UFC/MMA-tråden

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Nu är det bara 30 timmar kvar tills den enda svensken i ufc, Alexander Gustafsson går sin tredje match!!
Jag tror de är fler än jag som håller tummarna?

Jag tror han vinner på knock i första ronden eller gnp! :tummenupp
Vad tror ni??

[YOUTUBE-ID]lBZXjMG91jQ&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]RO6I93PTBz4&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]x3A7tgiDY-s&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]
 

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
Kan tyvärr inte lyssna på den kille när han pratar. Tror han själv att han är turk eller ?

Annars riktigt bra fighter, som kan gå långt..
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Haha jag vet.. Kanske born and raised i fittja :hihi
Hans boxning är riktigt bra

Nej, jag har för mig att han är born and raised i Arboga, the real ghetto :D
En bondson som tyckte det var kul att slåss på gator och torg och som var duktig på det också tyvärr.
Såg honom på en "gala" i sthlm för några år sedan och blev grymt imponerad av hans match men visste inte att han var så duktig att han har tagit sig så här långt.
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Härlig dialekt han lagt sig till med. Lät tuffare med rinkebysvenska än värmländska antagligen. :rolleyes:

Går galan på TV4 sport eller? Repris? DVD:n är trasig.
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Härlig dialekt han lagt sig till med. Lät tuffare med rinkebysvenska än värmländska antagligen. :rolleyes:

Går galan på TV4 sport eller? Repris? DVD:n är trasig.

Tyvärr så är de kanal plus som gäller för alla ufc-matcher nu för tiden. Paya 100kr för att se de live på ufc.com eller tanka det dagen därpå från lokala pirataffärn
 

J-zer

Happy!
Gick med
11 Oct 2007
Ort
Örebro
Hoj
BMW S1000XR 2018 HP Style
Matcherna har gått i repris helgen efter i 4:an Sport, det var så när UFC 119 sändes senast. Får väl se om det upphör snart kanske.
/ Jim
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR

Ja men vafan då, jäla viktigpetter!!! Arvika, Arboga blabla. Du verkar vara den ende härinne som vet att Arboga tydligen inte ligger i Värmland. Vad är det då, Närke? Iaf pratar man inte lika tufft som i Alby. HA! ;)

Edit: VÄSTMANLAND! :D

Tyvärr så är de kanal plus som gäller för alla ufc-matcher nu för tiden. Paya 100kr för att se de live på ufc.com eller tanka det dagen därpå från lokala pirataffärn

Matcherna har gått i repris helgen efter i 4:an Sport, det var så när UFC 119 sändes senast. Får väl se om det upphör snart kanske.
/ Jim

Okej, får kolla upp lite närmare. :tummenupp

Ska bli kul o se, trodde inte han skulle få några fler matcher efter förlusten mot brottaren senast.
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
dialekten va ju inte lika illa som musiken som dom envisades med i alla tre klipp..

Duktig fighter verkar det va dock
 

J-zer

Happy!
Gick med
11 Oct 2007
Ort
Örebro
Hoj
BMW S1000XR 2018 HP Style
Kvällens gala sänds i repris nästa lördag enligt tv.nu! :tummenupp
Man får ha lite tålamod bara!!

TV4 Sport lördag 23/10
22:45 Kampsport
UFC 120. Från 02 Arena i London, Storbritannien.
/Jim
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Kvällens gala sänds i repris nästa lördag enligt tv.nu! :tummenupp
Man får ha lite tålamod bara!!

TV4 Sport lördag 23/10
22:45 Kampsport
UFC 120. Från 02 Arena i London, Storbritannien.
/Jim

Imorn bitti ligger galan på piratebay annars :tummenupp

Ja men vafan då, jäla viktigpetter!!! Arvika, Arboga blabla. Du verkar vara den ende härinne som vet att Arboga tydligen inte ligger i Värmland. Vad är det då, Närke? Iaf pratar man inte lika tufft som i Alby. HA! ;)

Edit: VÄSTMANLAND! :D





Okej, får kolla upp lite närmare. :tummenupp

Ska bli kul o se, trodde inte han skulle få några fler matcher efter förlusten mot brottaren senast.

Han hade kontrakt på 3 matcher.. Såvitt jag vet så avgör den här matchen om han kommer få kontrakt på fler i nuläget

Dana har sagt att han vill expandera ufc och ha galor i bla Sverige.. Detta kommer nog inte ske om det inte finns en enda svensk med! Men jag tror alex kammar de här. Han verkar vara i rejält mkt bättre form än vid förra matchen
 
Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Är det alltså ingen kanal som sänder live i kväll? Jag har hela Canal+ och alla TV4 kanaler men ingen av dem verkar sända som de gjort tidigare?
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Är det alltså ingen kanal som sänder live i kväll? Jag har hela Canal+ och alla TV4 kanaler men ingen av dem verkar sända som de gjort tidigare?

Canal+ sport2 sänder live kl 21


hmmm man kanske skulle dra ihop ett gäng och boka en tv på sportbaren
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ja men vafan då, jäla viktigpetter!!! Arvika, Arboga blabla. Du verkar vara den ende härinne som vet att Arboga tydligen inte ligger i Värmland. Vad är det då, Närke? Iaf pratar man inte lika tufft som i Alby. HA! ;)

Edit: VÄSTMANLAND! :D

Hade ni inte geografi där uppe i småland :va Och nej, ghettodialekten här i byn är inte riktigt lika tuff som den i Alby, Tensta etc :( Jag hoppas att den blir det snart, så man kan få lite RESPECKT!
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Ok, bra! Tvprogram.nu som jag brukar använda säger att det är tennis då :va men kollar man Canal+ egen hemsida så håller de med dig. :D


:tummenupp

Damnit man skulle haft kanal+.. Sportbaren var såklart full. En thaiklubb hade varit lite smartare än oss och bokat 25 platser för nån månad sen :gnissla
 

shobrey

Medlem
Gick med
21 Aug 2010
Ort
Timmernabben
Hoj
tlr -99, Busa -00, R1 -98
finns väl vettigare saker att göra än o glo på en match? ut o slåss på stan istället!!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top