Tips inför Sachsenring,Tyskland MotoGp

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Hmm skumt, jag bokade biljetter på hemsidan i förrgår till Barcelona och mailet är från pg-mc.com. Pengarna är dragna från PG SPORTS TICKET.
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Har mailat MotoGP och frågat, tänkte inte alls på det när jag bokade.

Edit, ringde Dorna för jag fick lite panik och allt är som det ska, de har bytt leverantör av biljetterna.
 
Last edited:

Slappskinnet

Medlem
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hojlös för tillfället
Hmm....märkligt.
När man trycker på "tickets knappen" och sedan väljer de biljetter man vill ha så vill de att man loggar in på sitt MotoGp.com-Konto igen, fast man redan är inloggad. Men då funkar inte mitt användarnamn och lösen:va.
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Hmm....märkligt.
När man trycker på "tickets knappen" och sedan väljer de biljetter man vill ha så vill de att man loggar in på sitt MotoGp.com-Konto igen, fast man redan är inloggad. Men då funkar inte mitt användarnamn och lösen:va.

Jag hade samma problem.
Men biljetterna är köpta och allt stämmer enligt Dorna så bara se fram emot racet. :)
 

Slappskinnet

Medlem
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hojlös för tillfället
Jag hade samma problem.
Men biljetterna är köpta och allt stämmer enligt Dorna så bara se fram emot racet. :)

Bra att du kollade upp med Dorna :tummenupp
Köpte mina biljetter också nu.
Det ända var att biljetterna tidigast går att skriva ut 4 veckor innan racet.
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Så var det även 2016 när jag var och kollade i Barca. Då fick man biljetterna några veckor innan och kunde skriva ut.

När jag var i Misano så skulle man först hämta ut biljetterna på morgonen och tyvärr inte bredvid banan utan en bit ifrån.

Har aldrig med mig plånbok när jag är utomlands och vandrar runt, utan bara kontanter, plånboken ligger på hotellrummet.

Så ville italienarna ha leg på mig efter att vi gått 3km för att hämta biljetterna mitt ute i ingenstans. Taxi var omöjligt att få tag på.

Som tur är hade jag någon halvbra bild på mitt körkort på mobilen eftersom jag tog hojkort 2016, så efter mycket om och men fick jag ut biljetterna.
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top