Hetsa nu då för jävulen!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Det är HÖG tid att börja käfta om årets ERF-säsong. Eder Don Q kommer in i matchen i en konstellation tillsammans med Erich Jorpes och Fast Freddy på en Fast Yamma R1 som stått i Jorpes buss och rostat sen senast han körde race. Det ryktas dom om att han knackat ut tanken några liter och vi har köpt en mutterpicka och extrasnabbtank-jeepdunkar.

Jag betalade licensen igår och hittade mitt skinnställ så så gott som allt är klart inför första rejset. Det har pratats löst om nån träning innan men det blir nog inte av.

Vi går in med höga förhoppningar. Tjock-Humlan lär i vanlig ordning inbilla sig att han är snabb och att teamet är välorganiserat. Substanslöst trams såklart. Han har ju bara fått en vecka i spanien och ett par tusen varv tjuvträning på torpet och det räcker på långa vägar inte till. Sägs också att den nya cykeln inte är trimmad, men det kan han försöka övertyga oss om när vevstakarna tittar ut ur blocket efter kvalet.

Vilka fler ska köra? I vilka team? Seppla siiit, ni ska få smaka pisk allesamman!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Liket har återuppstått! Halleluja! Och din hybris har du kvar, det är tydligt.

Faktum kvarstår, jag har varit snabbare än du flera säsonger nu. Jag har inga planer på att abdikera från den tronen ännu.

Fiver satsar som vanligt hårdare än nånsin. Hondan är en dröm att köra, yamman var en trött kälke i jämförelse.

Konkurrensen blev lindrigare efter Watz vurpa under sm-helgen, men Br. Horberg kommer säkert att ta in nån sketsnabb reserv från BoTT-klassen.
Med tanke på Jorpes vanliga organisationsförmåga kommer väl antagligen ingen av förarna ha med sig sin licens, och blir tvungna att lösa engångslicens på plats.
 

FastFreddie5

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600 RR-08, numer Elitidrottsman!
Liket har återuppstått! Halleluja! Och din hybris har du kvar, det är tydligt.

Faktum kvarstår, jag har varit snabbare än du flera säsonger nu. Jag har inga planer på att abdikera från den tronen ännu.

Fiver satsar som vanligt hårdare än nånsin. Hondan är en dröm att köra, yamman var en trött kälke i jämförelse.

Konkurrensen blev lindrigare efter Watz vurpa under sm-helgen, men Br. Horberg kommer säkert att ta in nån sketsnabb reserv från BoTT-klassen.
Med tanke på Jorpes vanliga organisationsförmåga kommer väl antagligen ingen av förarna ha med sig sin licens, och blir tvungna att lösa engångslicens på plats.

Så du menar att Don Q inte är snabb? Då har vi blivit lurade, för han har lovat att vara näst snabbast i teamet!

Skämt å sido, när skickar ni ut inbjudan? Vill ni inte ha våra $$$?
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Med tanke på Jorpes vanliga organisationsförmåga kommer väl antagligen ingen av förarna ha med sig sin licens, och blir tvungna att lösa engångslicens på plats.[/QUOTE]

Sant, precis så var det förra året, det dåliga är att det inte finns någon som helst koll på att man har en!

Kommer garanterat ner och tittar till er alla :tummenupp

Union racing ser snabba ut för året! BMW Power!
Jorpes team kommer garanterat vara med! Till o med utan mig :rolleyes:
Fiver vart snabba redan förra året!
Br Hörberg vad säga utan strul så blir det svårslaget!
BRL, bäst att ni andra håller er på hjulen annars så..... Bumse i år!
Trysil till start?
Demoto till start?
MFL.

Många som kan ta hem det i år :banana
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Inbjudan ligger ute, kolla på www.anderstorpraceway.se

DQ har inte varit snabb sedan innan han körde för HET. Strax efter att dinosaurierna dog ut, alltså.

Hörde jag några 38or på torpet ännu Stefan? 1.03 på knudan? 9or på åsen? Låga 22 på mantorp? Du har haft åratal på dig att slå mina pers och inte ens superhojar på superdäck hjälper för att du ska komma ner i dom tiderna jag satte med mög-cyklar på mög-däck. Ser liksom ingen anledning att ta strid mot en så svag motståndare. Skärpning!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Hörde jag några 38or på torpet ännu Stefan? 1.03 på knudan? 9or på åsen? Låga 22 på mantorp? Du har haft åratal på dig att slå mina pers och inte ens superhojar på superdäck hjälper för att du ska komma ner i dom tiderna jag satte med mög-cyklar på mög-däck. Ser liksom ingen anledning att ta strid mot en så svag motståndare. Skärpning!

Gamla meriter smäller inte så högt längre. Ju äldre du blir desto snabbare var du.....
 

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Letar banhoj
Det är HÖG tid att börja käfta om årets ERF-säsong. Eder Don Q kommer in i matchen i en konstellation tillsammans med Erich Jorpes och Fast Freddy på en Fast Yamma R1 som stått i Jorpes buss och rostat sen senast han körde race. Det ryktas dom om att han knackat ut tanken några liter och vi har köpt en mutterpicka och extrasnabbtank-jeepdunkar.

Frågan är väl vem som står för däckstrategin i år... :gnissla
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
jag som är amatör utan licens och varken talang eller några pengar ska vinna hela SKITEN i år....





































:D:tuttar:banana

popcorn.gif
 

FastFreddie5

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600 RR-08, numer Elitidrottsman!
Frågan är väl vem som står för däckstrategin i år... :gnissla


Precis som förra året är det jag som är däckstrategichef! Frångå aldrig ett vinnande koncept. Vi blev faktistkt trea i serien! Do not argue with success!
Det är manligt att köra med slicks i regn, mönstrade däck är för mesar!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Skulle ni inte köra fort sa ni? :)
Fick intrycket av det när jag började läsa tråden.. :)

Kul att ni är igång igen allihopa med hetsandet inför premiären :tummenupp

Hörde jag nåt från läktaren?

Är det inte dags att du släpper sargen och kommer in i matchen igen?
 

wizna

wasnt me ?
Gick med
30 Jul 2006
Ort
oslo
Hoj
ett gäng kawor
Kör ni 125 junior? Med tanke på de tiderna undrar jag :confused:


Hörde jag några 38or på torpet ännu Stefan? 1.03 på knudan? 9or på åsen? Låga 22 på mantorp? Du har haft åratal på dig att slå mina pers och inte ens superhojar på superdäck hjälper för att du ska komma ner i dom tiderna jag satte med mög-cyklar på mög-däck. Ser liksom ingen anledning att ta strid mot en så svag motståndare. Skärpning!
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Mycke prat o lite jobb, gör upp på barnan så ser ni vem som piskar vem vet jag :yoparty
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top