Jysk's kontorstolar

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Hade en, gav den till farsan när jag kastade ut datorbordet.

Han är nöjd iaf :)

(OT2 ??)
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Hade en, gav den till farsan när jag kastade ut datorbordet.

Han är nöjd iaf :)

(OT2 ??)

Har en väldigt gammal Ikea stol som jag sitter på nu. Väldigt insutten är den. Sitter på plasten som går upp fram på stolen så får skit ont om man sitter länge.

OT2 har jag ingen aning om varför :gnissla

Kaptenstol = Väldigt skön stol?
 

Boes

Smutsig
Gick med
6 Aug 2009
Ort
Bollnäs
Hoj
BMW
+1. Jag har föredragit deras kaptensstol Oscar för 500:- framom IKEAs gröngula jävla hippiepinnstolar.:mad:

Vad du än gör, köp ICKE Oscar, sicket jävla rappel!
Jag får dra åt skruvarna var och varannan dag, "skinnet" sprack efter en vecka samt att den är stenhård efter två veckor.

Lägg på en femhundring/tusenlapp och köp något riktigt.
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Köpte en Sanders eller vad det heter :/. Får se hur den är.

Tror det blir en dusch sen iallafall. Jävla "läder" eller vad det är. Röv svett efter 20 minuter :va
 
Last edited:

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Ort
Västerås
Hoj
CRF450 -02
Har en Magnus på jobbet. Riktigt bra, ventilerar rövsvetten bra också eftersom den är perforerad.
 

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Ort
-----
Hoj
Honda
Skräp. Idiot som man är har jag handlat tre ggr på jysk. Två kontorsstolar, skräp. Höll väl ca sex mån. En st skräpig bokhylleaktig sak, skräp, återvinningen efter ca ett år.

Sammanfattning: Allt som jysk säljer är skräpigare än skräp.
 

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Retta
Har en magnus hemma, tycker den är ok men inställningarna är inte dem bästa för ryggen.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Skräp. Idiot som man är har jag handlat tre ggr på jysk. Två kontorsstolar, skräp. Höll väl ca sex mån. En st skräpig bokhylleaktig sak, skräp, återvinningen efter ca ett år.

Sammanfattning: Allt som jysk säljer är skräpigare än skräp.

Jysk är en butik av förlorare för förlorare. De har alltid sina jävla "REA!!!!!"-skyltar uppe för att locka dit allt WT som kan "fynda" varor för 50% av ordinarie pris, ett pris som aldrig har funnits antagligen.

Jag köpte dock säng där för några år sen, jag är nöjd än så länge :rodnar
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Jysk överlag är skit.
Samtliga produkter jag köpt därifrån har varit ruskigt välanvända.
Ger upp efter ett år.
 

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Ort
Vimmerby
Hoj
Yamaha FZR600R -94, tidigare Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Jag har köpt en kontrostol på Jysk, men de ha ritne kvar den i sortimentet. inte så konstigt för den var helt värdelös. Obekväm, gungfunktionen gick inte att justera som man skulle kunna och efter två veckor börjar den glappa. Den åkte ut. Har även köpt ett par byråer som även de var värdelös kvalite.
Hjälpte en tjej att skruva ihop en garderob från Jysk för några år sen och tänkte att de nog skulle gå rätt lätt. Tji fick jag. Inga hål stämde och man fick både såga och hamra för att få ihop skiten. Tog ett antal timmar. IKEA garderoben hon också köpt tog 40 minuter att skruva ihop. Nuppat tog bara tie ;)
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag köpte en byrå till hallen därifrån, den är helt ok! Har haft den i 4 år nånting nu, och den funkar fortfarande. Men mycket där är rent skit ja, en hel del prylar ser dessutom riktigt snordyra ut :va
 

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Ort
-----
Hoj
Honda
Jag har köpt en kontrostol på Jysk, men de ha ritne kvar den i sortimentet. inte så konstigt för den var helt värdelös. Obekväm, gungfunktionen gick inte att justera som man skulle kunna och efter två veckor börjar den glappa. Den åkte ut. Har även köpt ett par byråer som även de var värdelös kvalite.
Hjälpte en tjej att skruva ihop en garderob från Jysk för några år sen och tänkte att de nog skulle gå rätt lätt. Tji fick jag. Inga hål stämde och man fick både såga och hamra för att få ihop skiten. Tog ett antal timmar. IKEA garderoben hon också köpt tog 40 minuter att skruva ihop. Nuppat tog bara tie ;)

Nu överdriver du väl ganska kraftfullt? Tie? Sekunder eller?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top