Aprilia Tuono V4

BGL

Medlem
Gick med
30 Dec 2017
Ort
Trollhättan
Hoj
2018 Aprilia Tuono Factory
Åk till Marcussen i Halmstad nästa gång eller Biscaya i alingsås ( dock samma pris men kunniga) Ring och fråga om offert.
 

OceanK

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2020
Ort
Mölndal
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2020, BMW GS 750 2019
Åk till Marcussen i Halmstad nästa gång eller Biscaya i alingsås ( dock samma pris men kunniga) Ring och fråga om offert.

Tackar för info. Får kolla till nästa service som är vid 1000mil.
 

OceanK

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2020
Ort
Mölndal
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2020, BMW GS 750 2019
Ni som bytt vindrutan till typ puig ruta som är lite högre o annan vinkel. Var det lätt att byta ? Samt hur stor skillnad blev det gällande vinden mot sig ?
 

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
^^^^^ Porr! Borde flaggas för sitt innehåll.... :Rockbanan
 

pimpelgas

Ute å cyklar..
Gick med
20 Jun 2019
Ort
Stockholm
Hoj
rsv4, gsxr1000
Jaha, vad tycker vi om nya tuonon? Dom verkar har valt att gå fram försiktigt med små förändringar, vilket kanske är klokt när man har en klassledande hoj? Färgen på den dom visat gick inte hem hos mig i alla fall, svart och rött är så tråkigt, och röd sadel???
Hoppas dom behåller finishen på ramen, så att den inte får samma billiga look som på 660 iaf.
 

Bifogat

  • 2231D018-32FB-4325-AEBF-312F8BEBBE04.png
    2231D018-32FB-4325-AEBF-312F8BEBBE04.png
    325.8 KB · Visningar: 61

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Ort
sunne
Hoj
XR 650R 690r/sm
Svingen är ju ny iallafall ,så nåt uppdaterat lär det ju va , hade svårt för polkarettan också när den kom så man blir nog van den här röda sadeln också
 

OceanK

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2020
Ort
Mölndal
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2020, BMW GS 750 2019
Jaha, vad tycker vi om nya tuonon? Dom verkar har valt att gå fram försiktigt med små förändringar, vilket kanske är klokt när man har en klassledande hoj? Färgen på den dom visat gick inte hem hos mig i alla fall, svart och rött är så tråkigt, och röd sadel???
Hoppas dom behåller finishen på ramen, så att den inte får samma billiga look som på 660 iaf.
Tjena! Köpbegäret var ju inte speciellt stort iaf när man ser den. Behåller min 2020 factory. Enda som tilltalar mig är LED i fronten istället.
 

noll8:an

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2011
Ort
Lund
Hoj
Aprilia Tuono Factory -20 (Såld - KTM Super Duke GT -18, såld - Aprilia Tuono Factory -20, såld -17 Aprilia Tuono 1100RR, såld -06 Aprilia RSV1000R Tuono, såld -00 Suzuki GSX750F)
View attachment 458546View attachment 458548vinter fix, tog bort fotpinnar bak och ersatte med ett svart avgas fäste, mini skylt och svarta kellerman blinkers

Snygg! Dock beställde jag hem MotoDynamic:s tail light med integrerad blinker i så bakdelen rensas lite extra.... ligger på hyllan i garaget och väntar på att bli monterat:).... Vart beställde du miniskylten ifrån?
 

bloom

Guest
Snygg! Dock beställde jag hem MotoDynamic:s tail light med integrerad blinker i så bakdelen rensas lite extra.... ligger på hyllan i garaget och väntar på att bli monterat:).... Vart beställde du miniskylten ifrån?
Nice, Dom är riktigt schyssta? Släng upp bild på hur det blev sen. Skylten beställde jag från dekaltrim
 

OceanK

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2020
Ort
Mölndal
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2020, BMW GS 750 2019
Köpte hojen i dec av mc verkstan och dom monterade blinkers, vet inte om det behövs nå motstånd. Dom är E-godkända iaf. https://www.bearacer.se/blinkers/93-micro-rhombus-dark-frrl.html

så det jag gjorde nu va att ändra skylten och rensa fotpinnar.
Fett snyggt med dem blinkers. Då vet du inte om dem bytte relä pga LED? Är helt ny inom MC så har tyvärr inte testat o byta blinkers. Förmodar att det dessutom inte är plug n play. Köpa blinkers kan jag ju alltid =) KAn ju alltid fråga Probike i gbg om dem kan hjälpa till.
 

bloom

Guest
Fett snyggt med dem blinkers. Då vet du inte om dem bytte relä pga LED? Är helt ny inom MC så har tyvärr inte testat o byta blinkers. Förmodar att det dessutom inte är plug n play. Köpa blinkers kan jag ju alltid =) KAn ju alltid fråga Probike i gbg om dem kan hjälpa till.
Vet inte, men kollade på kvittot och dom har inte tagit betalt för nå relä eller sådant. Dra ett mejl till mc verkstan å fråga om det är plug n play, dom är super å ha att göra med?
 

OceanK

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2020
Ort
Mölndal
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2020, BMW GS 750 2019
Vet inte, men kollade på kvittot och dom har inte tagit betalt för nå relä eller sådant. Dra ett mejl till mc verkstan å fråga om det är plug n play, dom är super å ha att göra med?
Köpte massa nytt godis till min så blir o bygga lite på den. Bland annat nya LED blinkers ;)
 

noll8:an

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2011
Ort
Lund
Hoj
Aprilia Tuono Factory -20 (Såld - KTM Super Duke GT -18, såld - Aprilia Tuono Factory -20, såld -17 Aprilia Tuono 1100RR, såld -06 Aprilia RSV1000R Tuono, såld -00 Suzuki GSX750F)
Nice, Dom är riktigt schyssta? Släng upp bild på hur det blev sen. Skylten beställde jag från dekaltrim
Nu så, tog sin lilla stund innan jag fick tummen ur och monterade MotoDynamic tail light med integrerad blinker och deras tail tidy ?
Ser riktigt bra ut åsså... Nu är det bara å vänta till de sopat bort all skit på gatorna och att temperaturen stiger lite till här nere i Skåne så jag kan ta ut henne på premiärrundan?
 

Bifogat

  • IMG_1866.JPG
    IMG_1866.JPG
    3.6 MB · Visningar: 32
  • IMG_1868.JPG
    IMG_1868.JPG
    2.4 MB · Visningar: 35
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top