Anmälan Kemora 2011 V21 23-26/5

Yngve

Life sucks, then you marry one who don`t
Gick med
13 Sep 2003
Ort
Norge
Hoj
Hayabusa 1585 Hayabusa 1471 ZX998R B-King 1507
Hej på er.

Tråkigt att behöva ta upp detta men Jörn Losvar (norrmannen som vurpade och åkte hem tidigare) har inte stått för det han lovat. Pga sen anmälan skulle han betala där nere och det gick jag dumt nog med på. Väl där så skulle han på bankomaten och hämta pengar men "glömde" bort det. Då han åkte lovade han att skicka pengar så fort han kom hem. Inga pengar har kommit och han svarar inte på mail.
Dålig stil då man jobbar som fan för att få allt att funka och med ansträngd ekonomi. Allt gick ihop även utan hans pengar men hade varit skoj med någon krona för jobbet också.
Trodde man kunde lita på alla på detta forum oavsett vilket land man bor i

/Tommen
Jeg setter inn penger for ham nå.
 

mr p-j

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2008
Ort
gällivare
Hoj
gixxer 1000
till nämnde norsks försvar kan man ju tänka att han har haft en hel del utgifter efter kemora...
dryga norska böter från grejen med papperna i gränsen. kvaddad sprinterbuss, kvaddad hoj och kanske en och annan sjukhusräkning.

därmed inte sagt att det är okey att smita från banhyra men ändå...

om det är problem med att få det att gå ihop med banhyran så är jag lätt berädd att betala en slant extra. tror nog att många här kan tänka sig det också.
vill absolut inte att den här körningen försvinner då jag tycker att den är jäkligt bra! :Bugar:Bugar:Bugar
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
till nämnde norsks försvar kan man ju tänka att han har haft en hel del utgifter efter kemora...
dryga norska böter från grejen med papperna i gränsen. kvaddad sprinterbuss, kvaddad hoj och kanske en och annan sjukhusräkning.

därmed inte sagt att det är okey att smita från banhyra men ändå...

om det är problem med att få det att gå ihop med banhyran så är jag lätt berädd att betala en slant extra. tror nog att många här kan tänka sig det också.
vill absolut inte att den här körningen försvinner då jag tycker att den är jäkligt bra! :Bugar:Bugar:Bugar

Allt är ordnat. Det gick ihop så nu ser vi fram mot nästa år.

Om ni går i på Kemoras hemsida och tittar i kalendern för V21 2012 så ser ni att bokningen är klar. http://partial.sportum.info/partial4/kemora_integrointi/kalenteri.jsp?nextmonth=true

/Tommen
 

Kenta300

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
KTM 1290R Superduke

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
bara att börja skruva så man har en hoj i ordning till nästa vår, det börjar vara dags för lite bana igen.
 

Rovers

älskar kurvor
Gick med
26 May 2005
Ort
Boden
Hoj
1995 Ducati Monster 900
Har äntligen tagit mig i kragen och börjat se över allt filmmaterial. Detta är första ggn jag överhuvudtaget tittar på ett redigeringsprogram. Så jag har bara försökt ta bort dom snuttar där man inte ser nån annan hoj.. :tummenupp För bansträckningen har väll dom flesta sett nu :D

Först ut:
http://youtu.be/iqT7kAtBsv4
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
det kommer lite senare, just nu har jag inga priser så det är inte mycket jag kan komma med men banan är klar
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Hittar jag bara nån till Sthlm'are att dela resan med så skiter jag i Gotland 2012 och åker med er istället. Vore kul & få sätta Roffe & Niklas på plats :D
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Hittar jag bara nån till Sthlm'are att dela resan med så skiter jag i Gotland 2012 och åker med er istället. Vore kul & få sätta Roffe & Niklas på plats :D

Ja det vore ju trevligt om du kom och visade var skåpet skall stå...!:tummenupp:)
Jag måste ju dock sätta kameran bakåt då om du vill ha film på dig...:hihi

Kolla med Kirin här på SH, hon nämnde att hon ville följa med v21 om hon hittade någon att samåka med från Tokholm.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top