Singeltråden

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Ort
eskilstuna
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Just fan.... Typiskt, bara första dan på tråden o redan blåst :(
 

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Ort
eskilstuna
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Precis... ska du ha "blow jobs" så är nog sporthoj rätt forum, fort går det i alla fall att spåra ur...

får väl skicka ett pm jag med då :tungan

Ja ja.... Den som väntar på nått gott...dör väl av svält...

Välkommen till nätdejtingens verklighet. :gnissla

Ja det är väl så här det är antar jag, ska prova o gå på krogen med en stor flaska sprit ikväll i stället.... kanske man kan lura nån chey o supa mej schnygg ;)
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag brukar säga att jag är i form.

Rund är ju en av dom vanligaste formerna.

Fast jag tror inte på nätdejting, jag har jobbat med ett par snubbar som har testat det, ingen av snubbarna var väl direkt några kap på köttmarknaden utan mer helt vanliga snubbar.

Tjejerna dom dejtade verkade dock vara psykopater/skadat gods hela bunten.

Fast en av snubbarna flyttade ihop med den värsta psykopaten, och dom bor ihop än efter 8år...
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Jag brukar säga att jag är i form.

Rund är ju en av dom vanligaste formerna.

Fast jag tror inte på nätdejting, jag har jobbat med ett par snubbar som har testat det, ingen av snubbarna var väl direkt några kap på köttmarknaden utan mer helt vanliga snubbar.

Tjejerna dom dejtade verkade dock vara psykopater/skadat gods hela bunten.

Fast en av snubbarna flyttade ihop med den värsta psykopaten, och dom bor ihop än efter 8år...

Nätjejerna har ingen som helst verklighetsuppfattning om sitt eget marknadsvärde, trånar efter hollywoodhunken och ratar samtidigt de där vanliga och trevliga killarna. Sen så gnäller de att de bara råkar ut för players... :död
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nätjejerna har ingen som helst verklighetsuppfattning om sitt eget marknadsvärde, trånar efter hollywoodhunken och ratar samtidigt de där vanliga och trevliga killarna. Sen så gnäller de att de bara råkar ut för players... :död

Det gäller nog tjejjer i allmänhet.

Tur att man själv är så jäkla het, annars hade det kunnat vara jobbigt.
Jepp, jag är också singel. :yoparty
 

_Dräparen_

Medlem
Gick med
29 Sep 2011
Ort
Södertälje
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 900SSiE -00
Nätjejerna har ingen som helst verklighetsuppfattning om sitt eget marknadsvärde, trånar efter hollywoodhunken och ratar samtidigt de där vanliga och trevliga killarna. Sen så gnäller de att de bara råkar ut för players... :död

Tycker du att det stannar vid nättjejerna? Tycker det är lika illa på krogen.

jäkligt bra tråd annars.

Här sitter en soffpotatis i sina sämsta år. oordnad ekonomi, sociala fobier, elak, oseriös, humorlös. Lyssnar på hårdrock, punk och metal, har ett fortskaffningsmedel som en gång i tiden kallades motorcykel.

sökes: ett kjoltyg i lämplig ålder. ditt utseende? hur ska jag veta hur du ser ut?
 
Last edited:

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Tråkig ensamvarg i övre 30årsklassen. trivs helst med att sitta hemma och jämra mig över saker jag inte orkar ta tag i och föredrar hellre att klaga på allt och alla.

Översatt:
Världsvan ung man som har funnit sin plats i livet och söker nya utmaningar..
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Tycker du att det stannar vid nättjejerna? Tycker det är lika illa på krogen.

I stor mån är det ju samma tjejer som är ständiga singlar och jämt springer på krogen som även hänger på nätet.

Men nättjejerna är mer omedvetna om sin egen bristande atraktionskraft. Oavsett hur ful och dum tjejen är så blir dom överösta med komplimanger av lika pantade och tafasta grabbar som inte vet nån annan strategi. Så även skadat gods får intresserade spekulanter. Fast de killarna vill ju bara hålla för ögonen och borra. Sedan drar killarna.

Men tjejerna tror ju att dom kan få dom där heta killarna som emellanåt vill borra och därmed är ribban lagd.

Tjejerna på krogen är inte lika "bortskämda", färre killar på krogenvågar ragga på den snyggaste tjejen och ingen raggar på de fula tjejerna. På krogen kan man mycket lättare kompensera sitt utseende med välsmort munläder och ett glatt humör.
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Det finns ingen spänning med singelbrudar ju... Det är mer spänning när dom är gifta... Oftast är dom kåtare också, för att dom inte blir "mätta" där hemma... :)
 

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Fast jag tror inte på nätdejting, jag har jobbat med ett par snubbar som har testat det, ingen av snubbarna var väl direkt några kap på köttmarknaden utan mer helt vanliga snubbar.

Tjejerna dom dejtade verkade dock vara psykopater/skadat gods hela bunten.

..låter som avkommor till den största dåren i universum..
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ha ha, verkar vara ett ondskans ekorrhjul det där. Har ett par polare som nu i flera år "nätdejtat/borrat". Får nog säga att tjejerna verkar minst lika osmakliga som killarna i detta hänseende.

Samlar troféer på löpande band. Ju fler pittar/vulvor med olika ägare, desto bättre. Och killarna kommer ångande med en bukett blommor i ena näven och drulen i den andra. Medan tjejen spelar ut sitt ytlighetsregister med full kraft.

Det värsta verkar vara att de som hållit på för länge med denna "syssla" verkar bli helt förtrappad i roten och kan inte länge dejta "normalt"
Det verkar som att det är bättre att växla partner så fort dom får en fis på tvären.

Tipset för dagen torde vara att hålla sig till onani tills en person med de rätta kvalitéerna dyker upp. :D

Men vad vet jag, jag är bara en smått road och ibland förfärad åskådare. :banana
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top