Nyfiken fråga

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Centrum mot rasism(*) kanske hittade sporthoj...


(*) ni vet, dom som bannlyste "Nogger Black" och fördömde afrikanska dansare på Kolmården då närheten till djur gjorde dom till vildar...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Centrum mot rasism(*) kanske hittade sporthoj...


(*) ni vet, dom som bannlyste "Nogger Black" och fördömde afrikanska dansare på Kolmården då närheten till djur gjorde dom till vildar...

Då skulle nog inte många vara kvar på SH, i just det avseendet var ju Mackan långt ifrån värst.

*Han hatar att bli kallad Mackan, så jag passar på när han inte är här
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Ja jävlar, är det någon som har sett dom två tjafsa i någon tråd på sistone?

Man blir ju inte mindre sugen på en förklaring.

Båda två fick inlägg(som låg efter varandra) borttagna i OIS-tråden med kommentaren "påhopp" och gissningsvis var det i samband med detta som de blev bannade.

Nu tycker jag det är tråkigt att inte ha mina ständiga antagonister på plats.
Jag slås samtidigt av att det finns få på forumet som argumenterat så hårt för "hårda tag mot regelbrott" men nu när de är bannade så skriker deras underhuggare sig hesa för att man skall göra just tvärtom, bortse från eventuella regelövertramp och låta dem komma tillbaka direkt... :hihi
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Båda två fick inlägg(som låg efter varandra) borttagna i OIS-tråden med kommentaren "påhopp" och gissningsvis var det i samband med detta som de blev bannade.

Nu tycker jag det är tråkigt att inte ha mina ständiga antagonister på plats.
Jag slås samtidigt av att det finns få på forumet som argumenterat så hårt för "hårda tag mot regelbrott" men nu när de är bannade så skriker deras underhuggare sig hesa för att man skall göra just tvärtom, bortse från eventuella regelövertramp och låta dem komma tillbaka direkt... :hihi

Eftersom det inte har lämnats någon förklaring till bannen så är det ju svårt att veta om dom förtjänade det.

Men att dom två skulle ha argumenterat för hårdare moderering av forumet här jag aldrig sett.

Det är väl mest blockflöjtsvänstern som har gapat om det?

Dom brukar väl förespråka att alla som inte vill sitta i ring i kuddrummet och konsensustycka som plychbyxevänstern
ska tystas i sann kommunistdiktatorisk ändå.
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Det ökar då inte SH:s attraktionskraft att banna profiler som Markus, Valmers och Nyteknot. Fy fan som Markus skulle ha uttryckt det.:(
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Det ökar då inte SH:s attraktionskraft att banna profiler som Markus, Valmers och Nyteknot. Fy fan som Markus skulle ha uttryckt det.:(

det är ingen högoddsare att din timme åsså är slagen snart:D
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
det är ingen högoddsare att din timme åsså är slagen snart:D

Vågar du satsa en månadslön på det så, då är jag gärna på. Om du nu mot förmodan skulle våga anta den utmaningen skall du veta att jag aldrig varit bannad, trots att jag häckat här sen SH var nyfött.:)

Vet inte, det var Ankan som släppte nyheten, kanske han som bannar folk, hur skulle han annars veta? :mad:

Hade jag haft den makten finns det några stycken jag gärna hade bannat. Dock ingen av de tre nämnda.:gnissla
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Å fan, et tu NyTeknik ?

Samma tråd eller?

Nyteknik har väl inte hängt här på ett bra tag? Liksom UT tex....
Oavsett är det jävligt klent av den som bannade att inte svara på vad som hänt. Man bannar inte folk lite godtyckligt för att man har lingonvecka.

Rena rama Libyen här.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top