Vad hände "Svensken" på varv 4 idag????

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Visst, prillan saknar effekt och chanserna för att ta sig förbi de andra 3 var väl ärligt talat inte särskilt stora, men han var ju verkligen med i klungan och hade säkert kunnat utnyttja ett misstag från nån annan om inte annat.

Sen, efter första kurvan på varv 4 (?) så var det som att herr Andersson fick soppatorsk ett par sekunder, sen var glappet för stort.

Vad fan hände??
 

*Svensken*

www.potatoesmc.com
Gick med
20 Aug 2003
Ort
South Valley Huddinge
Hoj
Aprilia RSV4 Factory Aprc 2011 + Aprilia sportcity 125
Lite pinsamt men... Jag fastnade med min guldkedja någonstans på tanken! Det blev liksom helt omöjligt att sätta sig upp i inbromsningen. Väldigt trist ur 2 aspekter. 1, jag ville så gärna stå på pallen nån gång i år... 2, det ligger en jävligt dyr guldkedja någon stans runt Mantorp Park... Hittelön utlovas!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Lite pinsamt men... Jag fastnade med min guldkedja någonstans på tanken! Det blev liksom helt omöjligt att sätta sig upp i inbromsningen. Väldigt trist ur 2 aspekter. 1, jag ville så gärna stå på pallen nån gång i år... 2, det ligger en jävligt dyr guldkedja någon stans runt Mantorp Park... Hittelön utlovas!

Den var ny! Kan förstå att det känns lite surt!

Hittelön säger du.... Tja, vi är ju rätt många som ska dit om en vecka!:)
 

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Försent, den är tyvärr redan upphittad av den här killen...



Sorry vara bara tvungen. Hoppas att du hittar kedjan.
 

Bifogat

  • 715359-mr_t_large.jpg
    715359-mr_t_large.jpg
    20.3 KB · Visningar: 144

Smagatusk

Guest
Kan det vara såna här detaljer som gör att vi inte har några toppförare på internationell nivå? :D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Lite pinsamt men... Jag fastnade med min guldkedja någonstans på tanken! Det blev liksom helt omöjligt att sätta sig upp i inbromsningen. Väldigt trist ur 2 aspekter. 1, jag ville så gärna stå på pallen nån gång i år... 2, det ligger en jävligt dyr guldkedja någon stans runt Mantorp Park... Hittelön utlovas!

En deal då!

Lovar du att ta av halsband, ringar och klockor i fortsättningen, så lovar jag att "hålla på" och tala mig varm för dig i framtiden också ;).


En fråga.. Såg att det gick jäkligt brett ut ur Parisren redan från första varven, ligger den balansen i högerhanden eller är det en rättjusterad TC som "godkänner" det där?
 

*Svensken*

www.potatoesmc.com
Gick med
20 Aug 2003
Ort
South Valley Huddinge
Hoj
Aprilia RSV4 Factory Aprc 2011 + Aprilia sportcity 125
TCn är på läge ett redan. Kan inte ställa den högre för då tappar vi ännu mer effekt, och jag vill inte slå av den för den är så jäkla go att köra med. Men vi kommer få nya prylar snart så till nästa år kommer ni få se ännu snabbare Aprilior!

En deal då!

Lovar du att ta av halsband, ringar och klockor i fortsättningen, så lovar jag att "hålla på" och tala mig varm för dig i framtiden också ;).


En fråga.. Såg att det gick jäkligt brett ut ur Parisren redan från första varven, ligger den balansen i högerhanden eller är det en rättjusterad TC som "godkänner" det där?
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Minns nån som åkte brett på gotland ring för ett par år sen (svensken), det där måste en del ha medfött, fuskigt :tungan
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Även om det är sant så är det bortförklaringarnas bortförklaring. Helt underbart.

Tråkigt med strul men.. fan nä, det är humor. :D
 

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha mt-10Sp
TCn är på läge ett redan. Kan inte ställa den högre för då tappar vi ännu mer effekt, och jag vill inte slå av den för den är så jäkla go att köra med. Men vi kommer få nya prylar snart så till nästa år kommer ni få se ännu snabbare Aprilior!

Har för mig att det ska gå att ställa den på 0.5 .. nån specialare .. är inte 100% dock .
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top