Bilda grupp/förening i Linköping

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Jag är på oxå. Flyttade hit förra året och känner knappt nån med hojkort här. Träffat en del på bankörningar på svietsa men aldrig blivit av att man åkt nåt tillsammans.

Hur går det med allt? Såg lite tomt ut i forumet

Några som fortfarande väntar på lappen vet ja :) Och några som bara inte börjat köra för i år än.
 

Perki

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki Z800-2016
Här var det ju livat som aldrig förr :banana
Ut & åk med er nu, hade jag haft mitt kort så hade inte hojen stått still en sekund så om någon kan låna mig ett kort så :)
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Här var det ju livat som aldrig förr :banana
Ut & åk med er nu, hade jag haft mitt kort så hade inte hojen stått still en sekund så om någon kan låna mig ett kort så :)

Övningkör du inget då?:7peta Sj väntar ja på inköp av annan hoj :tuttar. Men ni andra, vad har ni för ursäkt?? ;)
 

Perki

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki Z800-2016
Övningkör du inget då?:7peta Sj väntar ja på inköp av annan hoj :tuttar. Men ni andra, vad har ni för ursäkt?? ;)

Jorå jag är i full fart med de men det är tröttsamt att sitta å vänta på att farsan ska komma hem ;) Jasså ja, vad blir de för något då?
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Jorå jag är i full fart med de men det är tröttsamt att sitta å vänta på att farsan ska komma hem ;) Jasså ja, vad blir de för något då?

Jasså på så vis, vet hur de var när man var liten utan kort :såjaponken ;)
Inte sagt någon speciell än, men en liter klubba blire ju iaf. Får se om nån vecka :tuttar
Vilket datum är spikat för "bomberrepa med sur vv-gubbe" då (uppkörning), el inte bokat något än kanske?
 

Perki

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki Z800-2016
Jasså på så vis, vet hur de var när man var liten utan kort :såjaponken ;)
Inte sagt någon speciell än, men en liter klubba blire ju iaf. Får se om nån vecka :tuttar
Vilket datum är spikat för "bomberrepa med sur vv-gubbe" då (uppkörning), el inte bokat något än kanske?

Haha nu ska vi inte vara sånna :tungan sen så har dem ju inte sopat upp gruset än så man kan öva kon körningen, tar snart & sopar upp hela gatan.
Aa okej då väntar vi med spänning då. Nej uppkörningen är inte bokad än men bokar den förhoppningsvis nästa vecka då jag vet om jag får köra risk 2:an den 2 maj, annars blir de & boka om teorin till ett senare datum. Bokar uppkörningen så snart jag vet hur det blir med risk 2:an!
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Haha nu ska vi inte vara sånna :tungan sen så har dem ju inte sopat upp gruset än så man kan öva kon körningen, tar snart & sopar upp hela gatan.
Aa okej då väntar vi med spänning då. Nej uppkörningen är inte bokad än men bokar den förhoppningsvis nästa vecka då jag vet om jag får köra risk 2:an den 2 maj, annars blir de & boka om teorin till ett senare datum. Bokar uppkörningen så snart jag vet hur det blir med risk 2:an!

Vi håller tummarna för de bästa :tummenupp
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
jag håller fortfarande på i garaget :( orutinerat o börja så pass sent men men ljuset glimtar :)
 

lekwall

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2011
Ort
Linköping
Hoj
1000 gixxer / daytona fighter
förhoppningsvis nästa vecka då jag vet om jag får köra risk 2:an den 2 maj, annars blir de & boka om teorin till ett senare datum. Bokar uppkörningen så snart jag vet hur det blir med risk 2:an!

Jag ska köra risk 2:an på eftermiddagen då så vi kanske ses om du får tid ;)
 

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Har inte sett tråden på länge men nu har jag reggat mig på Fredriks forum. Lycka till med lappen ni som håller på..:)
 

kawapchi

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2010
Ort
Linköping
Hoj
-95. Kawasaki zx6f
Mc Klubb i Linköping

De som känner för det kan väl dra igång någon Mc klubb här i Linköping.
Vi kan ju göra det tillsammans.

Helst en klubb som är öppen för alla som har det gemensamt att man älskar att köra hoj ung som gammal.

Finns det något intresse för detta?

Alltid kul med gemenskap, man kan åka tillsammans till olika aktiviteter,
grillhajker m.m

:yoparty
 

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
Här kommer forumet som jag har knåpat ihop.
http://sporthojlkpg.forum24.se/
Har ni blivit för fina för Sporthoj.com eller? ;)
Men ärligt. Ngn sa att det var svårt att hitta info om körningar i Linköping.
Hur ska ett eget isolerat forum kunna hjälpa upp det?
Vore väl bättre att få en egen area här på Sporthoj istället som många andra sällskap har?
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Som sagt så blev det "nya" forumet ingen höjdare ( 6 medlemmar? ) Så tror vi har tagit samåkningen till "Åka-tråden" istället. Vi är redan nu ca 5 st som var och åkte tillsammans härom dagen. Så om någon är sugen på att åka så håll koll i den tråden istället, och blir vi några stycken framöver kan ju tanken utav att starta nån klubb eller dylik vara intressant. Men än så länge är nog inte det så intressant om vi inte är fler... så haka på när vi är ute och åker! :)

// Linus
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top