Bilda grupp/förening i Linköping

fredrik_89

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2011
Ort
Linköping
Hoj
äger inget för tillfället
Hej!

Jag undrar om någon eller några skulle vara intresserade av att dra igång en klubb/förening för de som kör sport hoj i Linköping,
där man kan samlas och meka med hojarna och åka tillsammans på olika turer.

Det borde ju finnas intresse i alla fall.
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
JAHA! De som åker geggmopeder på 125cc då :va

Taskig du é :gråta

Skojja bara :rolleyes:
 
Last edited:

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Jag är lätt med på nått sånt! Har väntat länge på att nån klubb eller dylikt skulle skapas i mina egna hemtrackter :tummenupp Hoppas fler är på, kul att träffa folk som delar samma intresse samt kul att man är flera som kan ut och åka :)

// Linus
 

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Det låter SKITKUL!!! Är lätt på! Har saknat en sådan förening då jag inte har bott här sålänge och känner väldigt lite folk.
 

fredrik_89

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2011
Ort
Linköping
Hoj
äger inget för tillfället
Det låter bra att det finns intresse utav en sådan här klubb där man skapar en grupp som kan åka tillsammans, tycker inte det är specielt kul att köra själv hela tiden.
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
jag är lätt på o åka , de flesta jag känner med hojkort har antingen sålt av eller skaffat barn osv , så kul är det inte o åka sj
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Gött o veta att det är några som skulle ha intresse till att träffas när våren kommer och asfalten har bra grepp och inget grus. Hoppas fler ser tråden, tror många har svårt att hitta till denna forums del tyvärr. Hoppas även att några av er ligger på några fina vägar ni har som favorit också som man kan få ta del utav :)
 

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Fredrik for president!!! Tycker du ska ta allas nummer och styra upp detta. Bara och ringa runt när du får en ide om var vi kan ta en fika/åktur/sprita första gången.
Är också fruktansvärt less på och köra själv HELA tiden...
Mitt nr: 0709964070
 

fredrik_89

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2011
Ort
Linköping
Hoj
äger inget för tillfället
Ser riktigt låvande ut detta och kul att så många är intresserade,
funderar på att skaffa en sida för oss som åker hoj i Linköpingstrakten där man kan samlas och skapa en bra gemenskap och bestämma kommande träffar. :)
 

fredrik_89

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2011
Ort
Linköping
Hoj
äger inget för tillfället
Här kommer forumet som jag har knåpat ihop.
http://sporthojlkpg.forum24.se/

bli medlem, kom med förslag på förändringar om det behövs och rekrytera alla som är intresserade av att åka hoj och sporthoj i Linköpingsområdet så kommer vi säkert bli en bra grupp. :tungan
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Här kommer forumet som jag har knåpat ihop.
http://sporthojlkpg.forum24.se/

bli medlem, kom med förslag på förändringar om det behövs och rekrytera alla som är intresserade av att åka hoj och sporthoj i Linköpingsområdet så kommer vi säkert bli en bra grupp. :tungan

Då är man medlem på det forumet också :yoparty Vid namn Li_G även där..
 

uniball86

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Harley Davidson Dyna Super Glide Custom
tjenare grabbar,

kom förbi oss på Åhyddan MC för en fika med lite mc folk från Linköping.
Det är alltid trevligt med nya människor.
Lättare att bli stödmedlem till någon nuvarande klubb för att träffa folk och åka runt tillsammans.

Vi håller nu till på Fågelögatan 7. Rockersfest den 26 feb för er som inte har något planerat nästa helg!

Hoppas vi ses!


Emil Löfkvist
Åhyddan MC
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
tjenare grabbar,

kom förbi oss på Åhyddan MC för en fika med lite mc folk från Linköping.
Det är alltid trevligt med nya människor.
Lättare att bli stödmedlem till någon nuvarande klubb för att träffa folk och åka runt tillsammans.

Vi håller nu till på Fågelögatan 7. Rockersfest den 26 feb för er som inte har något planerat nästa helg!

Hoppas vi ses!


Emil Löfkvist
Åhyddan MC

Tycker att de låter som ett smart val att bli faktis, svårt att få ihop folk som vill göra en ny klubb/förening. Hade dock ingen aning om att er klubb fanns. Synd man jobbar den 26'e, annars skulle ja jätte gärna ha titta in :) Finns inte möjligtvis någon hemsida eller liknande om er klubb/förening?
 

uniball86

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Harley Davidson Dyna Super Glide Custom
Tycker att de låter som ett smart val att bli faktis, svårt att få ihop folk som vill göra en ny klubb/förening. Hade dock ingen aning om att er klubb fanns. Synd man jobbar den 26'e, annars skulle ja jätte gärna ha titta in :) Finns inte möjligtvis någon hemsida eller liknande om er klubb/förening?


Vi finns på facebook, Åhyddans vänner heter gruppen som vem som helst kan gå med i.
Inte jätte mycket aktivitet där, men om du skriver några rader där är det garanterat någon som hör av sig :).


// Emil
 

Perki

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki Z800-2016
Tja grabbar!

Detta ser väldigt trevligt ut! Låt mig bara ta mitt kort nu till våren/sommaren så jag kan följa med er också :banana

Li_g, jag gick in på det nya forumet & såg att det är ju Linus ifrån V-stad! Vi kan självklart ta ett par turer senare i sommar då jag bor några gator ifrån dig! Eric född 1990, har du något koll då?
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Tja grabbar!

Detta ser väldigt trevligt ut! Låt mig bara ta mitt kort nu till våren/sommaren så jag kan följa med er också :banana

Li_g, jag gick in på det nya forumet & såg att det är ju Linus ifrån V-stad! Vi kan självklart ta ett par turer senare i sommar då jag bor några gator ifrån dig! Eric född 1990, har du något koll då?

Här har man sten koll ;) Gött att de finns nån nära som kan liva upp samhället med mig, och så fort du har tid och klarat kortet är det en tur som gäller, om vägarna är någolunda grusfria. :tummenupp

Du har inte sätt mig åka nått i sommar som var annars? Finns ju enbart en blå sporthoj som låter lite mer än allt annat här i V-stad :D
 

Alfiee

N'joy life
Gick med
3 Jun 2009
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki ZR-7S -00
Tja, jag är lätt på och åka någon dag också när det är lite varmare :D Används forumet som fredrik_89 startade?
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Tja, jag är lätt på och åka någon dag också när det är lite varmare :D Används forumet som fredrik_89 startade?

Njaa.... är väl jag och han som är medlemmar där, senast ja titta ^^ men du är varmt välkommen att bli medlem du med :D
 

lekwall

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2011
Ort
Linköping
Hoj
1000 gixxer / daytona fighter
Jag är på, kan tyvärr inte vara med och åka förrän kortet är klart men det kommer förhoppningsvis i maj..
 

KarlHelmer

Medlem
Gick med
6 Dec 2007
Ort
Linköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag är på oxå. Flyttade hit förra året och känner knappt nån med hojkort här. Träffat en del på bankörningar på svietsa men aldrig blivit av att man åkt nåt tillsammans.

Hur går det med allt? Såg lite tomt ut i forumet
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top