Skaffa MC och kort?

Sparrow

Retard MC
Gick med
4 May 2011
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZX6R -99
Hej sötnosar!

Jag har varit sugen på att skaffa kortet i typ fyra år, och nu ska det äntligen bli av! Problemet är att jag knappt har några MC-kontakter i Uppsalatrakten. Så, nu behöver jag lite hjälp.

Jag vill ha: Hjälp att kolla på begagnade hojar att övningsköra på, vill ju ha något billigt men som ändå är fullt kördugligt. Så man inte blir lurad att köpa värsta skräpet. Även någon att åka ihop med i vår/sommar(/höst?) som kan hålla koll på mig så att jag inte gör nåt dumt, får ju inte åka själv innan kortet är fixat.
Du får: En ny, awesome, lättlärd kompis, någon att åka runt med och göra vägarna osäkra (i mitt fall bokstavligt talat!), lots of fun times, evig tacksamhet och allt det där. Pröjsar självklart också för handledaransökan eller vad det nu är!
Det blir: AWESOME!!

Hör av dig via tråden, PM eller maila agnes.hjelm@gmail.com
Puss&kram skumbanan :hoppa
 

Sparrow

Retard MC
Gick med
4 May 2011
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZX6R -99
Foccan: :6surkart

payneswe: Hittade till Sporthoj Uppsala-gruppen på Facebook där jag fick massvis med hjälp och svar på frågor (mest av Foccan dårå), blev klok och vis och köpte en superfin Sv650s som jag ska övningsköra på. Igår hade jag första körlektionen och det gick kanon! Kortet ska nog vara fixat innan säsongen är över. Du får väl följa med oss ut på nå körningar snart då, såg att du oxå bodde i Uppsalatrakten!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top