Aprilia Tuono V4

iceice

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
Honda Firestorm, Aprilia RS 125
Ingen som kollat skillnad på 39 till 40 år? Jag har svindålig koll och tänker kanske inte i första hand på Tuonon utan RSV4:an...
Jag är äldre än du och skulle få betala lite under 10 ksek för Tuono och cirka 27 ksek för RSV4.
 

Wiggge

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2016
Ort
Hörby
Hoj
-14 Aprilia Tuono V4R
Sambon betalar 4895:- för "vår" touno -13 hos svedea. På mig skulle det bli en bit över 25k.

Svedea har lite märkliga regler, dom kollar inte hur länge man har haft mc-kortet om man är över 30. Men jag som är 28 och hade haft kortet i en månad när tounon inhandlades fick en hiskelig premie.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Plus att du uppnått en respektabel ålder och bor inte centralt storstad?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Respektvahettedetförnåt? Men visst jag har trillat över 30-gränsen.
Självskadebeteende (att bo i nån form av betongliknande kollektiv som nån jävla Hipster) är inget för mig. Men inklämd mitt emellan Hojsnattarborg och Halmstad

Jag är tämligen säker på att Snooki har ingått i någon form av ohelig allians med försäkringsbolagen, med tanke på att han alltid verkar komma billigare undan än de flesta andra.

Det ryktas om att det finns en vägkorsning ute i ödemarken, strax utanför Halmstad, där dylika uppgörelser tar plats under fullmånens varma sken.
Har funderat över dessa möten men valt att inte forska i varför den yppiga blondinen har röda ögon. Jag signar kontrakten sen är det bra med det. Ingen idé att läsa det finstilta, det är bra mörkt i månens ljus.

Jävlar vilka premier ni får! Snok har exceptionell premie, men jag var nog aldrig upp i 6000 på min 7 mil från Tokholm mitt i Muppsala. Inte ens med extra plus så den gick att låna ut...

Iofs ett par oförargliga men snabba år sedan. :hihi

Det märkliga är att förra hojen, Tuono V2 Factoryn, var ett par lappar DYRARE än Stinky(Tv4r:en). Jag svär på att det är ett lotteri. Eller de där årliga mötena i vägkorsningen bort utanför Marcussen.
 
Last edited:

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Helt ärligt FettSnok så låter det som att du bor i någon slags hippiekollektiv på landet trots allt.... jag menar... "Där pepparn växer" :D
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Plus att du uppnått en respektabel ålder och bor inte centralt storstad?


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jag är tämligen säker på att Snooki har ingått i någon form av ohelig allians med försäkringsbolagen, med tanke på att han alltid verkar komma billigare undan än de flesta andra.

Det ryktas om att det finns en vägkorsning ute i ödemarken, strax utanför Halmstad, där dylika uppgörelser tar plats under fullmånens varma sken.

Helt ärligt FettSnok så låter det som att du bor i någon slags hippiekollektiv på landet trots allt.... jag menar... "Där pepparn växer" :D

Bahaha! Sist jag kolla så var det inte dit man hade i åtanke när man bad folk "dra dit pepparn växer". :tungan
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Nu jäflar börjar det närma sig! Troligtvis nästa vecka trillar min Factory in. Ska tydligen redan finnas i landet.
Perfekt inför påskhelgen! Kanske dags att nyttja lite arbetstidsförkortning och delegering? :D
 

nagge01

Medlem
Gick med
13 Jul 2015
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Nu jäflar börjar det närma sig! Troligtvis nästa vecka trillar min Factory in. Ska tydligen redan finnas i landet.
Perfekt inför påskhelgen! Kanske dags att nyttja lite arbetstidsförkortning och delegering? :D

Grattis!
Får man fråga var den är beställd?
14 dagar till leverans var beskedet jag fick av Bike Port i fredags, räknar iskallt med efter påsk även om jag i smyg väntar på telefonsamtal från dem varje dag :hihi
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Grattis!
Får man fråga var den är beställd?
14 dagar till leverans var beskedet jag fick av Bike Port i fredags, räknar iskallt med efter påsk även om jag i smyg väntar på telefonsamtal från dem varje dag :hihi

Bara hålla tummarna och hoppas att den kommer precis innan långhelgen! :)
Via ProBike Göteborg. Hoppas på att snart hämta ut den någonstans i Stockholm.
 

bezerk

Ta det lugnt - kör hellre två gånger
Gick med
10 Feb 2008
Ort
Södra skåne
Hoj
KTM 500, Honda 450 HM, aprilia sr 125
Grattis till din fantastiska hoj. Den kommer göra dig ung igen.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top