Samåkning Gävle/Sandviken 2011

Notch

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Gick med
28 Dec 2006
Ort
På en gård nånstans
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K3, Suzuki GSX 1100E -81
Vägen mot Stjärnsund är rätt ok tycker jag, lite knöligt bitvis och på nått ställe är det lite sprickor i vägen. Men så länge man inte försöker leka Rossi så är det nog ingen fara.
Var lite aktsam bara, bilarna genar rejält ibland i kurvorna. Var rätt nära sist att polaren blev ett kylaremblem när en bil var över på våran sida i en kurva.
 

ZZR1400

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Krylbo
Hoj
Kawasaki ZZR1400 2015
Skulle vilja veta vart träffplatsen gamla OKQ8 söder ligger, är det i gävle eller sandviken gärna en adress eller förklaring vore bra.:yoparty
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Skulle vilja veta vart träffplatsen gamla OKQ8 söder ligger, är det i gävle eller sandviken gärna en adress eller förklaring vore bra.:yoparty

Korsningen Flemminggatan/Södra kungsgatan. Mitt emot Maggies Gatukök. Åk genom stan på största vägen du hittar så blir det rätt.
 

yzf1000

Just Me
Gick med
29 May 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX9R
Ja det måste styras upp. Soppalampan började blinka direkt efter ni tankade i hofors så vi vek av och tankade i Sandviken. Nån som vet hur många mil det blev?

19.6 mil stod min på hemma i S Bomhus.
Då tankade jag o nollade på Jet söder innan vi åkte.

Din mätare är väl missvisande med tanke på att framhjulet inte alltid va i asfalten :D

Sitter med kall o go öl o jäser i solen nu :tungan
 
Last edited:

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Ort
Gävle
Hoj
Ja.
Tack för repan! Vart en sväng. Hojta till när det är dags för en till. :tummenupp

Blir till att ge mig på slangkörning imorgon, om kroppen tillåter det efter vad som kvällen bär med sig. :tuttar
 

ZZR1400

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Krylbo
Hoj
Kawasaki ZZR1400 2015
Då var vi hemma, våran mätare stod på dryga 30mil men hade en bit att åka till gävle och hem. vi får tacka för den trevliga hojturen och hoppas på återseende. Tony Mona.:tummenupp
 

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Gävle/Älvsjö
Hoj
CBR 1000 - 08
ja va riktigt skoj, filmerna blev inte riktigt lika bra, kameran peka för högt upp typ :p
Men får styra nått mer hoppas jag!

Daaniiel: vi ska ut o övningsköra med farsan min imorrn, du kan haka på så kan vi öva slangen vi å då rigges slang kvot redan är done =)

underbart väder nu för en kall å =)
 
Last edited:

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Ort
Gävle
Hoj
Ja.
ja va riktigt skoj, filmerna blev inte riktigt lika bra, kameran peka för högt upp typ :p
Men får styra nått mer hoppas jag!

Daaniiel: vi ska ut o övningsköra med farsan min imorrn, du kan haka på så kan vi öva slangen vi å då rigges slang kvot redan är done =)

underbart väder nu för en kall å =)

Du får köra som när man gjorde på moppeåldern. Kika mätarn medans den sakta tickade uppåt :yoparty

Ja absolut! Tidpunkt?
Han kan slangkörning! 20 mil körda, varav 10 på rätt hjul :Bugar



Nu blir det en lagom mängd med alkohol!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top