Dagens Blocket, endast printscreen-inlägg!

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Den här är lite skum...

http://www.blocket.se/malmo/BMW_320i_skinn_19tums_bbs___BYTE_SMART___49736569.htm?ca=23_10&w=1

Nog för att vissa enbart byter mot vissa modeller men den här liraren vill inte ens sälja, oavsett vad han får, om du inte har en smart att byta mot.

Men allra mest intressant är bilden. Varför klipper man ut bilen ur en bild och sätter den mitt i en gräsmatta, dessutom extremt taffligt gjort så det syns att det är klippt? Och vad fanns egentligen på orginalbilden som han inte vill visa upp? Bild från sexfilmsinspelning? :hihi

Skärmavbild 2013-10-02 kl. 17.16.18.jpg
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Den här är lite skum...

http://www.blocket.se/malmo/BMW_320i_skinn_19tums_bbs___BYTE_SMART___49736569.htm?ca=23_10&w=1

Nog för att vissa enbart byter mot vissa modeller men den här liraren vill inte ens sälja, oavsett vad han får, om du inte har en smart att byta mot.

Men allra mest intressant är bilden. Varför klipper man ut bilen ur en bild och sätter den mitt i en gräsmatta, dessutom extremt taffligt gjort så det syns att det är klippt? Och vad fanns egentligen på orginalbilden som han inte vill visa upp? Bild från sexfilmsinspelning? :hihi

View attachment 392732

"fan inte mycke svenskägd "

Nej det tror jag inte! :rolleyes:
 

Tohey

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Ort
Kristianstad
Hoj
Ingen
Lite smårolig annons, vem vill ha glass skickat via en vadderad påse:va
Jag kan inte se annonsen som seriös dock:lol

Untitled.jpg
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Eh, va? :va Vet karln inte vad han har eller är han bara full?:va

Även de övriga bilderna är på en hyundai :D

Hyundai A4.jpg
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vet knappt varför egentligen men den här fick mig att skratta:D

Vet inte vad det innebär, men AC:n är centrallåst:banana :D
centrallåstac.jpg
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Tror både volvo och ådihundaj ägaren är milt förståndshandikappade. felfri förutom att ac, koppling och generator är paj.. undrar hur fan man klarar av sin vardag om man inte kan skilja biltillverkare åt. Det är på grund av såna här dokusåpeskadade kukskallar som sverige och världen är på väg utför stupet!
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Gick inte att göra print screen på en så lång annons. Det här får duga ;)

audi.jpg

Audi s6 quattro Avant -00


Har du länge stört dig på din granne med sin nya V70? Eller har du under lång tid drömt om att kunna åka ifrån ungjäv…ungdomarna på stan i sina trimmade Bmw’s?

Isåfall kan du sluta drömma, det här är bilen du behöver!

Med 6 växlar och så många hästar att TV-bonden Pär-Ola blir avundsjuk, 340 för att vara exakt, åker du ifrån det allra mesta!
0-100 på runt 5 sekunder! Till och med snabbare än natten du förlorade oskulden!

¤ Konstant fyrhjulsdrift.
Håller dig på vägen även om ditt liv är på väg att spåra ur

¤ ABS.
Lär behövas eftersom du gång på gång kommer ikapp vresiga husvagnsägare som tycker mittlinjen är ett bra riktmärke efter vägen.

Likt en lyxprostituerad är den vacker på utsidan, utan skavanker och brister men i slutänden det är ändå insidan man vill åt.

¤ Klimatanläggning.
Välj klimat efter önskemål! Tropisk hetta eller arktisk vinter? Välj själv! Kanske din fru är i klimaktieriet och svettas ihjäl medans du själv föredrar koftor och tumvantar. Nemas problemas. Det kan justeras individuellt mellan förare och passagerare! 20 graders skillnad på en halvmeters avstånd, helt makalöst!

¤ Fullständig skinninredning med Recarostolar inkl elektrisk justering och
uppvärmning.
Mycket lätt att torka av om det skulle hända en liten olycka, med låt oss säga, babyolja och vaselin!

¤ Mocca i tak och stolpar.
Spill inte nåt här, inte alls lika lätt-torkat. Champagneflaskan får du öppna utanför bilen!

¤ Cruise control.
För dig som gillar att cruisa och har ett jävulskt kontrollbehov.

¤ Cd växlare.
Om du mot förmodan lyckas leta fram 6st CD skivor. Ja det är dom runda, som är blanka på ena sidan. Tro mig, dom har funnits, och förr betalade man dyrt för dom!

¤ Original fabriks monterad GPS navigator
För dig med lokalsinne som en halshuggen höna, som irrar planlöst omkring så fort du äntrar ett tidigare outforskat område.

¤ Bose original ljudanläggning
Får EPA-raggarnas hemmabyggda baslådor att blekna i jämförelse. Inget kaross-skrammel här inte. Bara välljudande, perfekt balanserad ljuv musik, och P4 förstås. Det är ju trots allt en kombi.

¤ Nya sommarhjul 17" och Bra vinterdäck på Original 17" alu fälg
För dig som gillar att åka bil året runt och inte går i ide 6 månader om året.

¤ Skattad och besiktigad
Kära staten ska ju givetvis ha sin beskärda del av en bil som Jag köpt för Mina pengar…

- Fullservad,
Teknikern var dock enligt uppgift inte full när han servade den!

Är du intresserad ring efter klockan 17!

Pris: 65.000 kr Prutat och klart

Har du inte pengarna behöver du inte ringa och krångla. Jag har fått nog av krångelpellar som ska maila, smsa och tjata, ha bilder, få extra service på bilen för att sen komma fram till att det inte fanns några slantar. Sådanna fasoner kommer hädanefter bestraffas med tonvis av gratisprover från Libresse hem i din brevlåda!
 
Last edited:

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Bästa annonsen på länge! La ut en länk på den och såg sedan att du han före!
Så jävla bra!
 

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
meken
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
såg den tidigare idag,snacka om försäljningsargument,killen är ju ett geni,bra bil dessutom:7peta
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha, den är sjukt bra ja! :D
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
7695162588.jpg

10 000:-
The one and only!

Den Japanska bergsgeten även kallad Subaru Justy/j10/Trendy. Bilen är så sjukt bra att den bokstavligen fick flera namn beroende på var i världen man hade den goda lyckan att få införskaffa denna brutala stålvargsliknande fabel.
-Bilen är handsmidd i de mörkaste av Japanska industrier av självaste Fuji Heavy Industries, även kallad biltillverkarnas Saruman. "Designad" av män, med enbart hjälp av svärd och linjal, skapade de den perfekta bilen.

-Tre-dörrars hatchback/kombikupé med delbart och fällbart baksäte. Och så taklucka såklart! Sommar- och vinterdäck i gott skick.
-En (1) liters tre-cylindrig motor (10ef) på 1000cc med 54 frustande välhängda hingstar.
-5-växlad manuell låda som är förföriskt distinkt och lättjobbad.
- Säkerhet. Bilen har bälten på alla platser och så byggdes den med 1984 års patenterade I.D.N.R.I.S, vilket står för Instant Death No Retardation Impact System. Med andra ord löper man ingen risk att hamna i händerna på långvården då man omedelbart omkommer vid kollision i hastigheter över 12Km/h! Men, man har aldrig känt sig så levande som när man kryssar mellan långtradarna på Essingeleden eller i skymningsdis på landsvägar utmed den svenska landsbygden.
-Och så, pièce de résistance,
DEN ÄR 4-HJULSDRIVEN! 4X4, 4wd på en bil som väger mindre än 2 Pavarotti.
4-hjulsdriften kopplas in med hjälp av en magisk knapp på växelspaken, vips så lyser fyra hjul upp på instrumentpanelen och så har man en pansarvagn! Har kört som längst 30 mil med konstant 4-hjulsdrift under den fruktade Sala-stormen 2013 mellan Borlänge-Norrtälje. Låg och kryssade mig fram mellan svettiga hockeymorsor och smörjmedelförsäljare längs riksväg 70 med ett leende på läpparna.
-Bilen blev ombesiktigad den 3:e januari 2014 utan anmärkning efter att först blivit gravt missbedömd av en praoelev på bilprovningen för en månad sedan.
-Den är servad med olja och filter för ca 200 mil sedan och bilen drar ca 0.54 L/10km i marchfart.
-Eftersom Sarumans drönare bara hade ett svärd till hands under tillverkningen så valde de en aning tunnare plåt runt hjulhusen och det finns därmed rost att hitta om man letar. Annars har den blivit lagad av Buffel&Båg AB med hjälp av den ryska Pepsodent-metoden, även kallad plastic padding. Detta finns att skåda lite på bagageluckan och lite vid hjulhus. Annars är den glimmande! Jag kan inte laga karossen själv då jag vet lika mycket om svetsning och dylikt som påven vet om gynekologi!
-Bilen har ägts inom familjen sedan -96!

10 000 eller högstbjudande!
-Byten? Jag tar emot jobberbjudanden då jag är arbetssökande i en stad där framtidsutsikterna är i likhet med Nordkoreas.
-Jag har högskoleutbildning och ordnat boende i Sthlm mm. CV skickas på begäran! Alternativt byte mot bil, helst med farthållare, som är besiktigad och skattad.

Frågor eller fler bilder? 1Maila 2Ring. Jag pratar engelska på master-nivå samt tyska, holländska och spanska på Jönsonligan-nivå

Med reservation för eventuell felskrivning!


http://www.blocket.se/vasternorrland/Subaru_Justy_J10_Trendy_51466705.htm?ca=11&w=3
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top