Namn på kvinnligt könsorgan...

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Långt ifrån allt.
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Det gjorde en ogenerad mamma på stranden när dottern hade lekt klart.
- "Men oj så du ser ut, nu har du ju en massa sand i fittan. Oj så mycket sand du har i fittan. Stå still nu så jag kan borsta bort sanden på rumpan och i fittan!"

Snippan har utan vidare eftertanke blivit vedertaget där jag bor. Det är å andra sidan rätt rimligt. Fittan motsvaras ju närmast av kuken, slida av penis, ballen och muttan o.s.v.
När man pratar med smågrabbarna när de går på muggen så är det ju oftast snoppen man använder
Man säger ju inte åt lillkorv att komma ihåg att torka kuken när han går på muggen så då känns fittan rätt fel till småtjejerna..

För vuxna beror det nog på sammanhang. Balle/kuk & fitta eller mutta är nog vanligast förekommande.


Något mer du vill veta? Namn på något vi har gemensamt? Stjärt, rumpa, röv, anal, brunöga, chokladros...



nästan alla ord är ju hittepåord...

Har du någonsin hört någon säga åt smågrabbarna att "sluta dra i din penis" eller "glöm inte avlägsna överflödig urin från din penis medelst toalettpapper"....

Det är väl klart som fan det är märkligt att vi i årtionden aldrig haft några som helst problem att snacka med smågrabbarna om deras organ medan var och varannan fått tunghäfta så snart de försökt prata med småtjejerna.,..
- sluta pilla "där" är väl typ det närmaste folk kommit förutom några som med myndig och hög stämma med stolthet kunnat vråla:
- "sluta pilla dig i fittan!"

:skrattaåt
Du e bara för skön! Hajar precis vad du menar.

Barnvariant för fittan: Snäckan

Smeknamn för rektum: Rökarn
 
Last edited:

R5+1

Guest
Orgasmorgeln. Du får olika ljud beroende på var i den du tar, och hur du gör. Jag håller fortfarande på att försöka få fram orgelsolot från Deep Purple´s "Fireball" mellan benen på min tjej. Går sådär...

Haaaahahahahahaaa!!! :tummenupp
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Någon kvinnoorganisation tyckte att det här var en så viktig fråga att dom höll en omröstning, den korrekta benämningen är: Snippan

Tanken var att det skulle vara det enda godkända ordet att använda på skolor och dagis.
(förutom då Vagina i undervisningen)
 

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Det finns inget optimalt ord.. :(

Mannens organ heter ju Kuk i fräcka sammanhang, Penis i fina, och Balle eller Drule i allmänna sammanhang. Klockrena allihopa!

Hur het då??

Var tanken att ni skulle fingra på varandras...fittor. Känns lite fel att använda här.

Hmm..varandras...!!???

Nää.....nu satt jag och tänkte i flera minuter. Men kommer fan inte på nåt bra ord. :rolleyes:

Du är alldeles för grov i munnen för att vara sådär snygg. Jag tror jag måste ha dig snart! :slicka
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Någon kvinnoorganisation tyckte att det här var en så viktig fråga att dom höll en omröstning, den korrekta benämningen är: Snippan

Tanken var att det skulle vara det enda godkända ordet att använda på skolor och dagis.
(förutom då Vagina i undervisningen)

Och därför borde ordet diskas per automatik. Och den som behagar använda dylika jävla pk-uttryck pryglas skoningslöst med en tjänlig längd gummislang.:mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Skäggo kan ju vara ett bra namn på vissa, men vad ska man då kalla dom andra? Flintis?
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Nja, fjaset är väl ett namn för ashålet tror jag bestämt.

Du må tro, men var inte så bestämd i din tro, då den kan komma att prövas tidigare än du anar.

Ja precis. Snippa, va fanken är det? Har seriöst aldrig hört ordet förut.. :va

Kommer från det gamla ordet snipa som kort och gott betydde lösaktig/slinka osv.

Så vad kommer den att heta i barnmun om ytterligare ett halvt sekel, hora?
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top