Idag är jag ledsen för att...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Och vad händer? Man får ett meddelande strax innan sängdags.
"-Hej, hur mår du?"

:död

Ren och skär strategi....hon vill hålla i dig...men med minsta möjliga marginal.

Tyvärr.!! :näsblod

Du får bestämma själv om det gills eller inte. Vill du ha ut nåt mer av henne och inte får det. Skicka bruden. !!

Vill inte låta hård och nonchig. Men ibland måste man lixom ta bort bomullen. Livet är precis så vasst som man i n t e vill att det ska vara. Bara att ta några stick, läka ihop och gå vidare.
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ren och skär strategi....hon vill hålla i dig...men med minsta möjliga marginal.

Tyvärr.!! :näsblod

Du får bestämma själv om det gills eller inte. Vill du ha ut nåt mer av henne och inte får det. Skicka bruden. !!

Vill inte låta hård och nonchig. Men ibland måste man lixom ta bort bomullen. Livet är precis så vasst som man i n t e vill att det ska vara. Bara att ta några stick, läka ihop och gå vidare.

:yoparty Helrätt.
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
Och vad händer? Man får ett meddelande strax innan sängdags.
"-Hej, hur mår du?"

:död

Så där höll mitt ex på efter att det var slut, det pågick i nästan 4 månader.

Men när jag sa att det är läge att klippa helt ett tag för att jag inte är redo att ha kontakt med henne som bara vän ännu så blev det tyst :)

Fortfarande periodvis jävligt svårt dock, ibland har man för mkt tid över och då kommer som sagt tankarna tillbaka.

Gäller bara att hålla sig undan och upptagen när man väl tagit steget.

Hoppas det blir bättre för dig snart :krama
 

0scar

Guest
..........min syster har visat sig fortfarande vara en sjalvcentrerad f***a, och vagrar se sin egen roll i hur hon nastan splittrade familjen med sin mobbning och terrorisering under sin tonar.

Efter 15 ar kontaktade hon mig med ursakter, och nar jag undrade hur hon sag pa vad som hant krop det fram sa smatt att hon an idag skyller pa vara foraldrar for att inte ge henne tillrackligt med frihet och mig for att de daltade med mig medan hon bara fick forsvara sig sjalv.

Javla bullshit, hon var och ar an, en elak genomrutten manniska och jag onskar jag var stark nog att bara be henne fara at helvete.

Varfor ska jag forsoka fa henne se nanting ur nagon annans synvinkel nar hon ar varlden kretsar kring henne? Vilken idiot man ar.

Sa, fardigt om det.
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
"-Vill du fortfarande vara vän, eller vill du att vi ska sluta umgås?"
Snyggt skott på mål där, damen. Lägga allt på mig.
Förklarade kort o gott att jag är trött på att alltid bli förpassad till "vänner" facket, och att om hon efter 2 månader fortfarande anser det vara att rusa "huvudet före in i något seriöst" fortfarande inte vet, så har jag respekt för det, men att hon river i känslor.

Vilket jag vet att hon vet och spelar på det.
"-Vill du träffas en gång till? Jag vill gärna det"
Om hon vill träffas enbart för träffandets skull, nej tack.
Om hon vill träffas för att inse vilken person jag är, och att jag trots allt är något att försöka sig på, javisst.

Förlåt. Ville bara prata av mig.
Men jag tror jag gjort slut innan jag ens blivit ihop, och nu har jag en rejäl knut i magen. :(
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
För att jag inte har någon egen bajk att sätta mej på och åka ut på utflykter och bara glida omkring planlöst på. :( :gråta
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Idag är jag fan lite ledsen för att mitt konto nästan är tomt. >.<
Har gett en polare 3500, så får väl skylla mig själv. Blir väl till att talla på hojfonden den här månaden. >.<
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
För att jag sitter 130 mil ifrån Sverige men vill egentligen bara hem och träffa en speciell person :)

Samtidigt är jag lite ledsen för att medan jag åkte iväg och jobbade så tömde x-et lägenheten på hennes tillbehör, så när jag kommer hem så kommer det att vara till en säng, dator och lite annat småplock.

Att x-et inte är där skiter jag i men fan vad dyrt det kommer att bli med massa nya grejer :huvet
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
för att jag förlorat en väldigt nära vän pga en respektive. tror jag aldrig varit så ledsen över en förlorad vänskap som för denna person. :(
 

0scar

Guest
Ursäkta att jag frågar, men har hon någon form av diagnos!!?

Jag menar inte för att det är en ursäkt..men kan förklara varför hon är som hon är. :confused:

Inte officielt vad jag vet, men da har jag inte haft nagon kontakt med henne i nastan 15 ar. Vad gor mig forbannad ar att hon bara dyker upp, brakar ratt in i mitt liv (det tog mig aratal hamta mig fran mitt hela tonar som var ett helvete pa alla satt och vis), kontaktar mina ex i sin sokan pa vad jag berattat for dom om henne och vad som hant, ger mig rad om hur dom personerna inte ar bra for mig (duh! De ar mina ex och jag har ingen kontakt med dom annat an de informerade mig om att min syster korsforhort dom). Och hon ar ratt popular bland hennes vanner och supersocial, sa det ar nagon sorts Mr Hyde & Dr Jekyll vi har och gora med.

Mkt obehagligt.
 
Last edited:

0scar

Guest
"-Vill du fortfarande vara vän, eller vill du att vi ska sluta umgås?"
Snyggt skott på mål där, damen. Lägga allt på mig.
Förklarade kort o gott att jag är trött på att alltid bli förpassad till "vänner" facket, och att om hon efter 2 månader fortfarande anser det vara att rusa "huvudet före in i något seriöst" fortfarande inte vet, så har jag respekt för det, men att hon river i känslor.

Vilket jag vet att hon vet och spelar på det.
"-Vill du träffas en gång till? Jag vill gärna det"
Om hon vill träffas enbart för träffandets skull, nej tack.
Om hon vill träffas för att inse vilken person jag är, och att jag trots allt är något att försöka sig på, javisst.

Förlåt. Ville bara prata av mig.
Men jag tror jag gjort slut innan jag ens blivit ihop, och nu har jag en rejäl knut i magen. :(

Hon manipulerar dig, och har dig som nagon sorts bekraftelsekalla. Rutten tjej, vill du verkligen ha henne som flickvan? Aven om det skulle utveckla sig i den riktning du onskar, skulle inte hennes beteende nu ge dig "bad gut feeling"?

She's not that into you... Det dar cheesy uttrycket stammer ratt bra in har:huvet

Hennes forlust, eller hur?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Lämnade ungen på dagis för första gången då mamman lämnar annars, hon skrek som en galning och ville med hem igen. Då blev jag lite ledsen i ögat, det var faktiskt svårare än jag trodde att lämna av ungen där.
Nåja, hon slutar nog gråta om ett tag...
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Lämnade ungen på dagis för första gången då mamman lämnar annars, hon skrek som en galning och ville med hem igen. Då blev jag lite ledsen i ögat, det var faktiskt svårare än jag trodde att lämna av ungen där.
Nåja, hon slutar nog gråta om ett tag...

Min mor var dagmamma när jag växte upp. Tro mig, ungen slutar tjuta några sekunder efter att du gått ut genom dörren. :)
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
"-Vill du fortfarande vara vän, eller vill du att vi ska sluta umgås?"
Snyggt skott på mål där, damen. Lägga allt på mig.
"TEXT"

Förlåt. Ville bara prata av mig.
Men jag tror jag gjort slut innan jag ens blivit ihop, och nu har jag en rejäl knut i magen. :(

Ingen fara...prata på du. Det hjälper oftast att älta lite. :)

Och detta är ett solkart fall av "jag vill gärna lajja lite när det passar mig, men fortsätta hålla dörren öppen för eventuellt något annat"

Jag säger inte bättre, men uppenbart är hon inte tillräckligt säker. Och du får duga ibland.

Skit i det!! Bruden vet att hon har dig i lilla asken. Varenda gång hon öppnar ligger du där och sprattlar.

Smit ut så får hon se att asken är tom nästa gång. :tummenupp

/M
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top