Knixtråden - Gröndal

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Japp, ni som missade premiären på Sala igår onsdag, lär ju rycka er i kragen. Eller har ni flEtor och snor i näsan? :hihi Det är ett bra tillfälle att lära sig skrapa puckar så man ser lite fräsigare ut vid fikastoppen. :mattias
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Japp, ni som missade premiären på Sala igår onsdag, lär ju rycka er i kragen. Eller har ni flEtor och snor i näsan? :hihi Det är ett bra tillfälle att lära sig skrapa puckar så man ser lite fräsigare ut vid fikastoppen. :mattias

Jag missade ju tyvärr premiären i Sala, dessutom har jag både flätor och snor i näsan. Men fräsig vill man ju se ut, så jag tar högst troligt och packar mig till Gröndal med depåmoppen på söndag.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag missade ju tyvärr premiären i Sala, dessutom har jag både flätor och snor i näsan. Men fräsig vill man ju se ut, så jag tar högst troligt och packar mig till Gröndal med depåmoppen på söndag.

:rock Du kommer nog gillat' - ses där!
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Jag missade ju tyvärr premiären i Sala, dessutom har jag både flätor och snor i näsan. Men fräsig vill man ju se ut, så jag tar högst troligt och packar mig till Gröndal med depåmoppen på söndag.

Du vet att alla som inte kört knix på gröndal innan börjar i grön = lugn grupp. :fakta

Om dom nu skulle våga släppa in dig i nån annan grupp så är jag redo med nya bangbussen imorrn, skulle du behöva bärgning är det bara att ringa. :D
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Du vet att alla som inte kört knix på gröndal innan börjar i grön = lugn grupp. :fakta

Om dom nu skulle våga släppa in dig i nån annan grupp så är jag redo med nya bangbussen imorrn, skulle du behöva bärgning är det bara att ringa. :D

Är det så djävligt säger du! Om jag tvingas att åka i grön grupp så kan du stå redo med bangbussen ivf. Det finns isåfall nämligen risk att jag trillar omkull i ren leda och tristess.
Jag får flirta med eller muta SGM till att släppa in mig in nån annan grupp. Han gillar Sambuca va?
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
NeonMannen - Tillbaka i skolbänken!

neonm.JPG

"Har äntligen lärt mig att åka hoj på riktigt idag" - Stönar en svettig NeonMan. ;)
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top