Idag är jag ledsen för att...

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Tack för stödet alla. Jo ibland tänker jag att det nog inte är någon större förlust. Men när man i nästa sekund funderar över framtiden och inser att man inte har en enda dröm eller plan som inte involverar henne känns det tungt...

Jävligt bra tillfälle att skaffa nya drömmar och planer!
Skaffa nya vänner, umgås med gamla vänner. Testa fallskärmshoppning/yoga/hästridning/klättring etc. Åk till en vulkan.
Det kan vara jobbigt som fan med uppbrott, men nu slipper du iaf kompromissa :)

"Better to have love and lost than have to live with the psycho for the rest of your life"


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Weebl

Medlem
Gick med
11 Sep 2016
Ort
Sundsvall
Hoj
2007, Yamaha, FZ1 SA
Nu har det kommit fram att hon varit otrogen i minst 6 månader. Hon är död för mig. Nu är det bara den lilla detaljen att starta ett nytt liv...
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nu har det kommit fram att hon varit otrogen i minst 6 månader. Hon är död för mig. Nu är det bara den lilla detaljen att starta ett nytt liv...

Det har du redan gjort. Lycka till!
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
....jag just insåg att min gamla Blade är död :gråta
Regnummer tillhör numer en j-vla Volvo :3freak

:brinnerup:glömdet
 

Tomas72

Medlem
Gick med
6 Jul 2014
Ort
Södra Sverige
Hoj
Ducati Monster 821; Suzuki KingQuad 500 AXi
Nu har det kommit fram att hon varit otrogen i minst 6 månader. Hon är död för mig. Nu är det bara den lilla detaljen att starta ett nytt liv...

Trist. Men att starta ett nytt liv behöver inte vara svårt, umgås med de du tycker om så kommer det lösa sig tillslut. Om inte annat så skaffa en ny hoj, åk på bandagar, börja spela golf. Ägna dig åt dig själv och lev i nuet.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Min pendlarhoj fick ett skrubbsår, och det blöder fortfarande upptäckte jag när jag packade om hojarna till vinteruppställningen idag.
22904911_1835476303161575_3189040037427735534_o.jpg 22999971_1835520226490516_3879539338358214520_o.jpg

Det är väl mest vinteruppställningen som gör mig lite nedslagen.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Snöar, det är det ju inte dags för än tycker jag. Mörkt innan man får komma från jobbet också. :(



Kolon klotat? :va

Jo, fick framhjulssläpp i en korsning för några veckor sedan, och den redan skrapade motorkåpan hade inte riktigt gods nog för att tåla det. :hihi Ska ge mig på och byta diverse lager, kåpor och annat skit på hojen i vinter.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Stephen Hawking är död :( Var väl i och för sig knappt någon som trodde han skulle bli såhär gammal ens, men ändå. Vår tids skarpaste hjärna har lämnat oss. Må han vila i frid.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Har inte full uppsättning tänder längre. :(

Vägen dit var dyr också!
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top