Hoj Köp

Maxans

Trivs bäst på två hjul...
Gick med
3 Feb 2009
Ort
Skåne
Hoj
vad tror du...
vet inte vad jag vill ha men en nyare honda skulle inte sitta fel... :)
 

Noving

Hej va det går!
Gick med
27 Nov 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Kawasaki Z1000 -10
Tycker det pratas alldeles för lite naket här!...
Vågar ingen mer sig på streetfighters? Z:an är ju hur grym som helst! :)
 

J.O.B

alltid på rullning
Gick med
13 Jun 2009
Ort
"SS"
Hoj
R1 -07
Vi brukar skämta om att R1 är en dussinghoj :D men det finns ju en anledning till det! alla 1000cc från samma årtal har har ungefär samma effekt så man vänder sig till det personliga:tummenupp sen tycker jag R1 genomgående har dom snyggast medellerna från 98-08.Jag har aldrig kört en 600 men jag tycker vridet är väldigt viktigt när man kör landsväg! så jag fick samma råd som dig när jag köpte hoj köp 1000.Jag har hört att honda 929 är som att köra 600 utan toppeffekten vet ej om det stämmer:D.

Om ni undrar: så finns det folk som har 929
http://www.youtube.com/watch?v=Uc3p9HDHGgA
 
Last edited:

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Jag är väldigt sugen på en 1198s varför? det är den snyggaste hoj som har rullat på denna planet! en vit med massa lullull!:Bugar
 

phille_hbg

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
Den 929an är sjuk om nåt! :D


skaffa ett bakdrev som är stort som fälgen, ett framdrev som är stort som en nyckelpiga och säg att du har en turbo så blir du lika cool som killen i videon.
jag gillar hans turbo, för den syns inte. jag undrar hur han har löst det hela, om han kanske har den inbyggd i grenröret eller nåt sånt? sen kan jag tycka att den låter fruktansvärt orginal för att vara en turbo-hoj. inget vinande ifrån turbon eller ens turbo-lagg, trots att det måste vara ett ganska stort aggregat ifall han kan klämma ut 380 hk ifrån motorn.

det blir ju turbo-hoj för min del i framtiden iaf! utan tvekan! sjukt coolt ju!
 

J.O.B

alltid på rullning
Gick med
13 Jun 2009
Ort
"SS"
Hoj
R1 -07
Tycker det pratas alldeles för lite naket här!...
Vågar ingen mer sig på streetfighters? Z:an är ju hur grym som helst! :)

Absolut kan vi det::tummenupp
Tomahawk lite stor och klumpig- men vacker att se.
Ducati streetfighter skulle kunna stå i mitt vardagsrum, då hade man inte brytt sig om tv:n
Triumph helt okej att titta på, men det är väl som alla andra engelska hojar- man blir nersölad av all oljeläckage.
Z1000: säkert en kanonhoj, verkar trevlig upp till 200km/h men varför ska man köra fortare???
Aprilia tuono- nä, inget för mig, möjligtvis Aprilia mana.
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Absolut kan vi det::tummenupp
Tomahawk lite stor och klumpig- men vacker att se.
Ducati streetfighter skulle kunna stå i mitt vardagsrum, då hade man inte brytt sig om tv:n
Triumph helt okej att titta på, men det är väl som alla andra engelska hojar- man blir nersölad av all oljeläckage.
Z1000: säkert en kanonhoj, verkar trevlig upp till 200km/h men varför ska man köra fortare???
Aprilia tuono- nä, inget för mig, möjligtvis Aprilia mana.

Varför ska man köra fortare? FÖR DET ÄR COOLT!!!!:shrules:shrules:shrules:shrules:shrules:shrules
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
kan garantera att den är kul även över 200. Till skillnad från er som har en ruta att gömma er bakom ger den skön träningsvärk i nacken av vinden i de hastigheterna ;)


Du tog kurvorna rätt friskt med den i somras på Såsen! :tummenupp :) Jag provade en naken hoj en gång, tror det var en Honda cb 1000r, men det var inte riktigt min grej. Kändes som jag skulle trilla av hojen mitt i kurvan. Men det är säkert bara en vane sak.
 

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Ktm 690 smc 2011
Du tog kurvorna rätt friskt med den i somras på Såsen! :tummenupp :) Jag provade en naken hoj en gång, tror det var en Honda cb 1000r, men det var inte riktigt min grej. Kändes som jag skulle trilla av hojen mitt i kurvan. Men det är säkert bara en vane sak.

Det är bara kärringar som inte pallar vind :såjaponken
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Vaknade upp i morse och är jäkligt sugen på en ducce streetfighter s:va någon som har kört en ??
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top