Motardåkare i Gävle?

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Sålde hojen hojen igår och nu lutar det mot att nästa blir en motard. Men då vill man ha lite folk att köra med, att försöka hänga med ett gäng sporthojar i +150km/h är inte så kul...

Så, finns det några motardåkare i Gävle som man kan köra med? Har inte sett några dom senaste åren vad jag vet..
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Kalas, då finns det en o köra med iaf :) Blir nog en Ducati Hypermotard för mig inom kort.
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Nu finns det iaf två motardåkare i Gävle, köpte ny hoj idag :)
 

emiledv

Ny medlem
Gick med
27 May 2011
Ort
Gävle
Hoj
Blir WR125X till nyår
två polare till mig inkl mig själv köper snart oss en egen motard, efter sommaren någon gång ;-)
 

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Ort
Gävle
Hoj
CBR F4I Stunt
Ja kör motard! Känner 2 till som kör =) svara om ni är på att åka någon dag!
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Får jag tid från skolan, vädret är dugligt å hojen håller ihop så hänger jag också på :tummenupp
 

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Ort
Gävle
Hoj
CBR F4I Stunt
De kan nog fungera bra :)


Nån som vill hänga på mig och nextpeanut idag/eftermiddag? skriv i tråden eller dra iväg ett sms/ring -073-9058055 :)

ska vi säga det då? Lördag/Söndag, Jag jkan köra vilken tid som helst, vilka tider passar er? helst när det är mot en tid med lite bilar ute? Fast det spelar nog inte så stor roll...:banana
 

Spyke 81

Burn rubber not your soul
Gick med
14 Nov 2004
Ort
Gavle
Hoj
Ktm monster
det blir nog ut och finåka ihelgen skulle jag tro, hoppas på bra väder då. :tummenupp

har lite gejjer att fixa men ska kolla upp det mera.
 

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Ort
Gävle
Hoj
CBR F4I Stunt
det blir nog ut och finåka ihelgen skulle jag tro, hoppas på bra väder då. :tummenupp

har lite gejjer att fixa men ska kolla upp det mera.

ska vi försöka få till något på lördag förmiddag? =) tycker det är som roligast att köra när det är ljust och lite varmare jag ! :banana
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
ska vi försöka få till något på lördag förmiddag? =) tycker det är som roligast att köra när det är ljust och lite varmare jag ! :banana
Eftermiddagen på lördag kankse är bättre? :rolleyes:
Finns risk att fredagen spenderas på studentkåren och lördagsmorgonen med rejäl trötthet/andra anledningar till att inte kunna köra.. :död
 

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Ort
Gävle
Hoj
CBR F4I Stunt
Eftermiddagen på lördag kankse är bättre? :rolleyes:
Finns risk att fredagen spenderas på studentkåren och lördagsmorgonen med rejäl trötthet/andra anledningar till att inte kunna köra.. :död

då får väl du ligga å sova då om det är det du är ute efter, slöfock! ;) ja ska ut å åka i tid iaf jag! sen blir det väl i princip hela dagen... =)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top