Gruppköp - Visir etc

vv08ha0

Jägaren
Gick med
26 Jan 2011
Ort
Skåne
Hoj
Z1000 -10
Skynda skynda!!!!!!

Jag kan tyvärr inte lösa betalningen innan onsdag dvs att pengarna kommer tisigast vara på kontot torsdag allt fredag, jag är endast online via min telefon och hänväsar till föregående post! om man inte ska köra skoter med hjälm och nytt visir så förstår jag inte varför det brinner i knutarna?! det ligger ju nysnö...:confused:
sorry, dude!

btw: när grejorna kommit kan du ta med det till de södra delarna av skåne? :banana:Bugar
 

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
R6
Jag kan tidigast betala på fredag, när jag får min lön, tyvärr :( Men för över direkt på morronen så beställningen kanske kan göras innan helgen iaf :)
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
om man inte ska köra skoter med hjälm och nytt visir så förstår jag inte varför det brinner i knutarna?! det ligger ju nysnö...:confused:
sorry, dude!

Hur menar du nu:va:va:va:va:va:va:va:va:va:va

Ett klart visir med pinlock hade suttit som en smäck nu, Skrapa visiret på insidan är drygt.
 
Last edited:

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
R6 Skåne edition :)
Jag kan tyvärr inte lösa betalningen innan onsdag dvs att pengarna kommer tisigast vara på kontot torsdag allt fredag, jag är endast online via min telefon och hänväsar till föregående post! om man inte ska köra skoter med hjälm och nytt visir så förstår jag inte varför det brinner i knutarna?! det ligger ju nysnö...:confused:
sorry, dude!

btw: när grejorna kommit kan du ta med det till de södra delarna av skåne? :banana:Bugar

Jag ska ha den på jobbet, det är ju hjälmkrav på bygget:fakta

Ja jag kan ta med det ner, nemas problemas.
 

vv08ha0

Jägaren
Gick med
26 Jan 2011
Ort
Skåne
Hoj
Z1000 -10
Jag ska ha den på jobbet, det är ju hjälmkrav på bygget:fakta

Ja jag kan ta med det ner, nemas problemas.

Haha, check, integralhjälm på bygget..... Kungligt

Hur menar du nu:va:va:va:va:va:va:va:va:va:va

Ett klart visir med pinlock hade suttit som en smäck nu, Skrapa visiret på insidan är drygt.


att köra mc under vintermånaderna gör jag inte därför undrade jag varför det var så bråttom om det inte ska användas till snöskoter körning!? För snön ligger i lund i alla fall...
 
Last edited:

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Po lanned
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
att köra mc under vintermånaderna gör jag inte därför undrade jag varför det var så bråttom om det inte ska användas till snöskoter körning!? För snön ligger i lund i alla fall...

Du känner uppenbarligen inte VBK........:tungan
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
:Bugar:Bugar:tummenupp
Hade ingenaning om detta.. All respekt åt vinter-åkarna! Grymt men inget för denna kycklingen!! Haha..

Btw BETALT.. Check!!! Borde vara inne imorgon eller fredag.

Inte dykt upp än, borde nästan gjort det. Sällan det tar mer än ett dygn för överföring mellan två olika banker.

Om dem ej inkommet imorgon hojtar jag till.
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
När kommer silverwolf hem då? Bara han vi väntar på nu.

ja det kan man ju undra. Ska kolla sofies och vv08ha0´s överföringar så fort jag kommer hem idag, dem bör ha kommit in.

Silverwolf vet ju om det då han skrivit i tråden men frågan är hur länge han kommer befinna sig i london?!

Han är den enda kvar att betala nu ju, har tyvärr ej utrymme denna månaden att lägga ut för hans del då min lön är väldigt väldigt liten pga gått från månadslön till eftersläpande lön.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
ja det kan man ju undra. Ska kolla sofies och vv08ha0´s överföringar så fort jag kommer hem idag, dem bör ha kommit in.

Silverwolf vet ju om det då han skrivit i tråden men frågan är hur länge han kommer befinna sig i london?!

Han är den enda kvar att betala nu ju, har tyvärr ej utrymme denna månaden att lägga ut för hans del då min lön är väldigt väldigt liten pga gått från månadslön till eftersläpande lön.
Jag har smsat Silverräven och frågat om jag skall lägga ut så vi kan beställa. Väntar på svar. Hold... hold... hold...
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
ja det kan man ju undra. Ska kolla sofies och vv08ha0´s överföringar så fort jag kommer hem idag, dem bör ha kommit in.

Silverwolf vet ju om det då han skrivit i tråden men frågan är hur länge han kommer befinna sig i london?!

Han är den enda kvar att betala nu ju, har tyvärr ej utrymme denna månaden att lägga ut för hans del då min lön är väldigt väldigt liten pga gått från månadslön till eftersläpande lön.

Har PMat dig om att jag vill lämna casch idag. Frun är i Tyskland, och jag behärskar inte överföring via banken:va
 

vv08ha0

Jägaren
Gick med
26 Jan 2011
Ort
Skåne
Hoj
Z1000 -10
Kom pengarna in idag?! jag har inte kollat banken om de lämnat mitt konto men borde gjort det?!
 

teXmeX

Medlem
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Åstorp
Hoj
KTM 790 Adventure R
Blev det beställt igår eller väntar till måndag? Har allt nu utom hjälmen =)
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Blev det beställt igår eller väntar till måndag? Har allt nu utom hjälmen =)

Mailade om fakturan i torsdags,dock var jinnarps hjälm slut så jag fick skicka pm om detta och vänta in hans svar. Får dock fakturan på måndag och så fort jag fått silverwolfs pengar betalas den.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top