Akta er!

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Akta er för mig, för just nu är jag farligt radioaktiv.

Ligger inlagd på sjukhus för sista steget i min cancerbehandling. Har precis druckit en shot radioaktivt jod och kommer att vara instängd i ett blyisolerat rum fram till på söndag.

Spännande i kväll att se om jag är självlysande... :brinnerup
 

Bifogat

  • resize of P1010100.JPG
    resize of P1010100.JPG
    82.7 KB · Visningar: 365

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
:va Ska du strålningsbehandlas innifrån? eller ska du göra någon röntgen:)

Iaf, hoppas det löser sig på bästa sätt!
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
:va Ska du strålningsbehandlas innifrån? eller ska du göra någon röntgen:)

Iaf, hoppas det löser sig på bästa sätt!

Har sköldkörtelcancer. Det av sköldkörteln som inte har tagits bort fysiskt ska väck nu. Sköldkörteln tar som enda organ i kroppen upp jod. Radioaktiviteten i jodet dödar de celler som tagit upp jodet så behandligen tar effektivt kål på all kvarvarande sköldkörtelvävnad och eliminerar risken för återfall.

Lite mysko att dricka ur blymugg men jag mår efter omständigheterna strålande. :)
 

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Po lanned
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
H....

Lite mysko att dricka ur blymugg men jag mår efter omständigheterna strålande. :)

Den underbara humorn flödar :tummenupp

Hoppas allt går precis som planerat.
Får komma ner till södern nåndag så ordnar vi lite grillat med tillhörande starkdryck
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag håller alla tummar och tår för att varenda strålande joddroppe hittar rätt. Det är tur de stänger in dig, det blir ju som en egen liten, intern härdsmälta nu. Blacktriple Fukushima Harrisburg liksom. :D

Snart får du komma ut och leka igen. Vi andra köper blyväst så länge. :kiss

:krama
 
  • Gilla
Reaktioner: VBK

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Blir lite avis, du kan köra racehoj på gatan, lär ju inte behövas några lampor:D
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Det där kan ju lätt bli SHs coolaste avatar!

Håller tummarna för att drinken gör sitt jobb.
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Självlysande kommer du inte bli, men många råkar ut för anal härdsmälta:D

Ja och att kisseriet för all framtid kommer att peka mot söder:rolleyes: och med söder menar jag inte neråt utan faktiskt mot söder.

Men håller tummarna för att drickat gör vad det skall:krama
 
Last edited:

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Jag lyste ingenting i natt.

Märkligt det där med radioaktivitet, det syns inte, det känns inte och det märks inte men ändå så är det där. Jag ligger nu på andra dygnet och har ofantligt tråkigt, hade varit skönt att gå ut och bara få ta en promenad men det får jag inte.
Jag ligger i vad som ser ut som ett ordinärt sjukhusrum bortsett från att det tydligen är isolerat med bly i väggarna och att det sitter en övervakningskamera på väggen som hela tiden tittar på mig.
När maten kommer öppnas dörren och en bricka med mat rullas in på en vagn. Därefter stänger sköterskorna dörren och jag kan gå och hämta maten. All övrig kontakt sker per telefon.

Lite kul var det när jag skulle dricka jodet. När jag skulle dricka det var jag tvungen att ha på mig handskar för att skydda mig från att eventuellt spilla på händerna. Känns lite fel att jag måste passa mig från att få det på händerna men att dricka det, det ska jag. :tungan

Nåväl, 21 timmar kvar sen släpper de ut mig med stränga restriktioner om att träffa folk..

Och just det, tack för alla hälsningar, det värmer mer än vad ni någonsinn kan ana. :)
 
Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Nåväl, 21 timmar kvar sen släpper de ut mig med stränga restriktioner om att träffa folk..

Och just det, tack för alla hälsningar, det värmer mer än vad ni någonsinn kan ana. :)
Du blir som ett vandrande kärnkraftshaveri med andra ord! Hoppas du får såna fräcka dekaler på dig
nuclear_radiation_warning_sign_poster-p228477147325840187t5wm_400.jpg
570_radiation_warning_symbol-300x248.jpg
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag lyste ingenting i natt.

Märkligt det där med radioaktivitet, det syns inte, det känns inte och det märks inte men ändå så är det där. Jag ligger nu på andra dygnet och har ofantligt tråkigt, hade varit skönt att gå ut och bara få ta en promenad men det får jag inte.
Jag ligger i vad som ser ut som ett ordinärt sjukhusrum bortsett från att det tydligen är isolerat med bly i väggarna och att det sitter en övervakningskamera på väggen som hela tiden tittar på mig.
När maten kommer öppnas dörren och en bricka med mat rullas in på en vagn. Därefter stänger sköterskorna dörren och jag kan gå och hämta maten. All övrig kontakt sker per telefon.

Lite kul var det när jag skulle dricka jodet. När jag skulle dricka det var jag tvungen att ha på mig handskar för att skydda mig från att eventuellt spilla på händerna. Känns lite fel att jag måste passa mig från att få det på händerna men att dricka det, det ska jag. :tungan

Nåväl, 21 timmar kvar sen släpper de ut mig med stränga restriktioner om att träffa folk..

Och just det, tack för alla hälsningar, det värmer mer än vad ni någonsinn kan ana. :)

Om jag haft en kamera pekande mot mig med sköterskor bakom skärmen så vet jag vad jag gjort, Den kräkande draken hade visat sig:D

Du blir som ett vandrande kärnkraftshaveri med andra ord! Hoppas du får såna fräcka dekaler på dig
nuclear_radiation_warning_sign_poster-p228477147325840187t5wm_400.jpg
570_radiation_warning_symbol-300x248.jpg

Den nedersta gillar vi, ser du BT så spring:glömdet
 
Last edited:

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Första gången jag blev glad av att läsa om denna hemska sjukdom.
Jag känner dig inte men jag hoppas av hela mitt hjärta att du blir 100% fri fr skiten. :Bugar RESPEKT!
 

Mackan_HBG

Buskisförare
Gick med
30 Apr 2008
Ort
Himma
Hoj
Njae, eller?
Känner dig inte men håller alla tummar, fan sånt här skojar man inte om som jag gör annars om mycket annat:tummenupp
 

manneman

Guest
Hoppas herr kustbevakare är fit for fight att vara med på triathlonen den 24 juli, är du det så ska jag slå ett slag för den där infernaliska sjukdomen med råge publikt.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top