Trendspaning

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kokande vatten direkt ur kökskran verkar ju var ett måste när man renoverar kök.

Jadu, det är väldigt dyrt varmvatten kan jag upplysa dig om....

Såna här glasögon är trendigt.

images


Och vansinnigt fult.
 
Last edited:

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
Inte är det rättvist för de som sköter sig?

stop stop stop stop stop!!!!!!!!!!!! vänta lite nu......... är inte världen rättvis?!?!?!?!?!?!?!? vad i hela h.....

säg det till dom miljontals personer som dött tack vare terrorism.

(ankedot: 99,9% av dom som uförde terrorismen var förövrig muslimer..)
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
stop stop stop stop stop!!!!!!!!!!!! vänta lite nu......... är inte världen rättvis?!?!?!?!?!?!?!? vad i hela h.....

säg det till dom miljontals personer som dött tack vare terrorism.

(ankedot: 99,9% av dom som uförde terrorismen var förövrig muslimer..)

Blanda inte in religion i min trendtråd. Det är jäkligt otrendigt :mad:
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
En annan töntig trend nu verkar vara att man ska ge bort upplevelser istället för rejäla presenter. Vem fan vill åka på whiskeyprovning istället för att få whiskey för hela beloppet?

Nä, förbjud upplevelseföretag, de bidrar bara till att brewdar skruvar upp förväntningar runt födelsedagar och jul. :mad:
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
En annan töntig trend nu verkar vara att man ska ge bort upplevelser istället för rejäla presenter. Vem fan vill åka på whiskeyprovning istället för att få whiskey för hela beloppet?

Nä, förbjud upplevelseföretag, de bidrar bara till att brewdar skruvar upp förväntningar runt födelsedagar och jul. :mad:

Ja, man blir förbannad. Skit är vad det är :mad:
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Gjorde slut med en brud kort efter att hon kom medglasögon som länkats ovan. Inte nödvändigtvis därför, men ändå.

Har själv den där rockabilly-light-frisyren som nämnts ovan och kan tyvärr inte mer än hålla med.

Några till på listan:

Ironisk mustasch (skaffade det själv för några veckor sedan när jag rakade av semesterskägget, men det passade ganska bra så den sitter kvar. På jobbet tycker de jag ser ut som Hitler.

Jättelång halsduk som hänger i en cirkel över axlar och bröst men inte har någon kontakt med halsen.

Ironiska färgglada strumpor.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ironiska färgglada strumpor.

Upplys mig gärna om den här trenden med ironiska färgglada strumpor.

Hur skiljer sig dessa strumpor från vanliga färgglada strumpor?

På tal om trend ; de här "Happysocks". Det är ju en trend om nåt. Nu ska alla ha färgglada strumpor med ränder och rosa och grejjer. För övrigt håller de uselt. Ocvh nej, jag hade inte köpt dom själv.
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Upplys mig gärna om den här trenden med ironiska färgglada strumpor.

Hur skiljer sig dessa strumpor från vanliga färgglada strumpor?

På tal om trend ; de här "Happysocks". Det är ju en trend om nåt. Nu ska alla ha färgglada strumpor med ränder och rosa och grejjer. För övrigt håller de uselt. Ocvh nej, jag hade inte köpt dom själv.

Precis dessa jag menar. Man har vanliga kläder eller kostym, och i det fördolda ett par färgglada strumpor som man inte har "seriöst" utan "ironiskt" som man kan skratta lite åt om någon ser dem, och kläcka en kommentar som "käcka strumpor".
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
jobbet tycker de jag ser ut som Hitler.

Det där tycker jag har blivit lite väl trendigt, jobb :mad: Vafan, när bidragsregeringen satt så var ju var och varannan människa hemma om dagarna, men nu ska de helt plötsligt jobba för att det lönar sig numera.
Såna trender blir jag lite sur på, eller så är jag bara bitter för att jag själv går hemma och slår dank med bidrag från f-kassan.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Precis dessa jag menar. Man har vanliga kläder eller kostym, och i det fördolda ett par färgglada strumpor som man inte har "seriöst" utan "ironiskt" som man kan skratta lite åt om någon ser dem, och kläcka en kommentar som "käcka strumpor".

Det är mycket roligare att ha en brutalt ful slips. Tex har jag en som är brun med orange hjulångare på som jag använder ibland på skoj. Rätt kul när folk inte vet om du skämtar eller om du är allvarlig. Folk glor ögonen ur sig.

Det där tycker jag har blivit lite väl trendigt, jobb :mad: Vafan, när bidragsregeringen satt så var ju var och varannan människa hemma om dagarna, men nu ska de helt plötsligt jobba för att det lönar sig numera.
Såna trender blir jag lite sur på, eller så är jag bara bitter för att jag själv går hemma och slår dank med bidrag från f-kassan.

Kan du inte svartjobba lite då?
 
Last edited:

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Det där tycker jag har blivit lite väl trendigt, jobb :mad: Vafan, när bidragsregeringen satt så var ju var och varannan människa hemma om dagarna, men nu ska de helt plötsligt jobba för att det lönar sig numera.
Såna trender blir jag lite sur på, eller så är jag bara bitter för att jag själv går hemma och slår dank med bidrag från f-kassan.

Ja, er bidragstagande parasiter på samhällskroppen har jag inget till övers för. Höginkomsttagare är det nya röda! :tungan
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jättelång halsduk som hänger i en cirkel över axlar och bröst men inte har någon kontakt med halsen.

Den halsduken går ofta i beige/grå färgskala och jag tror det är en symbol för att visa hur öppen man är för främmande kulturer. Lite som vita, blekfeta kvinnor som ska dansa afrikansk dans fast light.

Jättelång halsduk som hänger i en cirkel över axlar och bröst men inte har någon kontakt med halsen.

Den halsduken går ofta i beige/grå färgskala och jag tror det är en symbol för att visa hur öppen man är för främmande kulturer. Lite som vita, blekfeta kvinnor som ska dansa afrikansk dans fast light.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top