Hjälp kritto med sin operation!

moddlaren

Guest
Visst går det att få hit honom igen så är det kanske den bästa lösningen. Men om operationen nu ska bekostas privat via bidrag från företag och privatpersoner så kanske det inte är möjligt att utföra operationen här. Eller ställer den svenska sjukvården operationsalar och personal till förfogande vid privat finansierade operationer? Inget jag någonsin hört talas om. Finns så klart privata alternativ men där vill man säkert ha betalt för besväret om man nu har erfarenhet av den här typen av operationer. Frågan är om det finns någon besparing att hämta.


Dalslands sjukhus har ett antal operations salar som norska staten hyr ibland när dom har för långa köer,
Det kanske skulle gå att hyra i detta fallet med, troligen får man kontakta västragötalands landsting o kolla upp detta

mvh

Just det en 500 insatt.

jag klarade mej ju med ett år i lugn o ro efter min vurpa och är bara lite stel då o då så naturligtvis kan man avara en slant.
Lycka till med operationen..

mvh 2
 
Last edited:

MartinP

Sporthojsnörd
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
Suzuki GSF 1200

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Och för oss som inte är slavar under Facebook då? :)

På Aftonbladet står det att man fått ihop 400.000 kr, men det är ju bara en bråkdel av summan som behövs? Är det vad som behövs för någon slags första delbetalning eller varför är detta en god nyhet?

Där stod det väl att han belånat allt han äger till max med? Hur som helst så lär det inte skada med mer donationer! :tummenupp
 

MartinP

Sporthojsnörd
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
Suzuki GSF 1200
http://svt.se/2.33919/1.2547628/nu_har_kristoffer_betalat_operationen?lid=puff_2547662&lpos=rubrik

Där är ett inslag ur västerbottensnytt också efter det att operationen vart betald.

Tack!

Lite roligt skrivet: "Och Kristoffer har haft otur. Kronan tappade i värde vilket gjort operationen mer än 150 000 kronor dyrare." Ska man vara lite cynisk så var dollarn uppe i över 9 kr för inte så länge sedan, nu kostar den ändå under 7 kr. Svårt att se det positiva kanske när man räknat med en viss kostnad.

Där stod det väl att han belånat allt han äger till max med? Hur som helst så lär det inte skada med mer donationer! :tummenupp

Det har du rätt i, ser det när jag kollar igenom artikeln igen, de var bara inte så informativa i sin förklaring angående hur långt han kommit med det ekonomiska.
 

rollex

Guest
Det du skriver är en mycket bra beskrivning på hur illa det är ställt i Sverige: Barnomsorgen, äldreomsorgen samt sjukvården är under all kritik medans den Svenska regeringen sitter och ger bidrag över hela världen till trotts att vi själva måste låna pengar av världsbanken för att gå runt: :huvet

:tummenupp WORD !!! KUNDE INTE SAGT DET BÄTTRE SJÄLV :tummenupp
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top