Jag övertalades till invasion

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Klart det inte var hans fel. Det enda beslutet han tagit själv var att börja supa.

Historien kommer för alltid att minnas honom som den värdelösaste presidenten genom tiderna, både för vad han gjorde, hur han gjorde det och vilka kumpaner han valde/fick sig tilldelade.

Foliehatten på som vanligt ser jag. :lol
Den sämsta presidenten USA någonsin haft råkar inneha ämbetet just nu, och fy fan vad han komer åka ut 2012. :D Han lyckas varken med något av det han gick till val på, och det är ändå ingen som vill ha det längre. Snacka om rävsax. :rofl

Bye bye Hussein Obama, bye bye. :hej:


:palin :tekalas
 
Last edited:

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Foliehatten på som vanligt ser jag. :lol
Den sämsta presidenten USA någonsin haft råkar inneha ämbetet just nu, och fy fan vad han komer åka ut 2012. :D Han lyckas varken med något av det han gick till val på, och det är ändå ingen som vill ha det längre. Snacka om rävsax. :rofl

Bye bye Hussein Obama, bye bye. :hej:


:palin :tekalas

Det går för republikanerna i nästa presidentval som för sossarna här.:fakta Inga visioner ingen substans i något. Gnällspikar!
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Det går för republikanerna i nästa presidentval som för sossarna här.:fakta Inga visioner ingen substans i något. Gnällspikar!

För att citera Jay Lenno:
- "Ska man rösta på de som satte oss djupt i skiten eller på de som uppenbarligen är oförmögna att ta oss ur skiten."
 
  • Gilla
Reaktioner: eha

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Sen har han mage att säga att han inte trodde waterboarding var tortyr utan bara en vanlig förhörsmetod:rofl

Kunde inte bara gubben vara ärlig och säga att han tyckte det var värt det för att hindra terrordåd som kunde döda x antal människor...
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
För att citera Jay Lenno:
- "Ska man rösta på de som satte oss djupt i skiten eller på de som uppenbarligen är oförmögna att ta oss ur skiten."

Klassisk pest eller kolera.:lol

Det kanske helt enkelt är som kineserna antyder. Alla imperier har sin storhetstid. Sen faller de. Hårt och tungt. GwB och Caligula...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Sen har han mage att säga att han inte trodde waterboarding var tortyr utan bara en vanlig förhörsmetod:rofl

Kunde inte bara gubben vara ärlig och säga att han tyckte det var värt det för att hindra terrordåd som kunde döda x antal människor...

Det var väl i och för sig det han gjorde, enligt rubrikerna jag läste i veckan i alla fall. Förvisso var jag i UK när jag läste det, i Sverige rapporterar vi bara foliehattsnyheter.

British lives were saved by the use of information obtained from terrorist suspects by "waterboarding", according to former US President George W Bush.

In his memoir, he said the simulated drowning technique had helped to break plots to attack Heathrow Airport and Canary Wharf in London


http://www.bbc.co.uk/news/uk-11715577

Inte för att jag tror så många i Sverige tycker det är bättre att an terrorist får en våt handduk i fejset jämfört med brända kvinnor och barn, de flesta äro offer för Palmefieringen vilket gör dem oförmögna att tänka.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Någon av er som brukar läsa biografier som köpt boken?

Jag har inte läst hans förra än men den står på hyllan bredvid mina andraviktigpetterböcker. :gnissla

Däremot står jag på väntelista att få beställa den nya. :)

Lär inte läsa den heller förrän jag är gammal. :mad:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top