Gokart/utekväll

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Ny tråd som önskat!


Gokart samt krogrunda

Lördag 17/12-11

-Enligt förslag har inomhusgokarten varit intressant att köra i Hackefors, Linköping. Bokning görs först när vi vet hur många som ska med, eller är intresserade utav att följa med.

-Tidsförslag för gokart: (mellan 13-16.00 ??) kom med förslag som skulle passa bäst för er.

-Krogrunda var av intresse även om gokarten inte blir av, så någon sorts aktivitet kommer göras. Skriv ert användarnamn i intresselistan om ni ska med på båda aktiviteterna. Om ni enbart kan delta på en av de två sakerna så skriv ert användarnamn, samt vilken aktivitet ni kan hänga med på...(( gokart eller krogrunda ))


Intresselista:
-Li_G
-Peeth
-lekwall
-Alden
-Perki
-Hedi
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Jag satt och titta på de två närmsta inomhusbanorna. Av egen erfarenhet är Gokartarenan i Norrköping roligast och ja tror man får mer för pengarna. Riktigt rolig bana. Så helst bokar jag "lördagsracet" (som det kallas) helst på Gokartarenan. Istället för "Grand Prix" i Hackefors. Vad tycker ni??

http://www.gokartarenan.se/index2.asp

http://www.magp.se/index.php?id=6&sida=12


Förloraren bjuder alla på öl... :yoparty
..eller nya däck till alla nästa säsong :D
 

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
Jag satt och titta på de två närmsta inomhusbanorna. Av egen erfarenhet är Gokartarenan i Norrköping roligast och ja tror man får mer för pengarna. Riktigt rolig bana. Så helst bokar jag "lördagsracet" (som det kallas) helst på Gokartarenan. Istället för "Grand Prix" i Hackefors. Vad tycker ni??

http://www.gokartarenan.se/index2.asp

http://www.magp.se/index.php?id=6&sida=12


Förloraren bjuder alla på öl... :yoparty
..eller nya däck till alla nästa säsong :D


haha fett linkan floraren bjuder alla hela kvällen på öl och en rimjob..


men jag tror jag röstar på norrkans bana oxå den är roligare än hackefors. Norrköpings banan:yoparty
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
haha fett linkan floraren bjuder alla hela kvällen på öl och en rimjob..


men jag tror jag röstar på norrkans bana oxå den är roligare än hackefors. Norrköpings banan:yoparty

Norrköping -2 Linköping -0

:tummenupp
 
Last edited:

J3lv4n

R.I.P #58
Gick med
18 May 2011
Ort
Öst
Hoj
Daytona 675 -10 & Ktm 525 -03
haha fett linkan floraren bjuder alla hela kvällen på öl och en rimjob..


men jag tror jag röstar på norrkans bana oxå den är roligare än hackefors. Norrköpings banan:yoparty

Fuller på en torsdag? :fyllisar

Röstar också på Norrköping :)
 

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Ort
Lkpg
Hoj
nada
Eftersom jag inte varit och kört i Norrköping än så röstar jag på det. Icekart låter ju grymt roligt, får ta och prova det någon gång
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Intresselista:
-Li_G
-Peeth
-lekwall
-Alden
-Perki
-Hedi
-Weidmann
-Hobbelito

Lutar att bli Norrköpingsbanan då, ja väntar till slutet utav månaden att ringa och boka ifall fler faller på. Så ja vet hur många vi blir mer exakt :)






Eftersom jag inte varit och kört i Norrköping än så röstar jag på det. Icekart låter ju grymt roligt, får ta och prova det någon gång
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Hmm... Kanske inte alls en värdelös idé.

Ska du med??... eller vågar du inte ;)

Flera som inte skrivit upp sig som var med förra utekvällen. Dom tålde inte vätskeintaget kanske :såjaponken kom igen fler ska med!! ... :yoparty
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ja vaffan..

Krockar det inte med tentaplugg eller nåt annat (flyttar nu i dagarna så det är lite mkt nu) så är jag på..

Kan ju glida runt och visa lite spår om inte annat så ni får ner tiderna lite ;)

:D


*Silly-season-mode: [ON]*
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Plugg? Nej nu får du börja prioritera det viktiga först :tungan

Om du menar spårval på gokarten så tar ja gärna en privatlektion dagarna innan så dom andra inte har chans :D (menade självklart, ännu mindre chans!:rolleyes:)

Ja vaffan..

Krockar det inte med tentaplugg eller nåt annat (flyttar nu i dagarna så det är lite mkt nu) så är jag på..

Kan ju glida runt och visa lite spår om inte annat så ni får ner tiderna lite ;)

:D


*Silly-season-mode: [ON]*
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Plugg? Nej nu får du börja prioritera det viktiga först :tungan

Om du menar spårval på gokarten så tar ja gärna en privatlektion dagarna innan så dom andra inte har chans :D (menade självklart, ännu mindre chans!:rolleyes:)


Träna?? Det är ju fusk.

Själv känner jag inte att träning behövs, jag nöjer mig i så fall med att närma mig varvning 1 gång.

:D
 

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Ska du med??... eller vågar du inte ;)

Flera som inte skrivit upp sig som var med förra utekvällen. Dom tålde inte vätskeintaget kanske :såjaponken kom igen fler ska med!! ... :yoparty

Det var ju på tok för LITE vätskeintag..:) Tyvärr så jobbar jag den dagen :huvet. Skall kolla om man får ledigt annars så får ni gasa som bara den. Ha det gott alla mc dårar...:)
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
tvekar inte på att du kan varva, gokart är inte min starka sida. Därför man försöker vara stor o käften ist :D

Träna?? Det är ju fusk.

Själv känner jag inte att träning behövs, jag nöjer mig i så fall med att närma mig varvning 1 gång.

:D

de var ju så de va ja, har dåligt minne. Hoppas du skulle kunna vara med, annars kör vi o dricker åt dig med! :)

Det var ju på tok för LITE vätskeintag..:) Tyvärr så jobbar jag den dagen :huvet. Skall kolla om man får ledigt annars så får ni gasa som bara den. Ha det gott alla mc dårar...:)
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top