Nyfiken fråga

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Det finns en risk att jag blir bannad om jag säger det. Och det skulle ju vara att spela det ungerska öket i händerna, så jag får nog passa där.:tungan



:D

men du vet ju att alla som sympatiserar med mackan kommer att gå samma öde till mötes så dina timmar på sh är räknade eller som dom brukar säga: huvudvärk kan komma plötsligt:D
 

Smagatusk

Guest
Jo, han blev väl bannad i racingforumet för länge sedan, du menar att han aldrig har varit tillbaka efter det?

Kommer inte riktigt ihåg i vilken forumdel det var. Han startade ett gäng trådar och fick slutligen alla mot sig för att han idiotförklarade alla.

Vet inte om han kommit tillbaka under annat nick efter det.
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
hoppet är det sista som överger mig:D

Bara för att lägga lite sordin på ditt glada humör kan jag meddela att Markus kommer tillbaka.:yoparty Han lär vara mer taggad än någonsin.
Man kan ju alltid hoppas att han ger en extra känga åt dem som varit allmänt skadeglada och gottat sig åt banningen.:banana
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Bara för att lägga lite sordin på ditt glada humör kan jag meddela att Markus kommer tillbaka.:yoparty Han lär vara mer taggad än någonsin.
Man kan ju alltid hoppas att han ger en extra känga åt dem som varit allmänt skadeglada och gottat sig åt banningen.:banana

oj, då får han å göra, du kan väl bistå honom, ni kan dela broderligt och ta hälften var:rofl

no soup four you, NEXT:D
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
oj, då får han å göra, du kan väl bistå honom, ni kan dela broderligt och ta hälften var:rofl

Som du är väl medveten om har Markus inga som helst problem att platta till dig utan min hjälp, det har ju framkommit med all önskvärd tydlighet redan. Det skulle vara direkt osportsligt om jag la mig i era uppgörelser. Så kan vi inte ha det. Jag vill inte ha på mitt ansvar att du blir suicidal eller nåt ännu värre.:D
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top