Youtubefest - posta det bästa ifrån youtube.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Nice att han höll sig kvar på däcken ändå! och skönt att han inte upptäckte tabben i slutet på start/mål-rakan :crash :näsblod
 

Janijani

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2013
Ort
Finland
Hoj
KTM 660 -06
Hmm, bästa från youtube ? :va Nja vet inte så bra var de inte, enda som var bra med de var väl årets första runda men den kunde varit mindre än en minut med tanke på att de inte hände så mycket mer i klippet. :huvet

Nice try men mjää, förstår att du tycker de är underbart.

Nå säg åt mig var tråden för "normala" klipp finns då? Hittade iaf inget så. :)

Och det är enda vägen som är bar så man kan ju inte busköra så mycke..
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Fy fan! Det slutade defenitivt inte bra i många av dom krascherna. Men en hel del måste ju va påtända eller nåt dom kör med full fart rätt in i bilar utan tillstymmelse till att försöka bromsa eller svänga. Självmord är väl en tänkbar faktor också
Andra är ju bara korkade, oavsett 2 eller 4 hjul.

12:27 va lite småkul. han ägde nog inte hojen :)
 
Last edited:

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Ort
Nära asfalten
Hoj
Ingen
Fy fan! Det slutade defenitivt inte bra i många av dom krascherna. Men en hel del måste ju va påtända eller nåt dom kör med full fart rätt in i bilar utan tillstymmelse till att försöka bromsa eller svänga. Självmord är väl en tänkbar faktor också
Andra är ju bara korkade, oavsett 2 eller 4 hjul.

12:27 va lite småkul. han ägde nog inte hojen :)
Du menar att främsta skälen till krascher i den filmen är missbruk, självmord och bristande intelligens?

Det var helt nytt för mig, jag som trodde hastigheten spelade roll :glömdet
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Du menar att främsta skälen till krascher i den filmen är missbruk, självmord och bristande intelligens?

Det var helt nytt för mig, jag som trodde hastigheten spelade roll :glömdet

"Men en hel del måste ju va påtända eller nåt dom kör med full fart rätt in i bilar utan tillstymmelse till att försöka bromsa eller svänga" -Skrev jag.
Hur får du det till att jag hävdar att det är främsta skälet till alla krascher?
Sen kan man väl iofs härleda den höga hastigheten till bristande intelligens i vissa fall.
Men det gick långsamt i många krascher också. Bristande uppsikt/planering är väl en vanlig orsak i de fallen
 

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Ort
Nära asfalten
Hoj
Ingen
"Men en hel del måste ju va påtända eller nåt dom kör med full fart rätt in i bilar utan tillstymmelse till att försöka bromsa eller svänga" -Skrev jag.
Hur får du det till att jag hävdar att det är främsta skälet till alla krascher?
Sen kan man väl iofs härleda den höga hastigheten till bristande intelligens i vissa fall.
Men det gick långsamt i många krascher också. Bristande uppsikt/planering är väl en vanlig orsak i de fallen
Jag gör ett till försök, vilka är skälen du hänvisar olyckorna till? Självmord,dumhet och att dom är påtända.
Det jag menar på är hastigheten i många fall är orsak till olyckan, skälen du listar är förklaringar till olyckorna men går inte att härleda eller bevisa på något sett utan mer fakta.

Självmord kan vara epilepsi, missbruk kan vara överdosering osv. det går bara att spekulera i.
Hoppas du förstår vad jag menar och ja det är bara detaljer jag rotar i.
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Jag gör ett till försök, vilka är skälen du hänvisar olyckorna till? Självmord,dumhet och att dom är påtända.
Det jag menar på är hastigheten i många fall är orsak till olyckan, skälen du listar är förklaringar till olyckorna men går inte att härleda eller bevisa på något sett utan mer fakta.

Självmord kan vara epilepsi, missbruk kan vara överdosering osv. det går bara att spekulera i.
Hoppas du förstår vad jag menar och ja det är bara detaljer jag rotar i.

Det jag skrev var helt enkelt mina egna tankar om videon och absolut inte någon fakta. Detta är en onödig diskussion så låt oss avsluta den. :crash
 

FjordHunter

Adventurer
Gick med
4 Mar 2010
Ort
Sundsvall
Hoj
XTZ750 -97, RMX250 -99, XS750 -77 Caféracer
Man bör nog inte ha alltför utsvängda byxor om man ska köra den skönheten.

 

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Osäker på om denna finns i tråden. Hur som haver är det nog den bästa hojfilmen på tuben! De här grabbarna visar att man inte behöver en S1000RR för att ha skoj :)

http://youtu.be/ngz12ZwQxoc
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top