Så jävla rätt

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Du menar vilka muppar dom är?

Aldrig förstått vitsen med att köra utan tröja (Amerikanska stuntare i regel). Blir man automatiskt mer hardcore om man blir ett stort köttsår om man går omkull?
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
så jävla rätt asså:tummenupp
 

=PerssoN=

Joråsatte..
Gick med
8 May 2010
Ort
Gävle
Hoj
Aprilia RSV4 RR - 2016
Kan inte låta bli att tycka att stuntkittade hojar är gräsligt fula. Att man sedan misshandlar dem på det där sättet är inge vidare kul heller.

Fast jo, talang har dem.
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Att du orkar:va

förövrigt mycket talang

Vilken del av inlägget menar du? Att jag kallade dom muppar eller att jag kommenterar deras bristande intelligens (att dom inte bär skyddskläder)?

Köra på bakhjul kan dom onekligen dock.
 
Last edited:

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Hemma
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
"100% illegal" - Patetiskt fick en ny innebörd...

Visst dom är duktiga på att stunta, och att de inte har skydd på sig skiter jag fullständigt i, det är dom som har ont sen. Men det faktum att filmen utstrålar så mycket "fuck yea we're awesome" gör den sämst.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Du menar vilka muppar dom är?

Aldrig förstått vitsen med att köra utan tröja (Amerikanska stuntare i regel). Blir man automatiskt mer hardcore om man blir ett stort köttsår om man går omkull?

Nu tror jag ju inte att tröjan gör varken till eller från när man vurpar men angående skyddskläder så har stora delar av usa är betydligt varmare än vad du kan uppleva i Piteå.

Det bidrar nog till att skapa en lite annorlunda kultur. Och jag förstår dom. Går man in i en amerkansk MC-butik så hänger där massor med MC-jackor, byxor får man söka med ljus och lykta. Och hela ställ ser man bara på reklamaffischerna med gp-förare.
 

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
Måste vara kul att kunna göra sådana stunts, men jag är trots allt så (vad jag nu är, klok?) att jag inte skulle vilja köra utan hjälm/i bara t-shirt om jag går omkull.

Likaså känner jag att det är rätt tråkigt att misshandla sina hojar på det sättet :eek:
 

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Falköping
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Skit med sämre musik. Nej, jag är ingen moralfilosof men tycker det är rätt tröttsamt med all skit som produceras i hojåkningens namn.

Tycker vi skänker en tanke åt Marco som gick bort idag istället. En riktig hojåkare.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top