Hetsa nu då för jävulen!

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha R1 2003
TKR 117 kommer! Starkare än någonsin...;)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Efter gårdagens besök hos Jansberg är vi nöjda med utfallet. Ingen kommer att köra ifrån oss rakt fram iallafall.

I Roadracing är det väl mer snabba varvtider som gäller??? Det gäller väl att komma först i mål???

Pratade förresten med Jorpes (Team Borelia) igår och eftersom vi är VÄNNER så fick jag höra lite sanningar! Några citat:

- "Nej det här tar vi hem lätt vettu! De andra teamen är juh bara en samling föredettingar!"

- "Hojen? Den ska jag gå ut och gräva fram på torsdag kväll. Jag minns inte om den står under högen med gips eller om jag ställde den bakom komposten."

- "Nej du vet att Don Q är ju väldigt nöjd med att ÄNTLIGEN få köra i ett team som har lite organisation, lite strategi, lite racing i blodet! I de andra teamen är det ju lite si och så med det.... Du vet hur det är!"

- "Fast Freddie sa igår att han räknade med att gå ut och sätta 10 varv runt 1.35-1.36 så vi får lite buffert bakåt, och sedan så är det ju bara att hålla koll bakåt! Lätt!"
 

Packalén

Vill åka hoj
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nordkroken, Vargön, Vänersborg, Västra götaland, V
Hoj
Lillebrors räser
- "Hojen? Den ska jag gå ut och gräva fram på torsdag kväll. Jag minns inte om den står under högen med gips eller om jag ställde den bakom komposten."


Du kan ju hälsa Jorpes att i vintras när jag var där så stod den under högen med kartonger o julklapps papper... om han inte hittar den alltså..
 

Roberth

Jag är egentligen ganska snäll.
Gick med
3 Oct 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZZR1100. Yamaha R1
- "Fast Freddie sa igår att han räknade med att gå ut och sätta 10 varv runt 1.35-1.36 så vi får lite buffert bakåt, och sedan så är det ju bara att hålla koll bakåt! Lätt!"

Helvete. Jag kommer varvas efter 6varv. :D
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
I Roadracing är det väl mer snabba varvtider som gäller??? Det gäller väl att komma först i mål???

Pratade förresten med Jorpes (Team Borelia) igår och eftersom vi är VÄNNER så fick jag höra lite sanningar! Några citat:

- "Nej det här tar vi hem lätt vettu! De andra teamen är juh bara en samling föredettingar!"

- "Hojen? Den ska jag gå ut och gräva fram på torsdag kväll. Jag minns inte om den står under högen med gips eller om jag ställde den bakom komposten."
dan så är det ju bara att hålla koll bakåt! Lätt!"

Passar gatans alla barn så det får bli imon jag letar fram hojen. DonQ skulle komma vid 19 så vi har en hel timme på oss innan vi skall köra. Såg bakdäcket av bajken under högen så packalen har rätt, den finns där under.
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Pust, skönt. Skamgränsen är att hålla minst 7 varv. :D

Kommer ihåg 2007 på Falken då det dammade till vart 5:e varv när den överlägset snabbaste körde om. :Bugar

Hrm, 5 varv på Falken är en väl en sådär 2,5 på Torpet, eller...
 

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Ort
Utanför Ulvatorp
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Härligt!!
Äntligen race! Första körningen för en annan iår. Om man inte räknar de två km. jag testade 1100:an här utanför.
Tur det är långrace så kan man ta första stint som avrostning.

RAUS!!!!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top