Däckkrängare i Sthlm

#58#

Öhh
Gick med
15 Feb 2010
Ort
Huddinge
Hoj
Värsta åket
Jag har en uppsättning sulor på g som jag vill få omlagda på mina hjul, men det är ju sjuka priser om man kommer med egna däck.. Finns det ngn som kan göra detta för ett humant pris, en låda bärs kanske? :)

O jag vill inte höra det vanliga gnället "det är klart däckahandlarna vill tjäna pengar" osv.. Det skiter jag i för jag vill oxå tjäna pengar :D
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
De flesta däckkrängare byter väl även om man har med sig egna däck... finns väl någon kedja som har fast pris för SMCmedlemmar också har jag för mig.

Vilken sida av stan gäller det?
 

#58#

Öhh
Gick med
15 Feb 2010
Ort
Huddinge
Hoj
Värsta åket
Södra.. japp dom flesta byter men jag fick pris på 400 per hjul hos 2 olika :4skrika
 
Last edited:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Furstenhoff tar inte många kronor om du kommer med fälgarna lösa. Galet bra priser!
Däckshopen: 08-776 04 32
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Fan att man inte såg den här tråden tidigare! :huvet

Jag skulle kunna krängt hur många däck som helst för en platta bärs, balanserade och klara för snuthäng i över 300km/h :tummenupp
 

#58#

Öhh
Gick med
15 Feb 2010
Ort
Huddinge
Hoj
Värsta åket
Under 150kr / sula? Ja ja, hur som så är jag riktigt nöjd med det hela från Fürsten! :tummenupp

Jap defentivt med tanke på att det enda jag behövde göra var att öppna garageporten och lägga fram lite verktyg. Sen åkte hjulen av, och däcken böts och pumpades och så åkte hjulen på igen.. Lindqvist mobila däckservice slår allt, det kan jag lova dig
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Gäller det EGNA däck?

Japp! Precis det priset jag fick. Ser dock ingen anledning till att jag skulle få nåt speciellt pris. Alltid värt att ringa och fråga. :tummenupp

Jap defentivt med tanke på att det enda jag behövde göra var att öppna garageporten och lägga fram lite verktyg. Sen åkte hjulen av, och däcken böts och pumpades och så åkte hjulen på igen.. Lindqvist mobila däckservice slår allt, det kan jag lova dig

Lyx! :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top