Random körningar 2011

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Körning med Riskokarna och Hässleholmarna

Jag tänkte fråga RoH om ni är sugna på att köra ihop med oss Riskokarna och Hässleholmsgänget på lördag?

Det är nämligen så att jag har en polare i Hässleholm och vi tänkte rodda en härlig körning runt Hässleholm o trakten tillsammans med Hässleholmsgänget OM vädret blir som prognosen har lovat! Inte omöjligt att vissa från K-stad också dyker upp.

Det är Hässleholmarna som står för rutten och matställe osv..

Är ni intresserade så skriv gärna upp er här.. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5179981#post5179981

Hoppas många av er kommer! :tummenupp :yoparty
 
Last edited:

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Jag tänkte fråga RoH om ni är sugna på att köra ihop med oss Riskokarna och Hässleholmsgänget på lördag?

Det är nämligen så att jag har en polare i Hässleholm och vi tänkte rodda en härlig körning runt Hässleholm o trakten tillsammans med Hässleholmsgänget OM vädret blir som prognosen har lovat! Inte omöjligt att vissa från K-stad också dyker upp.

Det är Hässleholmarna som står för rutten och matställe osv..

Är ni intresserade så skriv gärna upp er här.. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5179981#post5179981

Hoppas många av er kommer! :tummenupp :yoparty

Kriss, för bövelen, när man klickade på din länk, så kom man ju till Liskokalna, brrrrr
 

H-Dawg

medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
Hälsingborg
Hoj
Yamaha
Hej Kriss! Det låter som en rolig heldag, det ser ut som att jag och en till kommer hänga på lördagen, det kan bli kul, tack för sist :)
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Hej Kriss! Det låter som en rolig heldag, det ser ut som att jag och en till kommer hänga på lördagen, det kan bli kul, tack för sist :)

Det är första gången vi gör denna koncept, men det kan ju inte bli fel. Hojkörning en heldag med likasinnade slår ju aldrig fel! :tummenupp

Tack själv, det var skojj sist!

Jag skriver upp dig här så vet vi att du kommer till Coop i Äholm klockan 11.00 på lördag! :tummenupp
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5181229#post5181229
 
Last edited:

tkdrille

Guest
De ska bli intressant detta. Och de kommer bli relativt många mil =) med Käk på ett helt reko ställe. Jag var nöjd med deras mat sist iallafall ;)
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Tänkte dra ut en liten runda ikväll vid 6 ungefär, ska byta framräck vid 5 så någon gång vid sex bör det vara färdigt. 0733-901393 för de sugna. :)
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Ikväll blir det körning Samling på Strandvägen i sedvanlig ordning kl 18.00! Sadle up!*
 
Last edited by a moderator:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top