Bettingtråden MotoGP / WSBK

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ska vi köra en hundring du och jag. Stoner vinner Gp2011 du får 100, Klubbungen vinner får jag 100. Annars inga pengar till någon?

Deal?

Halllååååååååå...

Jag lägger in en till: 50 spänn på Melandri som vinnare av premiärracet WSBK 2011. Motsättare måste ange annan vinnare.
 

homerone

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
Husaberg 390
Halllååååååååå...

Jag lägger in en till: 50 spänn på Melandri som vinnare av premiärracet WSBK 2011. Motsättare måste ange annan vinnare.

Sätter emot, Haslam på BMW. Oj vad det kommer gå fort.


Edit: Sätter emot det andra också. GP 2011. Stoner vinnare, 100:- till mig. Lorenzo vinnare, 100:- till dig. Ingen utdelning vid annat resultat. Deal?
 
Last edited:

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Ska vi köra en hundring du och jag. Stoner vinner Gp2011 du får 100, Klubbungen vinner får jag 100. Annars inga pengar till någon?

Deal?

Hänger på, skriv in det så vi inte glömmer!
 

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Ettan är deal, den andra var vikt för toker... :)

toker, ingen lekstuga nu eller:) , vi kan ju alla börja kalla varann öknamn men blir jobbigt att reda ut och inte särskilt seriöst heller.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jag sätter 50 spänn på att Rossi kommer gnälla över sin axel (eller ha den som ursäkt för att det går dåligt) under början av 2011. En enda gång under första fjärdedelen ger mig vinst.

Who´s on?
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Gnäll är ett så diffust begrepp, jag har ett mer konkret vad.
Jag sätter 50:- på att Rossi kommer att crasha ur minst ett av de 5 första racen med ett tjusigt framhjulssläpp!
Om han sen gnäller på axeln får du nöja dig med stilpoäng!
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Gnäll är ett så diffust begrepp, jag har ett mer konkret vad.
Jag sätter 50:- på att Rossi kommer att crasha ur minst ett av de 5 första racen med ett tjusigt framhjulssläpp!
Om han sen gnäller på axeln får du nöja dig med stilpoäng!

Den kan jag inte gå med på, det vet jag ju kommer hända, Stoner-style!

Edit: Sen kommer hela Sporthojs Rossifanclub klaga på Ducces chassiingengörer att dom inte lyssnar på Il Dottore... För då hade allt varit annorlunda :fakta
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Den kan jag inte gå med på, det vet jag ju kommer hända, Stoner-style!
Edit: Sen kommer hela Sporthojs Rossifanclub klaga på Ducces chassiingengörer att dom inte lyssnar på Il Dottore... För då hade allt varit annorlunda :fakta
Visst kan Rossi få något framhjulssläpp nästa år men lika frekvent som Stoner fick det? Inte en chans.

JB och VR kommer precis som med Yamahan att göra Duccen till den bästa hojen i depån, men det tar nog ett par år.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Visst kan Rossi få något framhjulssläpp nästa år men lika frekvent som Stoner fick det? Inte en chans.

JB och VR kommer precis som med Yamahan att göra Duccen till den bästa hojen i depån, men det tar nog ett par år.

Rossi kör mjukare än Stonis så det stämmer troligen, känns ganska läskigt att hålla med dig... men det går snart över :tungan
 

anDURRs

Joråsåatte'
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Gävle
Hoj
Ja
2011!

100 pix: Randy de Puniet blir bästa ducati.
100 pix: Samma kille slutar topp 3 i totalen efter 2011-säsong.
50 pix: Samma kille kommer 2:a i premiären/Qatar.

Vem vågar?!

Oj, vilka lättförtjänta pengar det hade varit, men jag såg att du inte vill förlora mer pengar på detta vad :D

Jag vill också vara med och betta lite...därför säger jag så här:

50:- : RdP blir INTE bästa Ducati i totalen 2011
50:- : RdP slutar INTE topp 3 i totalen 2011
50:- : RdP kommer INTE 2:a i premiären i Qatar

Vem sätter emot?
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Rossi kör mjukare än Stonis så det stämmer troligen, känns ganska läskigt att hålla med dig... men det går snart över :tungan
Vet precis hur du känner, det är som när jag håller med Humlan om något. Brukar ta en snabb dusch och tänka på hur bra mitt liv egentligen är :D
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Rossi kör mjukare än Stonis så det stämmer troligen, känns ganska läskigt att hålla med dig... men det går snart över :tungan

Jag är som vanligt motvals och säger att man måste köra Duccen som stoner för att överhuvudtaget få någon fart i skiten.

Jag tror topp-placeringarna kommer först efter halva säsongen! :fakta
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top