REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Sidan 320 av 3434 FörstaFörsta ... 2202702953143153163173183193203213223233243253263453704208201320 ... SistaSista
Resultat 6 381 till 6 400 av 68663

Ämne: Singeltråden

nissenys Klockringarens avatar
    Reg.datum
    sep 2006
    Hoj
    Räka
    Va fan -då har jag det ganska bra - är 38 o måste ragga på10-15 år yngre brudar

Finns bara ett problem - varje gång jag gör det så dyker ett wildcard upp från ingenstans

Limma på 25 åring - helt jävla plötsligt dök hennes prao upp - hon försökte sno mig

9 klassare som dryga upp sig mot 25 åringen
    Rattar hyllan

Medlem Rickens avatar
    Reg.datum
    apr 2004
    Hoj
    KTM 450 SMR

Singeltråden

Citat Ursprungligen postat av Money Visa inlägg
    Var fick du in gamla kukar?
    Som flickan sa...

Kaizen Ziniks avatar
    Reg.datum
    apr 2009
    Hoj
    GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
    Finns ingen perfekt ålder, är helt olika från person till person. Kan vara en 40 åring som tror han är 20 år eller en 24 åring som uppför sig som en 35 åring. Svårt att gå efter ålder, men personligen så ser jag någon över 30. Oftast mognat, lekt av sig, andra prio i livet, ordnad ekonomi. Men som sagt, är väldigt olika från person till person.
    Naturligtvis, det är mest en generalisering och den siffran kan varier oerhört! Men det vart ett bra utgångsläge
    96% enligt läkaren...

Medlem Maestros avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Hoj
    Engelskt och japanskt

blueridge
    Reg.datum
    jun 2007
    Hoj
    En 1200 utan puts
    Va ju det jag skrev ang Blueridge. Jag är lammkött för honom, enligt honom då. Hur gammal han är har jag ingen aning om. Men kul och retas.

I could be your daddy, y'know...

(Fast det hade nog inte varit riktigt lagligt, om jag nu gjort matten rätt....och än mindre lämpligt).

Jultomten känns bekant...undrar om inte jag är far till honom, minnet sviker.

Jag vill veta mer om det där tredje könet!

Banknarkare Ulvhamnes avatar
    Reg.datum
    okt 2010
    Hoj
    Literklubba, tjejhundra och mittemellan med kraschkåpor.
    Blogginlägg
    37
    Citat Ursprungligen postat av YipYip Visa inlägg
    Håller med Money här..det kan variera så enormt från person till person.

Men ju äldre man blir nu så blir det ju svårare och svårare att hitta damer som inte har en vilt tickande biologisk klocka.
    Har inget emot kids men vill inte ha några än på några år.

Kontentan är alltså att huvudsaken för mej är att man är i samma stadie i livet kan man säga. Och det kan man vara nästan oavsett ålder.
    Det där med biologisk klocka undviker man lättast med de som redan har barn.

Citat Ursprungligen postat av Zinik Visa inlägg
    Intressant!!

Vi har ju alla olika erfarenhet här, uppenbarligen.. Vilken är den perfekta åldern på en flickvän/pojkvän?

För att skapa lite diskussion lägger ja min röst på 28 år för en tjej, ingen krisålder, inte heller omogen och fortfarande fina former

Så vad säger ni?
    Jag är väl lite av samma åsikt som Money, ålder spelar inte så stor roll det är mognad man vill åt. Och vad gäller kvinnor blir de bättre med lite ålder. Unga kvinnor har helt sanslöst uppskruvade krav på pojkvännen. Äldre kvinnor brukar vara lite luttrade och acceptera att man inte är nån riddare på en skinande vit springare som jobbar 16 timmar per dygn för att kunna skämma bort henne, samtidigt som man lägger 8 timmar på att prata och titta på såpor med henne, och sedan 8 timmar på att umgås med hennes vänner. XD
    Jag vill knulla, köra hoj och hitta på dumheter!

...
    Det jag faktiskt vill ha ut av en kvinna är att hon iaf hyfsat förstår mig, något som är jävligt ovanligt, men jävligt viktigt för att det ska funka.

Kaizen Ziniks avatar
    Reg.datum
    apr 2009
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Ulvhamne Visa inlägg
    Det där med biologisk klocka undviker man lättast med de som redan har barn.

Jag är väl lite av samma åsikt som Money, ålder spelar inte så stor roll det är mognad man vill åt. Och vad gäller kvinnor blir de bättre med lite ålder. Unga kvinnor har helt sanslöst uppskruvade krav på pojkvännen. Äldre kvinnor brukar vara lite luttrade och acceptera att man inte är nån riddare på en skinande vit springare som jobbar 16 timmar per dygn för att kunna skämma bort henne, samtidigt som man lägger 8 timmar på att prata och titta på såpor med henne, och sedan 8 timmar på att umgås med hennes vänner. XD
    Jag vill knulla, köra hoj och hitta på dumheter!

...
    Det jag faktiskt vill ha ut av en kvinna är att hon iaf hyfsat förstår mig, något som är jävligt ovanligt, men jävligt viktigt för att det ska funka.
    Har ni inga krav själv? Visst hade man krav när man vart yngre, sedan släppte man på dessa MEN idags läget känner jag personligen att jag kan ställa krav för att inte hamn i någon rävsax! Visst jag är yngre än många här, men det finns 40plusare som haft ett förhållande på endast 6månader och flörtar med antalet fingrar på en hand!

Hur som helst, jag angav en siffra som jag tror är en bra riktlinje. Den behöver absolut inte vara rätt då det är som ni säger, 20 åringar som vet vad dom vill och 35 åriga nyblivna singel mammor som VERKLIGEN vet vad dom vill (fast helt skilda ändamål så att säga..)
    96% enligt läkaren...

Can do! Mordecaiens avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Hoj
    Knappt
    Citat Ursprungligen postat av 47nahoj Visa inlägg
    Hur länge har ni som skriver i den här tråden varit singlar?
    Jag vet inte så noga, typ ett par år.

Egentligen är det ganska skönt att vara singel. Mina vänner påstår att jag verkar mycket lyckligare när jag är singel också (tack för den).
    It's time to
    MAN THE FUCK UP
    ---
    Prior preparations prevents piss-poor performance

Reg.datum
    okt 2010
    Hoj
    Blogginlägg
    37
    Har ni inga krav själv? Visst hade man krav när man vart yngre, sedan släppte man på dessa MEN idags läget känner jag personligen att jag kan ställa krav för att inte hamn i någon rävsax! Visst jag är yngre än många här, men det finns 40plusare som haft ett förhållande på endast 6månader och flörtar med antalet fingrar på en hand!

Hur som helst, jag angav en siffra som jag tror är en bra riktlinje. Den behöver absolut inte vara rätt då det är som ni säger, 20 åringar som vet vad dom vill och 35 åriga nyblivna singel mammor som VERKLIGEN vet vad dom vill (fast helt skilda ändamål så att säga..)
    Jag har nog fått mer krav nu än jag hade som ung, då hade jag varit nöjd med någon som ville ha mig öht. Nuförtiden har jag kommit fram till att det är bättre att vara ensam än att ha någon som inte förstår mig, och egentligen bara hänger ihop med mig för att jag är något projekt och de anser att de kan förändra och förbättra mig.
    Jag trivs med den jag är, och är den jag är inte intressant så är kvinnan som inte tycker det intressant för mig. Dessutom är det roligare att dissa kvinnor än att sätta på dem.

blueridge
    Reg.datum
    jun 2007
    Hoj
    En 1200 utan puts
    Dessutom är det roligare att dissa kvinnor än att sätta på dem.
    Det finns verkligen alla sorters böjelser.

Kaizen Ziniks avatar
    Reg.datum
    apr 2009
    Hoj
    Jag har nog fått mer krav nu än jag hade som ung, då hade jag varit nöjd med någon som ville ha mig öht. Nuförtiden har jag kommit fram till att det är bättre att vara ensam än att ha någon som inte förstår mig, och egentligen bara hänger ihop med mig för att jag är något projekt och de anser att de kan förändra och förbättra mig.
    Jag trivs med den jag är, och är den jag är inte intressant så är kvinnan som inte tycker det intressant för mig. Dessutom är det roligare att dissa kvinnor än att sätta på dem.

Du behöver helt klart ligga.
    96% enligt läkaren...

Kaizen Ziniks avatar
    Reg.datum
    apr 2009
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av blueridge Visa inlägg
    Det finns verkligen alla sorters böjelser.
    Ni tog orden ut mun på mig!
    96% enligt läkaren...

Reg.datum
    okt 2010
    Hoj
    Blogginlägg
    37

Du behöver helt klart ligga.

Feldoserad psxcares avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Hoj
    ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
    Citat Ursprungligen postat av 47nahoj Visa inlägg
    Hur länge har ni som skriver i den här tråden varit singlar?
    6 månader kanske, om jag räknar från 1985 när jag började försöka förstå mig på det där med tjejer/kvinnor. Dom överlistar mig varje gång...ja, jag vet, har inte i den här tråden att göra :-)
    Constant progress inch by inch get you to your goal faster than trying to force rapid progress losing good performance altogether. When we show no progress in a skill no matter how much we practice it is because we are trying to improve two things at once. Repetition may ingrain mistakes just as easily as improvements.

Omogen Madass_s avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Hoj
    KTM 640
    Citat Ursprungligen postat av jyx Visa inlägg
    skönt med nån som är positiv
    Sant ju. Förhållanden är bara ett underligt hittepå vars "regler" flertalet tenderar att bryta mot i tid och otid.
    Är man ensam får man göra som man vill, 24/7
    Vadå vänsterkurva?

Garageplats i Göteborg sökes!

Kaizen Ziniks avatar
    Reg.datum
    apr 2009
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Madass_ Visa inlägg
    Är man ensam får man göra som man vill, 24/7
    Kvalitetstid

Men det är rätt mysigt att ha ett förhållande med
    96% enligt läkaren...

Pink Ladie member #1 Moneys avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Hoj
    Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
    Det där lät mer snuskigt än avskräckande. Nåååå då är du inte så jävla gammal som du vill ge sken av. Vilket som, friends?

Citat Ursprungligen postat av blueridge Visa inlägg
    I could be your daddy, y'know...

(Fast det hade nog inte varit riktigt lagligt, om jag nu gjort matten rätt....och än mindre lämpligt).

Jultomten känns bekant...undrar om inte jag är far till honom, minnet sviker.

Jag vill veta mer om det där tredje könet!
    Member of The Pink Ladies

Det är ingen idé att banta på kvällen, för man går ju ändå upp på morgonen! :D

Reg.datum
    aug 2006
    Hoj
    Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
    De som är mest bittra och negativa är de som varit singlar längst. Obs, syftar inte på någon i tråden utan skriver rent generellt.

Reg.datum
    okt 2010
    Hoj
    Blogginlägg
    37
    De som är mest bittra och negativa är de som varit singlar längst. Obs, syftar inte på någon i tråden utan skriver rent generellt.
    Jag är bitter som fan, men int ä ja singel!

Reg.datum
    aug 2006
    Hoj
    Jag är bitter som fan, men int ä ja singel!
    Nä o din fröken uppväger din bitterhet med massa positivitet.

Sidan 320 av 3434 FörstaFörsta ... 2202702953143153163173183193203213223233243253263453704208201320 ... SistaSista

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Av omgivningen att döma så är hojen inte det enda projektet som avstannat

Draco
Vill du annonsera ovan? Klicka här