Minimoto / Fiddy - 26 November

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Landskrona
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Tyvärr så blev film materialet inte mycket att hurra för pg ade det dåliga ljuset i lokalen.
Mörka pixelfylda filme där man knappt ser vad som händer. :(
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Ja, sammanfattningsvis var det väl en trevlig söndag som vi spenderade nere på Racehouse.
Jag kommer nog inte göra om det dock, i alla fall inte där. Bemötandet tog udden av det hela jävlig mycket.
Lägger vi ihop allas intryck kan vi säkert skriva ihop en hel novell om personalens uppförande men jag tycker att det sammanfattas rätt bra när gubben säger:

Personal - "Ja, då får jag skruva ihop en motorcykel som ni har kört sönder, tack så mycket för det extra arbetet".
Simon - Vi behöver ju inte komma tillbaka och köra om du tycker så?
Personal - Ja, det är upp till er.

Enligt mig säger det en hel del om hur man ser på sina kunder.

Att det sedan var 5 (?!?!) olika tider på 1 transponder är också jävligt trist.
1 tid på projektorn ute på banan, 1 tid på datorn vid kassan, 1 tid på TV´n där inne, 1 tid på ett papper där det visade det snabbaste varvet per transponder, och 1 tid på pappret som visade alla tiderna man kört under passet.
 

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Landskrona
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Ja, sammanfattningsvis var det väl en trevlig söndag som vi spenderade nere på Racehouse.
Jag kommer nog inte göra om det dock, i alla fall inte där. Bemötandet tog udden av det hela jävlig mycket.
Lägger vi ihop allas intryck kan vi säkert skriva ihop en hel novell om personalens uppförande men jag tycker att det sammanfattas rätt bra när gubben säger:

Personal - "Ja, då får jag skruva ihop en motorcykel som ni har kört sönder, tack så mycket för det extra arbetet".
Simon - Vi behöver ju inte komma tillbaka och köra om du tycker så?
Personal - Ja, det är upp till er.

Enligt mig säger det en hel del om hur man ser på sina kunder.

Att det sedan var 5 (?!?!) olika tider på 1 transponder är också jävligt trist.
1 tid på projektorn ute på banan, 1 tid på datorn vid kassan, 1 tid på TV´n där inne, 1 tid på ett papper där det visade det snabbaste varvet per transponder, och 1 tid på pappret som visade alla tiderna man kört under passet.

Ja nått var jävligt fel med tidtagningen med tanke på att jag vart snabbast men ändån inte enligt utrustningen :7peta
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top