Hur mycket kostar RR

Zartax

Sporthojsnörd
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha 1100 Virago 96'
hoppas på r600 2012 om ekonomin går ihop, jag har räknat på 30k då har jag racebuss(jumpy) redan, kommer köra på nya endurance däck och vända själv, ska försöka ta mig till alla sveriges banor på träning och ett fåtal rookie/KM race och allt utan sponsorer första året, går det bra är det bara jaga sponsorer så man kan få ihop en komplett rookie säsong 2013:tummenupp

Min budget var 30k. Den var slut i maj. :krama
 

Raffe

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2010
Ort
Linköping
Hoj
01 suzuki sv650s
Med tanke på att jag bor ca 3 mil ifrån gåsen så borde det väll inte vara så svårt att på något sätt få pröva :va
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Min budget var 30k. Den var slut i maj. :krama

:gnissla.. jag blir glad om jag klarar det på 30k så får jag mer pengar över till 2013 men jag kanske bara kör 2-3 race 2012 och försöka köra träning en gång i veckan, så borde det inte vara omöjligt med 30k:)
 

Zartax

Sporthojsnörd
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha 1100 Virago 96'
:gnissla.. jag blir glad om jag klarar det på 30k så får jag mer pengar över till 2013 men jag kanske bara kör 2-3 race 2012 och försöka köra träning en gång i veckan, så borde det inte vara omöjligt med 30k:)

Nädå, omöjligt är det nog inte. Jag köpte nya regndäck det första jag gjorde, så där kan du nog spara in. Sen behöver man inte nytt bakdäck till varje tävling heller och har du bättre dämparinställningar än mig bak kommer din hoj äta mindre däck. Dessutom sliter man mindre på däcken i början innan man börjar pressa som en dåre. :yoparty :tummenupp
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Nädå, omöjligt är det nog inte. Jag köpte nya regndäck det första jag gjorde, så där kan du nog spara in. Sen behöver man inte nytt bakdäck till varje tävling heller och har du bättre dämparinställningar än mig bak kommer din hoj äta mindre däck. Dessutom sliter man mindre på däcken i början innan man börjar pressa som en dåre. :yoparty :tummenupp

Ja jag hoppas på köpa en bra kittat hoj redan för att spara in men sen känner jag en som har ett eget företag där han gör service och inställningar på racingdämpare så kanske kan få lite tips därifrån:)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top