Idag är jag ledsen för att...

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Mycket bra analys får jag säga.

Hon påpekade att hon inte träffat någon Svensk kille innan och att jag var tvärtemot dom Irländska killar hon träffat tidigare, så hon hade sina sköldar uppe, som hon sa.
Och det låter mer som osäkerhet än ointresse.

Jag e verschta lammköttet som hon kan ta fram då o då? :p

Men jag sitter inte och tänker på henne konstant nu, som jag gjorde tidigare.
Jag har trots allt ett liv att leva jag med.

Plus att jag håller på och ska flytta till ett eget ställe, där jag kan lalla runt i fillingarna och pilla mig i örat utan att nån bryr sig. har hört att brudar diggar sånt. :näsblod
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Min mor var dagmamma när jag växte upp. Tro mig, ungen slutar tjuta några sekunder efter att du gått ut genom dörren. :)

Ja, det vet jag men det kändes ändå lite ledsamt först gången. Mycket riktigt hade hon slutat gråta efter 1 minut, istället började hon gråta när jag hämtade henne :D
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja, det vet jag men det kändes ändå lite ledsamt först gången. Mycket riktigt hade hon slutat gråta efter 1 minut, istället började hon gråta när jag hämtade henne :D

Haha, ja det är faktiskt rätt kul att se... Testa att smyga in nån gång och se om hon börjar gråta när hon upptäcker dig. ;)
Barn är rätt rara på det sättet. Lever i nuet och visar känslor.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att mitt liv just nu håller på att rasa ihop fullständigt för att jag var så jävla korkad och lät hojen rulla fortare och fortare på motorvägen, tills polisen sa stopp.....
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
För att mitt liv just nu håller på att rasa ihop fullständigt för att jag var så jävla korkad och lät hojen rulla fortare och fortare på motorvägen, tills polisen sa stopp.....

Mycket för fort?

Du nekade väl i äkta sh-anda hoppas jag.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja det sög ju, du jobbade som trucker eller hur var det?

Jo.. Suger rätt rejält, men jag har ju bara mig själv att skylla. Nu börjar jakten på nåt annat, tillfälligt, skitjobb... Och så får jag hoppas att lappen inte ryker alltför länge...
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jo.. Suger rätt rejält, men jag har ju bara mig själv att skylla. Nu börjar jakten på nåt annat, tillfälligt, skitjobb... Och så får jag hoppas att lappen inte ryker alltför länge...

Var noga med att skriva vad du har för yrke så det prutas på tiden, har du tur så kanske du hamna under 1år med rabatten.
 

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Jo.. Suger rätt rejält, men jag har ju bara mig själv att skylla. Nu börjar jakten på nåt annat, tillfälligt, skitjobb... Och så får jag hoppas att lappen inte ryker alltför länge...

Varför ta tillfälliga skitjobb?

Gör det ordentligt en gång för alla och studera till nåt kul?
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Varför ta tillfälliga skitjobb?

Gör det ordentligt en gång för alla och studera till nåt kul?

Men jag har ju ett yrke som jag verkligen tycker är roligt, och som jag verkligen, verkligen trivs med. Duger inte det?
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Surt sa räven, men är man beroende av körkortet i arbetet vete väl fan om sporthoj är riktigt rätt hobby...:gnissla

Sant... Mitt pendlarfordon just nu är en Hyosung 125cc scooter och min huvudmc en kromsläde. Inga fortkörningsböter sedan jag sålde min Hornet.:)
 

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Men jag har ju ett yrke som jag verkligen tycker är roligt, och som jag verkligen, verkligen trivs med. Duger inte det?

Jaså, ja men dåså. Då är det väl bara att bita ihop i några månader tills du får tillbaka kortet..
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
..........min syster har visat sig fortfarande vara en sjalvcentrerad f***a, och vagrar se sin egen roll i hur hon nastan splittrade familjen med sin mobbning och terrorisering under sin tonar.

Efter 15 ar kontaktade hon mig med ursakter, och nar jag undrade hur hon sag pa vad som hant krop det fram sa smatt att hon an idag skyller pa vara foraldrar for att inte ge henne tillrackligt med frihet och mig for att de daltade med mig medan hon bara fick forsvara sig sjalv.

Javla bullshit, hon var och ar an, en elak genomrutten manniska och jag onskar jag var stark nog att bara be henne fara at helvete.

Varfor ska jag forsoka fa henne se nanting ur nagon annans synvinkel nar hon ar varlden kretsar kring henne? Vilken idiot man ar.

Sa, fardigt om det.

Jag tror hon har rätt när hon skyller på föräldrarna. Jag har sett många barn och ungdjävlar i mina dagar och jag anser att föräldrar får de ungar dom förtjänar/uppfostrar. Sedan finns det väl en viss variaton i utfallet.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jaså, ja men dåså. Då är det väl bara att bita ihop i några månader tills du får tillbaka kortet..

Absolut. Har ordnat ett tillfälligt jobb redan, kanon. Och idag var jag ute på min första bussresa på typ.. 7 år...! Spännande..! :gnissla:död:D
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Absolut. Har ordnat ett tillfälligt jobb redan, kanon. Och idag var jag ute på min första bussresa på typ.. 7 år...! Spännande..! :gnissla:död:D

Det kan vara rätt underhållande att åka buss och se alla andra som gör det och sitta och hitta på dumheter om dem. :)
 

sportbike

Guest
Idag är jag ledsen, riktigt ledsen för att en nära vän gått bort.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top