" Inflyttad reg skylt "

EnZo83

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 125 EXC 2007 / KTM 300 EXC 2009 Husaberg Edition
Sätt dit den lilla hållaren (enduro) istället för original "bögläpp" för lyse och regskylt, och gör sedan en mindre skylt. Då har du den dessutom längst bak! Jag har så och dom har inte sagt nåt till mig. Jag kör dessutom utan blinkers.. =) men finns små blinkers utan arm som ser sjukt bra ut som man kan sätta dit för säkra sidan. Finns billiga lösning på ebay.co.uk! Slipper tull och moms från eu-länder dessutom... så tänk inte på sånt... =)
 

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
Men och andra sidan, vem fan bryr sig. Bögläpp låter så jävla moppeaktikt :) Dock är det inte så värst mycket bögläpp när man endast ser regplåten, blinkers och baklyse
 

EnZo83

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 125 EXC 2007 / KTM 300 EXC 2009 Husaberg Edition
Men och andra sidan, vem fan bryr sig. Bögläpp låter så jävla moppeaktikt :) Dock är det inte så värst mycket bögläpp när man endast ser regplåten, blinkers och baklyse


finns ju 2 sorters läppar bak... en stor och sen en mindre som oftast sitter på endurohojarna... det är ju bra mycket mer diskret och snyggare!

Fast mindre skylt har ju samma bestraffning som inflyttad, så där ser jag inte poängen...

du ska ju inte ha den 20x20 utan snarare typ 110x110 eller nåt sånt... men men...
 
Last edited:

Dubstep

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2011
Ort
Stockholm
Hoj
XTZ 660 Tenere -92
Sätt dit den lilla hållaren (enduro) istället för original "bögläpp" för lyse och regskylt, och gör sedan en mindre skylt. Då har du den dessutom längst bak! Jag har så och dom har inte sagt nåt till mig. Jag kör dessutom utan blinkers.. =) men finns små blinkers utan arm som ser sjukt bra ut som man kan sätta dit för säkra sidan. Finns billiga lösning på ebay.co.uk! Slipper tull och moms från eu-länder dessutom... så tänk inte på sånt... =)

Får jag bara fråga varför du kör utan blinkers? För din egen skull? :va
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top