Värre är det inte.

Det är bara genetiskt defekta individer som sänks av en förkylning. För att undvika att ni för era defekta gener vidare bör ni leva i celibat alternativt sterilisera er.
:mattias
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Har du inte hört talas om "Hen"?

Hört men inte förstått. Trodde det handlade om "avköna" individen, att bli androgyn. Jag vet däremot att folk födda på den tidigare delen av 1900-talet understundom benämner det kvinnliga könsorganet "hönan", tror det är vulvan som avses.

Efterlyser följdaktligen en bättre definition på vad detta tredje och starkare kön skulle vara för individ och om det är parmaterial för oss i singeltråden?
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Alltså, ni bommar här en fikapaus med 1,5 timma? 90minuter. 5400sekunder. En brakskitsdofts halveringstid.
Klaga inte sedan på att ni aldrig träffar någon.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tack för tipset!

Tror jag är KÄR och först med att gilla bilden:krama

Kollade mina "gillanden", och såg att jag ade fått ett nytt gilla på en gammal fyllebild. Vet inte om det var den du menade, men jag tar ut segern i förskott ändå, så tack. ;) Har läst att det värsta som kan hända om man tar ut segern i förskott är att man är glad i onödan, och det ska jag försöka anamma.

För övrigt har jag bytt hårfärg igen.
Väldigt sliten, men åtminstone uppdaterad.

557610_10152144337175531_1726556426_n.jpg
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Kollade mina "gillanden", och såg att jag ade fått ett nytt gilla på en gammal fyllebild. Vet inte om det var den du menade, men jag tar ut segern i förskott ändå, så tack. ;) Har läst att det värsta som kan hända om man tar ut segern i förskott är att man är glad i onödan, och det ska jag försöka anamma.

För övrigt har jag bytt hårfärg igen.
Väldigt sliten, men åtminstone uppdaterad.

View attachment 371299

Vart de så uppenbart?!:kär

Förresten :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top