Idag är jag ledsen för att...

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Sov gott, käraste. Vi ses senare när jag är klar här. :hjarta

c1a30c3413c4def9e731137fa7b86139.jpg
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Tyvärr har man dom bara till låns ett tag, men de lever kvar i minnet för evigt.
 

Weebl

Medlem
Gick med
11 Sep 2016
Ort
Sundsvall
Hoj
2007, Yamaha, FZ1 SA
Idag är jag ledsen av många anledningar.

Mitt förhållande har sprack igår. I torsdags så körde jag av vägen med hojen. Försäkringsbolaget beslutade att lösa in hojen... Så nu sitter jag ensam utan flickvän och hoj och med bruten arm.
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Idag är jag ledsen av många anledningar.

Mitt förhållande har sprack igår. I torsdags så körde jag av vägen med hojen. Försäkringsbolaget beslutade att lösa in hojen... Så nu sitter jag ensam utan flickvän och hoj och med bruten arm.
Jag tycker du ska sörja armen mest, resten går att skaffa nya.
Upp med hakan :krama
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den här krabaten kommer behöva åka till veterinären och bli avlivad om några dagar.
IMG_20190827_193809.jpg
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Mannen som låg död i en lägenhet på Södermalm i över tre årn begravdes idag.
Saknad av ingen, fan vad tragiskt.
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Idag är jag ledsen av många anledningar.

Mitt förhållande har sprack igår. I torsdags så körde jag av vägen med hojen. Försäkringsbolaget beslutade att lösa in hojen... Så nu sitter jag ensam utan flickvän och hoj och med bruten arm.

Snart är det vår kompis, ny hoj på G? Armen på plats? När jag flyttade hem från ett sprucket förhållande så sa farsan, som farsor gör när det inte är deras grej att prata känslor Äh, du, kör hoj och va gla pöjk!
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Snart är det vår kompis, ny hoj på G? Armen på plats? När jag flyttade hem från ett sprucket förhållande så sa farsan, som farsor gör när det inte är deras grej att prata känslor Äh, du, kör hoj och va gla pöjk!

Kommer osökt att tänka på den här:

worlds-shortest-fairy-tale-once-upon-a-time-a-guy-7553371.png
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Åkte in med hunden till Strömsholm igår kväll och han blev kvar över natten. Han har hög feber och de har än så länge inte hittat orsaken. De ringde för någon timme sedan och sa att de var väldigt oroliga för hans tillstånd. De menade mer eller mindre att vi bör förbereda oss på att han kanske inte kan komma hem igen. Hoppas såklart på det bästa, men det är riktigt tungt just nu.

Bilder från igår. Han ser ju inte helt glad ut, stackarn.
Jens sjuk 1 red.jpg

Jens sjuk 2 red.jpg
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Hoppas det går bra med vovven.
Det finns inget värre än när de är sjuka.
Håller tummarna o vovvarna håller tassarna för er.
 

Raderad medlem 51742

Guest
Åkte in med hunden till Strömsholm igår kväll och han blev kvar över natten. Han har hög feber och de har än så länge inte hittat orsaken. De ringde för någon timme sedan och sa att de var väldigt oroliga för hans tillstånd. De menade mer eller mindre att vi bör förbereda oss på att han kanske inte kan komma hem igen. Hoppas såklart på det bästa, men det är riktigt tungt just nu.

Bilder från igår. Han ser ju inte helt glad ut, stackarn.
View attachment 453370

View attachment 453372

Tråkigt - hoppas hunden tillfrisknar. Hundar verkar ibland ha en märkliga förmåga att plötsligt tillfriskna. Mina föräldrars 13-åriga hund började få epileptiska anfall emellanåt, efter att ha blivit sövd vid en tandbehandling hos veterinären. Fick medicin och blev som vanligt igen. Senare började han svimma plötsligt ibland. Visade sig att hjärtat stannar ibland. Fick se EKG från veterinären, där hjärtat plötsligt kunde stå still i flera sekunder innan det hoppade igång igen. Hunden fick följa med hem igen, för att få god mat och kärlek i ett par dagar och alla var inställda på att när det blev problem igen skulle de åka in med honom för avlivning. Men då tillfrisknade jycken plötsligt och har varit pigg och glad som om han varit i sina bästa år i flera veckor nu. Skumt.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top