Hetsa nu då för jävulen!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Efter gårdagens besök hos Jansberg är vi nöjda med utfallet. Ingen kommer att köra ifrån oss rakt fram iallafall.

Jasså? Har det vässats lite grann även i år? Den vanliga förklaringen: "Nej men det är bara en blueprint och lite portning och och och..." ?
 

wizna

wasnt me ?
Gick med
30 Jul 2006
Ort
oslo
Hoj
ett gäng kawor
Efter gårdagens besök hos Jansberg är vi nöjda med utfallet. Ingen kommer att köra ifrån oss rakt fram iallafall.

Har inte farbror lärt sig något efter alla dessa år? Det spelar väl ingen roll hur fort det går rakt fram, när du som vanligt står helt stilla i svängarna!!

Du får gärna ha 500hk i din moppe och köra 700km/h på rakan ( o sen 5km/h i svängen ).
jag är ändå 3sek snabbare än dig idag. Och det på en 600:a. Gör om gör rätt. Köp en 600:a :arsele för du klarar ju inte av kraften ändå. Men vi kan ju låtsas att du får gashäng detta året också... Till trots för att du bromsade omkull dig. Men jag ska inte säga nåt till nån stefan ... gashäng var det ja =) hahahahha
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Jasså? Har det vässats lite grann även i år? Den vanliga förklaringen: "Nej men det är bara en blueprint och lite portning och och och..." ?

Ingen vässning, bara bänkning. Jag har lärt mig läxan.

Har inte farbror lärt sig något efter alla dessa år? Det spelar väl ingen roll hur fort det går rakt fram, när du som vanligt står helt stilla i svängarna!!

Du får gärna ha 500hk i din moppe och köra 700km/h på rakan ( o sen 5km/h i svängen ).
jag är ändå 3sek snabbare än dig idag. Och det på en 600:a. Gör om gör rätt. Köp en 600:a :arsele för du klarar ju inte av kraften ändå. Men vi kan ju låtsas att du får gashäng detta året också... Till trots för att du bromsade omkull dig. Men jag ska inte säga nåt till nån stefan ... gashäng var det ja =) hahahahha

Har inte sett ditt team i anmälningslistan, ska du hetsa från läktaren hela säsongen eller bara första racet?
 
Last edited:

wizna

wasnt me ?
Gick med
30 Jul 2006
Ort
oslo
Hoj
ett gäng kawor
Ingen vässning, bara bänkning. Jag har lärt mig läxan.



Har inte sett ditt team i anmälningslistan, ska du hetsa från läktaren hela säsongen eller bara första racet?

Köra ?
Vi ska meka i depåbox som vanligt. Hojarna har stått i bussen hela vintern, så vi får kanske tvätta av dem på torpet innan träning .. kanske. Antagligen slår vi i backen alla 3 på varsin hoj, så det finns ingen anledning att anmäla sig.

Och när vi ändå håller på, så bytar vi väl motor,ram,tank, förare, gridgirls .. etc i samtidigt. Med andra ord, allt kommer vara som vanligt på torpet. Fullt kaos!
Vem som kör? ... det e det ingen som vet, inte ens vi själva.
Vem vinner Humlan Cup iår då?
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Det beror nog på vem av er som sitter på va?
du vet luftmotstånd o sånt :)

Det är alltid Skalman som sitter på när dom bänkar.:va

Ingen vässning, bara bänkning. Jag har lärt mig läxan.

Hrm, jag tror Stefan läst sig läxan att inte längre tala om all kits som dom pillat in i motorn hos Jansberg, så slipper han alla tråkningar om att den skall rasa efter nån timme eller två.
 
Last edited:

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Ort
Utanför Ulvatorp
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Hej!
Nån som har plats i box nu på Söndag? Jag vet att jag är sen men ........................så är det bara (hittade ingen bra ursäkt).
Vi är tre glada gubbar som kör REC.

Sen skulle jag/vi behöva ett tanklock till en Gsx-r 750 -04. Inget avancerat, bara ett utan nyckel så man slipper undra var den är när det är dags för tankning.


/Sven #68
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Som traditionen påbjuder så befinner sig teamchefen som gud glömde på Kåtland ring även i år för att slippa Jorpes, Faster & Don Q, planer på att deltaga nästa ERF kan kanske bli verkliga.

Lökmekaniker är dock bokade och det lär vara samma kaos som vanligt...


:mad: /H.Itler

Den står på mitt kontor, säg till mig när du är på plats.
//STefan
Den konfiskerar teamchefen !!!
 
Last edited:

wizna

wasnt me ?
Gick med
30 Jul 2006
Ort
oslo
Hoj
ett gäng kawor
Men va fan! Jag till och med anpassar tävlingskalendern efter dina önskemål, nån jävla tackamhet kan du väl visa??:mad:

Jag trodde vi skulle hetsa lite i den här tråden. Förlåt.. kramar om dig håller dig lite i handen :krama

Angående kalendern så krockar ju den med VM, så hur tänkte ni här ?
24 September ENDURANCE VM 24 timmars Le Mans ( VM )
24 september Anderstorp Endurance


Br. Vurpberg ställer iår upp med sidovagn, pga mentala och fysiska skador
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Jag trodde vi skulle hetsa lite i den här tråden. Förlåt.. kramar om dig håller dig lite i handen :krama

Angående kalendern så krockar ju den med VM, så hur tänkte ni här ?
24 September ENDURANCE VM 24 timmars Le Mans ( VM )
24 september Anderstorp Endurance


Br. Vurpberg ställer iår upp med sidovagn, pga mentala och fysiska skador

Vi tar ingen hänsyn till VM. Däremot blir tävlingen flyttad till den 8 oktober eftersom vi annars får för många helger i september. Ska bara ha det sista på plats innan vi sätter det definitivt.
 

wizna

wasnt me ?
Gick med
30 Jul 2006
Ort
oslo
Hoj
ett gäng kawor
Vi tar ingen hänsyn till VM. Däremot blir tävlingen flyttad till den 8 oktober eftersom vi annars får för många helger i september. Ska bara ha det sista på plats innan vi sätter det definitivt.
:tummenupp Med tanke på Le mans !!

Hoppas på 12timmars då. 09:00 - 19:00
Kör erf sprint, bjuda in BOTT kanske + ERF Kval på lördagen :krama
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
12-timmars kan jag ordna en vardag, inte på fredag-söndag.

Vi kan nog räkna med snabba varvtider, det blir vm-förare på banan på söndag:yoparty
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top