Banåkartråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
grym dag!
man vet att det kommer bli bra när det bjuds på frukost på vit duk av TYG! följt av lunch och fika, oxå på vit duk av tyg!

:D Det var något nytt för dig, tygduken var något stort i ditt liv helt klart. :D Men det var en fin duk. :hihi
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Igår var Erik vassast av oss alla tror jag, ung, dum och snäll hoj skyller jag på. :D

Men jag är på väg ur böj med... :arsele

Erik körde som en gud igår:BugarSnyggt, mjukt, bra linje och snabbt, Jag såg det på första parkett då han körde ifrån mig,det är bara att kasta åt han instruktörsstjärnan:D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Erik körde som en gud igår:BugarSnyggt, mjukt, bra linje och snabbt, Jag såg det på första parkett då han körde ifrån mig,det är bara att kasta åt han instruktörsstjärnan:D

Absolut, jag hävdar att han som vanligt mörkat och gått i träningsläger med Jari. :D
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Igår var Erik vassast av oss alla tror jag, ung, dum och snäll hoj skyller jag på. :D

Men jag är på väg ur böj med... :arsele

Kul :) Erik är farlig både på endurohoj och på asfalt alltså :yoparty och en jävel på att dricka pilsner ryktas de om :fyllisar


Jag vet, såg att du är på väg ur böj, men kunde inte motstå att kommentera lite iaf, bara för att de är du :D
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Som Jerry sa bästa bandagen..
"Vit duk" frukost, lunchbuffe em fika, sponsgrejer omkörd av Backlund med skjuts fiint väder helt enkelt en kanondag :yoparty

Körning var grym den med efter man anpassat sig och slutade visa så mycket "hänsyn" :rolleyes: mata fullt bromsa sent stäng luckor :brinnerup tack till er som var med och gjorde dan ännu bättre :tummenupp
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
alternativ 3 är nog min specialitet :tungan

Haha då är vi två :)

(OT: såg ett grymt klistermärke på en dragracebil för nåra år sen, istället för de lite mer logiska påståendet: "My racing team has a drinking problem" stod det följande: "My drinking team has a racing problem". Tycker det definierade rätt komiskt hur dom prioriterade, och att dom mest körde för att de va kul :fyllisar
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vi borde utöka helgnöjena, grill- och badmöjligheterna vid Gelleråsen är kanon, likaså i närheten av Kinnekulle (Mantorp får jag fan snyta mig och reka lite..).

Det är inte alls fel efter en dag i skinnstället att ta en kall&immig efter lite bad. :fakta
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Grabbar (och tjejer), det här med att åka bana tillsammans är ju skitkul - vi lär samköra ett par dagar till den här säsongen.

Korten på bordet, vet att Almgrens skall åka på Gelleråsen i mitten av juli med Actionpics - trist nog är det fullbokat.
Jag har en instruktörsdag med SMC på åsen 3:e juli, och fnular starkt på att ansöka om ledighet för en tvådagars på Mantorp med ducceklubben.

Men det går åt mer, jag är toksugen på att prova Anderstorp eller Knutstorp - det blir en något större manöver då med övernattning, men man LÄR ju, och då vill jag fanimig ha sällskap. :mattias

Fiver arrangerar på Anderstorp och Sydskånes Emse på Knutan.

Några förslag?

/J
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Grabbar (och tjejer), det här med att åka bana tillsammans är ju skitkul - vi lär samköra ett par dagar till den här säsongen.

Korten på bordet, vet att Almgrens skall åka på Gelleråsen i mitten av juli med Actionpics - trist nog är det fullbokat.
Jag har en instruktörsdag med SMC på åsen 3:e juli, och fnular starkt på att ansöka om ledighet för en tvådagars på Mantorp med ducceklubben.

Men det går åt mer, jag är toksugen på att prova Anderstorp eller Knutstorp - det blir en något större manöver då med övernattning, men man LÄR ju, och då vill jag fanimig ha sällskap. :mattias

Fiver arrangerar på Anderstorp och Sydskånes Emse på Knutan.

Några förslag?

/J

Jag har bokat 18-19 juli på Karlskoga med atacracing :yoparty Några fler som ska dit? Tror de finns platser kvar änsålänge.
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Jag ska bara till Kinnekulle och Gelleråsen i år verkar det som... Vill gärna åka SMC eftersom det är ont om kraschkåpor till min ZX-10 än...

SGM: 2'a Juli ska jag till Gelleråsen ;)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top