Honda CRM 125 -91 DEP pipe?

Dellortó

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2011
Ort
Västerås
Hoj
2002, Honda CRF450R
Tjena :)
Jag har nyligen köpt mig en Honda CRM 125 med lite kul trim på, dock ej effektrör på som jag vill ha.
Så jag skulle vilja köpa mig ett DEP avgasrör till den. Men jag kan inte hitta var jag kan köpa det..
Så min fråga är om någon skulle kunna hjälpa mig att hitta ett? :rolleyes:
Vill helst att det ska finnas inom Sverige om det är möjligt :)
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
om du inte köper DEP bara för utseendet, satsa på arrow, du blir nöjdare med resultatet, får ut mer effekt utav det :tummenupp

Gå till närmaste honda återförsäljare så kan de ta hem Arrow eller DEP åt dig :)
 

Dellortó

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2011
Ort
Västerås
Hoj
2002, Honda CRF450R
om du inte köper DEP bara för utseendet, satsa på arrow, du blir nöjdare med resultatet, får ut mer effekt utav det :tummenupp

Gå till närmaste honda återförsäljare så kan de ta hem Arrow eller DEP åt dig :)

Jag är självklart ute efter effekt mestadels, men jag älskar krom :rolleyes: och det har DEP, så jag har valt DEP ;) arrow hade säkert varit roligare, men jag får hoppas att det räcker med DEP, jag har ju i alla fall 160cc och större fögg mm på nu :) Så blir nog lagom :)
Jag får se om jag tar mig till en honda återförsäljare, skulle helst bara vilja beställa via nätet :)
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Jag är självklart ute efter effekt mestadels, men jag älskar krom :rolleyes: och det har DEP, så jag har valt DEP ;) arrow hade säkert varit roligare, men jag får hoppas att det räcker med DEP, jag har ju i alla fall 160cc och större fögg mm på nu :) Så blir nog lagom :)
Jag får se om jag tar mig till en honda återförsäljare, skulle helst bara vilja beställa via nätet :)

jaha ja, då skulle du nästan be någon att stämma av ett avgassystem åt dig, då du har 160cc :)
 

Dellortó

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2011
Ort
Västerås
Hoj
2002, Honda CRF450R
jaha ja, då skulle du nästan be någon att stämma av ett avgassystem åt dig, då du har 160cc :)

Jo jag har funderat på det, men jag är som sagt riktigt sugen på kromat rör, så jag tror det blir det. Men jag kan inte hitta något på hemsidor inom sverige :(
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Jo jag har funderat på det, men jag är som sagt riktigt sugen på kromat rör, så jag tror det blir det. Men jag kan inte hitta något på hemsidor inom sverige :(

finns inget inom sverige, varken DEP eller Arrow. lättaste sättet är att gå till en återförsäljare och be dem att beställa ett från utrikes :)
 

Rullandesten

Blårök
Gick med
11 May 2011
Ort
Nykvarn
Hoj
Yamaha
http://portal.emx.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=46&wts.ACTION=loginguest&p=H
Andra sidan, " DEPH2907 CRM125 CHROME EXPANSION PIPE 2995.00"

Mailade dom tidigare..

"Om du tittar under beställningsvara 2t under avgassystem så finns det där men du får beställa av någon av våra återförsäljare det är 6-10v leveranstid på rör som dom ska tillvärka åt dej och beställningen är bindande.
Vilka som är våra återförsäljare står under fliken ÅF Svergie"


Edit : Eftersom länken muppar sig så får du kolla på vänstersida, Avgassystem ->Avgasrör 2T BestVara *Näst längst ner* sen andra sidan.
 
Last edited:

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
http://portal.emx.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=46&wts.ACTION=loginguest&p=H
Andra sidan, " DEPH2907 CRM125 CHROME EXPANSION PIPE 2995.00"

Mailade dom tidigare..

"Om du tittar under beställningsvara 2t under avgassystem så finns det där men du får beställa av någon av våra återförsäljare det är 6-10v leveranstid på rör som dom ska tillvärka åt dej och beställningen är bindande.
Vilka som är våra återförsäljare står under fliken ÅF Svergie"


Edit : Eftersom länken muppar sig så får du kolla på vänstersida, Avgassystem ->Avgasrör 2T BestVara *Näst längst ner* sen andra sidan.

Var det inte precis vad jag sa? Ta kontakt med en återförsäljare så fixar dem det :tummenupp
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
Avstämt avgasrör e det du bör tänka på, finns folk som gör dom för samma peng,

Det kommer gå bättre med effektröret men den är fortf avstämd till org cylindern,
 

Dellortó

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2011
Ort
Västerås
Hoj
2002, Honda CRF450R
finns inget inom sverige, varken DEP eller Arrow. lättaste sättet är att gå till en återförsäljare och be dem att beställa ett från utrikes :)

Aha okej, men då vet jag, tack så mycket :)

http://portal.emx.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=46&wts.ACTION=loginguest&p=H
Andra sidan, " DEPH2907 CRM125 CHROME EXPANSION PIPE 2995.00"

Mailade dom tidigare..

"Om du tittar under beställningsvara 2t under avgassystem så finns det där men du får beställa av någon av våra återförsäljare det är 6-10v leveranstid på rör som dom ska tillvärka åt dej och beställningen är bindande.
Vilka som är våra återförsäljare står under fliken ÅF Svergie"


Edit : Eftersom länken muppar sig så får du kolla på vänstersida, Avgassystem ->Avgasrör 2T BestVara *Näst längst ner* sen andra sidan.

Tack så jätte mycket för all bra information! :D
Nu vet jag precis vad jag behöver göra :)

Avstämt avgasrör e det du bör tänka på, finns folk som gör dom för samma peng,

Det kommer gå bättre med effektröret men den är fortf avstämd till org cylindern,

Jo jag förstår ju att den kommer gå bättre med avstämt, men som sagt är väldigt sugen på att ha kromat rör och jag vill bara ha lite mer effekt då den redan går super, men lite till vill jag ha! :p
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
Aha okej, men då vet jag, tack så mycket :)



Tack så jätte mycket för all bra information! :D
Nu vet jag precis vad jag behöver göra :)



Jo jag förstår ju att den kommer gå bättre med avstämt, men som sagt är väldigt sugen på att ha kromat rör och jag vill bara ha lite mer effekt då den redan går super, men lite till vill jag ha! :p

kroma det då
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top