Mantorp SM 1-2/10

nizze69

Fattig racingfarsa, men vafan..glad ändå
Gick med
17 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Kawa Mean Streak, MV Agusta F3
Hmm kanske man ska knacka sönder spargrisen å fixa anmälan!!! Får isf leta i någon däckhög efter några utslitna gamla sulor för å kunna köra... Hmm Lr fan de kanske blir några öl ihop med Nisse istället och spara pengarna till landsvägsrace nästa år :)

De där med ölen låter nice. Får se hur testet med Dannes axel går i morgon....
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Då när alla helt plötsligt får himla bråttom å köra race nu när säsongen e nästan slut så hoppas jag ni kommer och kör på Torpet veckan efter med :tuttar

Det blir det sista jag gör denna säsong iaf ,,, funderar på både sprint å långlopp samma dag :hojbusa
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Härligt att läsa positiva inlägg, ja man kan faktiskt skriva på ett sådant sätt så att folk blir glada och motiverade, kolla på Mozzberck, han är oftast glad och positiv även under motgångar och krångel.
 

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Linde på Gotland
Hoj
ingen
Tråden heter Mantorp SM 1-2,,men i vanlig SH ordning så övergår den i nåt annat,,först är det dyrare för elitåkarna:huvetsen blir det inställd onsdags träning för att nu handla om ERF o ERF sprint,,,man kan inte annat än älska racing folket
 

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Tråden heter Mantorp SM 1-2,,men i vanlig SH ordning så övergår den i nåt annat,,först är det dyrare för elitåkarna:huvetsen blir det inställd onsdags träning för att nu handla om ERF o ERF sprint,,,man kan inte annat än älska racing folket

Så du tycker det är okej att "elitåkarna" ska betala mer för samma produkt alltså samma körmängd som rookie etc?
 

lena p

Fortare ska det gå!
Gick med
20 Mar 2006
Ort
Linköping
Hoj
Honda cbr600rr -07
Så du tycker det är okej att "elitåkarna" ska betala mer för samma produkt alltså samma körmängd som rookie etc?

Är det nu inte så att elitåkarna får 14 istället för 12 varv? Det tar iofs lika lång tid för eliten att åka 14 som det tar för oss att åka 12... :rolleyes:

Men jag kan tycka att det är ett bra symboliskt värde i att instegsklasserna är lite billigare, förhoppningsvis så ska det locka några. Sedan är det ju även så att är det någon klass som får strykas pga av ont om tid i schemat så är det de som ligger sist.
 

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Är det nu inte så att elitåkarna får 14 istället för 12 varv? Det tar iofs lika lång tid för eliten att åka 14 som det tar för oss att åka 12... :rolleyes:

Men jag kan tycka att det är ett bra symboliskt värde i att instegsklasserna är lite billigare, förhoppningsvis så ska det locka några. Sedan är det ju även så att är det någon klass som får strykas pga av ont om tid i schemat så är det de som ligger sist.

Från början så skulle alla utom juniorer köra 15 min+1 varv, fast vi skulle betala 300:- mer.
Sen ändrade dom körschemat.

Nu blir det nog ingen start för mig ändå pga trasig nacke/rygg. :(
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Men jag kan tycka att det är ett bra symboliskt värde i att instegsklasserna är lite billigare, förhoppningsvis så ska det locka några.

Så kan man tycka!:tummenupp Eller så tycker man precis tvärtom, typ så här:

- Men jag kan tycka att det är ett bra symboliskt värde i att elitklasserna är lite billigare, förhoppningsvis så ska det locka några att ge det lilla extra och klassa upp sig.:krama
 

lena p

Fortare ska det gå!
Gick med
20 Mar 2006
Ort
Linköping
Hoj
Honda cbr600rr -07
Så kan man tycka!:tummenupp Eller så tycker man precis tvärtom, typ så här:

- Men jag kan tycka att det är ett bra symboliskt värde i att elitklasserna är lite billigare, förhoppningsvis så ska det locka några att ge det lilla extra och klassa upp sig.:krama

haha, helt rätt! Men du skulle få lite svårt att kvala in bara ;)
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
- Men jag kan tycka att det är ett bra symboliskt värde i att elitklasserna är lite billigare, förhoppningsvis så ska det locka några att ge det lilla extra och klassa upp sig.:krama
Samtidigt kan man ju passa på att berätta för alla andra sporter (som gör tvärtom för att det ska vara enkelt och billigt att börja) så de också kommer in på rätt spår...
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Samtidigt kan man ju passa på att berätta för alla andra sporter (som gör tvärtom för att det ska vara enkelt och billigt att börja) så de också kommer in på rätt spår...
Vilket man redan gör i Junior och Rookie/ERF sprint.

Kom igen nu och anmäl er till en av årets bästa race!!!
 

Steny

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2003
Ort
Kalix
Hoj
Helt Nytt
Så kan man tycka!:tummenupp Eller så tycker man precis tvärtom, typ så här:

- Men jag kan tycka att det är ett bra symboliskt värde i att elitklasserna är lite billigare, förhoppningsvis så ska det locka några att ge det lilla extra och klassa upp sig.:krama

Bra våga tänka Elit
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu är det hög tid att anmäla er om ni ska köra! Endast 42 anmälda hittills i samtliga klasser?! I nuläget är det brakförlust för arrangören!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top