2012 års bandagar med www.banåkning.nu

mojja83

Guest
Jag är också ev intresserad av en dag, har skrivit mailat via er sida men inte fått något svar


Vilken av dagarna är du sugen på? Jag är ganska flexibel bara jag får sol dagen så är jag nöjd:lol
Nej men allvarligt talat är du ute efter en speciell dag kan jag nog tänka mig ta den andra.

Jag tänkte boka snabb grupp och det är samma för dig kan vi dela på kostnaden och boka upp oss. Välj dag du så anpassar jag mig!!
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Hej alla

Nu börjar det dra ihop sig till våran sista körning på Gelleråsen.

Välkommen att köra Måndagen och Tisdagen den 27-28 augusti på Gelleråsen.
Tid på banan 18 x 20-min.
25 deltagare/grupp
Pris 2200:- /mc ink el

- Tll Mekanokonsult visar ett helt nytt sätt att balansera däck på + att alla som vill får prova om ni gör däckbyten under dagarna. Lars har sagt att han balanserar åt all som har behov av detta.

- Med oss på plats finns Bridgestone med förstärkning från England, tag chansen att prata däck

- Lelles Mc finns här under Måndagen & visar & säljer utrustning till mycket bra priser.

Som vanligt lottar vi ut ett set Bridgestone däck & vi kommer att ha ett lotteri där man kan vinna
den nya balanseringen som Tll visar under dagarna.

Sen kan ni ju inte missa buffen på kvällen där Peter kör sina historier om bl a delayspray…

Vi finns på plats från Söndag kväll & vi hoppas att vi kan ge er som bokat box eran nyckel då.
Ni hittar oss vid box nr 12 som vanligt.

Inskrivning från 08.00- 08.30
Förarmöte från 08.30- 08.45
Lunch äter ni när ni vill, vi bryter ej körningen
PÅ kvällen äter vi middag i Pitstop vid 19.00

Pitstop har på Måndag lunch, fika & middag, på Tisdagen finns även frukost

Väl mött
MVH
www.banåkning.nu
 

Eboy

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2011
Ort
Karlstad
Hoj
Aprilia RSV4
Tack för en härlig dag på Gelleråsen, bra arrangerat med mycket åktid utan massa onödigt tjafs. skönt folk i depån. Men helvete vad kallt det var på fm !! Rekomenderas stark :rock skulle fan ha kört bägge dagarna :( På återseende :Bugar
 

mojja83

Guest
Tack för en härlig dag på Gelleråsen, bra arrangerat med mycket åktid utan massa onödigt tjafs. skönt folk i depån. Men helvete vad kallt det var på fm !! Rekomenderas stark :rock skulle fan ha kört bägge dagarna :( På återseende :Bugar

Inte för sent än!! Hade själv tänkt köra en dag bara men det får bli två! Bra gäng inget jabba jabba alla hjälpsamma och glada och så hade det beställts fint väder!
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Tack allesammans för två roliga dagar som bjöd på knäskrap, krascher, en blöt tacobuffé, anekdoter om ihjältrampade chihuahuor och finska banarrangörer "lovvvver, lovver", konstiga sovplatser ... :)

Här kommer lite bilder (jag vet inte varför de beskärs när jag laddar upp dem här på forumet), fler finns här.

_DSC1570.jpg

_DSC1611.jpg

_DSC1633.jpg

_DSC1678.jpg

_DSC1708.jpg

_DSC1714.jpg

_DSC1742.jpg

_DSC1762.jpg

_DSC1766.jpg

_DSC1810.jpg

_DSC1959.jpg

_DSC1963.jpg

_DSC1973.jpg

Vattafakk???
Har den orangea inget kopplingshandtag eller?
 

Eboy

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2011
Ort
Karlstad
Hoj
Aprilia RSV4
Inte för sent än!! Hade själv tänkt köra en dag bara men det får bli två! Bra gäng inget jabba jabba alla hjälpsamma och glada och så hade det beställts fint väder!

Tror inte chefen uppskattar att jag inte dyker upp på jobbet imorrn, så tyvärr
 

Eboy

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2011
Ort
Karlstad
Hoj
Aprilia RSV4
Det var en tjej i camo byxor som var ute å foto lite varstans, hon nämde en blogg, skulle skriva söka rfhs om jag inte missminner mig men jag hittar inget som det skulle kunna vara. Nån som vet mer?
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Det var en tjej i camo byxor som var ute å foto lite varstans, hon nämde en blogg, skulle skriva söka rfhs om jag inte missminner mig men jag hittar inget som det skulle kunna vara. Nån som vet mer?

Prova:
foto.rfhs.se

/Dal-Mausen
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
automat koppling då hon har problem att använda fingrarna.

Aha. Som trådbitare gissar jag på en kälkbandit på en gp450. Rätt?
Det är en slightly modified ktm tror jag?
Som 450-ägare är jag nyfiken på ifall det är något att ha. Dyrt?
 

Henke_l

#31 SST600
Gick med
21 Sep 2006
Ort
Pålsboda
Hoj
Yamaha R6 -09 KTM 300 EXC-08
Tackar för (som alltid) 2 st kanondagar på Gälleråsen! :yoparty

Här är en film från ett pass vid lunchtid idag (tisdag)
 

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Ni verkar ju haft det alla tiders! Synd att man inte kunde komma :/
 

effektfoto.se

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2012
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R6
Hejsan!

Jag var på Gelleråsen och fotande en del (ca 3000 bilder :tungan ) i måndags och tisdags, kommer att lägga ut en del bilder på min hemsida www.effektfoto.se för er som är nyfiken. alt kanske vill köpa lite bilder. :tummenupp
Hittar ni inte er själva så skicka ett mail till info@effektfoto.se och beskriv er själva så kan jag leta fram och lägga ut bilderna!

Mvh Jenny Hald
 

mojja83

Guest
Hejsan!

Jag var på Gelleråsen och fotande en del (ca 3000 bilder :tungan ) i måndags och tisdags, kommer att lägga ut en del bilder på min hemsida www.effektfoto.se för er som är nyfiken. alt kanske vill köpa lite bilder. :tummenupp
Hittar ni inte er själva så skicka ett mail till info@effektfoto.se och beskriv er själva så kan jag leta fram och lägga ut bilderna!

Mvh Jenny Hald


Hej!!!

Har du bilder på en svart tjejhundra med vit framskärm och en pilot med vita stövlar+lindstrands helställ på så är det jag.

Om det är så att du knäppt ett par läckra bilder så är jag inte främmande för att donera en slant mot att få använda dom.

Jag rörde mig mellan medel och snabb grupp under dessa dagar.

Med vänliga hälsningar Mojja
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top