Personangrepps-tråden.

tkdrille

Guest
.
.
.
.

<------------- Nananananananananana batman. .. . .. ...........
 
Last edited:

tkdrille

Guest
Jag trodde något av era fyllon skulle vara vakna nu???

<----Ännu en gång.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag trodde något av era fyllon skulle vara vakna nu???

<----Ännu en gång.

Menvafan? Har du inte fått stryk av husdraken på morron än, ditt ålarens!?

Kunde du inte komma med nåt nytt än å bara repetera dig själv som en papegoja på grammofonstiftskost? Slakapung... :4skrika
 

tkdrille

Guest
Menvafan? Har du inte fått stryk av husdraken på morron än, ditt ålarens!?

Kunde du inte komma med nåt nytt än å bara repetera dig själv som en papegoja på grammofonstiftskost? Slakapung... :4skrika


:banana Wohoooo, EEEN en enda missbildad bäverf*tta med skelögda pittögon och banjoröv, som kunde vakna upp ur era misslyckade liv.
Nej ta och lägg er igen och vakna upp på måndag med er misslyckade jävlar så går jag ut och gör lite nytta i vår värld :D
 

harlekin

Medlem
Gick med
23 May 2010
Ort
Umeå
Hoj
BATBIKE
:banana Wohoooo, EEEN en enda missbildad bäverf*tta med skelögda pittögon och banjoröv, som kunde vakna upp ur era misslyckade liv.
Nej ta och lägg er igen och vakna upp på måndag med er misslyckade jävlar så går jag ut och gör lite nytta i vår värld :D

göra nytta i vår värld?

ska du till sergels och stå och skrika om att pälsjackor e dåligt för djuren?
va? va+ Va? VA? :banana
 

tkdrille

Guest
dom har ju redan päls! :huvet men hur ska du kunna veta det? du är säkrt från stockholm... :banana



Skriv tydligare då eller man har inga skolor där i Umeå :) jag kan förtydliga vad hlm står för så slipper du tänka för mycket med "HÄSSLEHOLM". Ska vi fixa en ljudfil också och en förenklad karta så du ser utanför er lilla värld?
:tuttar
 

harlekin

Medlem
Gick med
23 May 2010
Ort
Umeå
Hoj
BATBIKE
Skriv tydligare då eller man har inga skolor där i Umeå :) jag kan förtydliga vad hlm står för så slipper du tänka för mycket med "HÄSSLEHOLM". Ska vi fixa en ljudfil också och en förenklad karta så du ser utanför er lilla värld?
:tuttar

hässleholm har jag varit i. skithåla...

finns ingen värld att prata om utanför norrland. *pratar om det norrland som finns ovanför sundsvall*
 

tkdrille

Guest
hässleholm har jag varit i. skithåla...

finns ingen värld att prata om utanför norrland. *pratar om det norrland som finns ovanför sundsvall*

Nu blir jag förvirrad. Vad gjorde du här? Hoppas verkligen du var på besök i andra städer samtidigt annars måste de vara något allvarligt med dig. Nästan som jag tycker synd med om dig. Mår du verkligen bra? De är ändå 115 mil avstånd. Stackars sate
:krama
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Nu blir jag förvirrad. Vad gjorde du här? Hoppas verkligen du var på besök i andra städer samtidigt annars måste de vara något allvarligt med dig. Nästan som jag tycker synd med om dig. Mår du verkligen bra? De är ändå 115 mil avstånd. Stackars sate
:krama

Du är en bajsplanta!
 

tkdrille

Guest
Oo du sämste jävel som gått i ett par Örkelljungatofflor, att du ens mäktar med att se din avskrädesuppsyn varje dag är en gåta. Bäversekret..

Tofflor ? Vad är det. Trodde bara de var för sådana människor som har kor och grisar.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Ni är dåliga människor. Hela bunten!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top