Utmaning 2011

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Nystartad tråd som börjar med ett par inlägg från Challange 2009 tråden:
Där P-son helt oproviserat drar igång....
HEEELT underbar tråd !!

Borde inte en liknande startas för kommande tors-fredags bataljen.
Enligt överenskommelse på midsommarafton :rolleyes: står det ju mellan Nilsson & ajdem, längst ut i lecakulorna efter rakan vinner !! Henke Hå skall nog vara coach :tungan!!

Som depåchef för dagen kommer jag & Quman självklart att springa omkring i med laptimerfyren längs rakan lika fördelaktigt som ersättning trillar in från nämnda krigare :banana

Hur ska henke kunna coacha oss o visa. Vi kommer ju ligga varv före...Jag först sen någonstans där bak kommer nilssson_ :arselen Någon som har en kamera?? Tänkte jag kunde rikta den bakåt. Mot nilssson_:D

jag har lärt mig hur man får bort folk från banan så passa dig.

Det enda du lärt dig är väl o rensa bort lecakulor snabbast. Där klår du oss lätt:yoparty

Jasså det blev utmaning! Trodde bara det var så att du inte vågade anmäla dig till körningen om inte jag också lovade att jag skulle med, så du kanske skulle ha en att passera..men nu blev jag taggad på utmaning pga p-son :D

Längst ut i kulorna tävlingen tar nog Henke hem ;)

Du p-son, ditt koNtonummeR? :rofl

Amen va fan nilssson_. Jag ville ju bara du skulle med för tältets skull.:gnissla
passagerare...tss inte ens om du hade kunnat åka bak på mig hade du blivit så snabb som mig:sissy

Jo vilken syn det skulle vara att se p-son el quman springa fram o tillbaka med sändaren.....de skulle få flytta den 100m för din skull nilssson_ för att du skulle få 2sek tillgodo...fast jag tror inte det räcker ändå för att klå mig:tungan
 

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Ort
Skåne
Hoj
Bmw S1000rr
Aaaaah då förstår jag. Men vem har sagt att där e plats till dig? eller du vill jag tar med mig tältet bara för att titta på det :va
P-son däremot har självklart plats, han kommer ju behöva sitta skönt och vila sig mellan hans spring pass i fast lane :tummenupp
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Aaaaah då förstår jag. Men vem har sagt att där e plats till dig? eller du vill jag tar med mig tältet bara för att titta på det :va
P-son däremot har självklart plats, han kommer ju behöva sitta skönt och vila sig mellan hans spring pass i fast lane :tummenupp
Dessutom behöver han väl en plats han kan meka på? Har inte sett hojen gå rent en enda gång i år. :tungan

plastar kåpor som ska tåla brutalt hård körning på fredagen.
Massiva alltså? Tungt men hållbart.
 
Last edited:

henke hå

ogilla facebook
Gick med
23 Dec 2006
Ort
norr om lund
Hoj
ktm rc8r-12.ktm rc8 track-11.honda crf450-08
får jag bara rullning på skiten så stoppar inget mig



Massiva alltså? Tungt men hållbart.[/QUOTE]
 

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Asså boys kom igen när ni kört hela gjort en Jesus efter rakan!

Dvs köra över hela skiten och sätta däcket mellan däcken, så det krävs två funkisar för att dra loss skiten.
Och detta utan att behöva bryta:gnissla
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Asså boys kom igen när ni kört hela gjort en Jesus efter rakan!

Dvs köra över hela skiten och sätta däcket mellan däcken, så det krävs två funkisar för att dra loss skiten.
Och detta utan att behöva bryta:gnissla
Det roligaste jag sett i den kurvan
 

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
får jag bara rullning på skiten så stoppar inget mig

Jaja så har du något att skylla på varför du inte hinner med. "den orkar inte bla bla bla" Hur var det nu:va Du köpte större för det skulle gå fortare? Fortare omkull då eller:krama

Mohahahaha det är sant :banana Ska vi skramla ihopa till en trampsats till honom så går den iaf på ren benkraft :D

Hör du din anabolstinnade tonåring:6surkart..trampsats hör hemma på din :hojsmilie plutthoj. Glöm nu inte stödhjulen...du har ju knappt styrfart gosse. (P-son på min sida efter detta inlägg;) )

Jag tror nästan jag ska montera på en tuta så jag kan tuta på dig när jag varvar dig:blah
Har du tur nilssson_ så kanske du kan få ditt personbästa när jag kör om dig och du fastnar i baksuget från mig:D



Asså boys kom igen när ni kört hela gjort en Jesus efter rakan!

Dvs köra över hela skiten och sätta däcket mellan däcken, så det krävs två funkisar för att dra loss skiten.
Och detta utan att behöva bryta:gnissla

Var det med armarna rakt ut då?? Var kommer annars namnet jesus ifrån:va

Vi har iof planer på att svänga när kurva dyker upp. Ser inte det fräcka med att ta efter henke eller dig..:arsele

Det roligaste jag sett i den kurvan

Verkligen:galen Trots att du e sååå gammal:tomten
 
Last edited:

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Aaaaah då förstår jag. Men vem har sagt att där e plats till dig? eller du vill jag tar med mig tältet bara för att titta på det :va

Anledningen att vi skulle stå i samma tält är att du ska ha en liten chans att se mig under dan. :D
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Asså boys kom igen när ni kört hela gjort en Jesus efter rakan!

Dvs köra över hela skiten och sätta däcket mellan däcken, så det krävs två funkisar för att dra loss skiten.
Och detta utan att behöva bryta:gnissla
Been there done that! Hade nosen ända inne i Ramirentskylten. :crash

Du har förresten försökt vara Jesus på mer än Knudan, tror det finns en bild på dig långt, långt, långt ut i bollhavet efter start/mål på Anderstorp. Du bröt inte då heller, det fixade du däremot vid nästa vurpa samma dag. :brinnerup :angel

Det roligaste jag sett i den kurvan
Varför är inte du bokad? Knudan är väl ett av dina favorittillhåll? :va
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
:krama
Been there done that! Hade nosen ända inne i Ramirentskylten. :crash

Du har förresten försökt vara Jesus på mer än Knudan, tror det finns en bild på dig långt, långt, långt ut i bollhavet efter start/mål på Anderstorp. Du bröt inte då heller, det fixade du däremot vid nästa vurpa samma dag. :brinnerup :angel


Varför är inte du bokad? Knudan är väl ett av dina favorittillhåll? :va

Därför att jag har fullt upp med ungar och jobb just nu, annars hade jag gärna kört, jag har svårt att komma loss på vardagar på sommaren.

:krama
 

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Been there done that! Hade nosen ända inne i Ramirentskylten. :crash

Du har förresten försökt vara Jesus på mer än Knudan, tror det finns en bild på dig långt, långt, långt ut i bollhavet efter start/mål på Anderstorp. Du bröt inte då heller, det fixade du däremot vid nästa vurpa samma dag. :brinnerup :angel


Varför är inte du bokad? Knudan är väl ett av dina favorittillhåll? :va

Nu börjar du bli gammal, där har jag aldrig varit av!
Dock efter rakan körde jag ju ut med endast bakbroms som hjälp....
 

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Du gubbe lille.. Du får inte sår på fingrarna av all knappning på tangentbordet?
Det var ju snällt av dig att du vill att jag ska se dig under dagen..Men du ska va glad att tösen din vill se dig :arsele:krama

Jag e oemotståndlig...:bananaom jag får säga det själv
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top