Hoj Köp

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Ja de va de ja hade tänkte mej. Åka och prata med glen på yamaha center och se vad han säger innan man lägger ner mer pengar på detta. testade ju en sån sak innan fast med nåt som hette memjet som var till denna hoj men de funkade inte alls. fick hela 0.2 hästar mer enligt bänkningen:huvet

Min granne ska sälja sin ducce 999 racerkåper mappad helsystem mycket vacker hoj! vil ldu se den så ring så fixar vi det!:tummenupp
 
Last edited:

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Om jag får ha ordet?
Ärligt talat, Anledningen till att äga en hyosung, är mindre omkostnader.
Varför då lägga flera tusen rikstaler på något som gör några futtiga % i uteffekt och vrid. Det är fortfarande samma hoj, en 650cc, samma chassi (ram).
Min rekomundation är: Behåll koreanen tills du är trött på den, om du inte redan är det. Lägg pengar på en annan "bättre" hoj. förnyelse är alltid kul. He :gnissla "och detta ska komma från mig" :va
Det kam man oxå tyda så här: Köper man en bra hoj, varar den lääännnge, men så är (var) det också en "Retta"

Om du lägger några, kanske mång tusen på koreanen kommer du säkert bli besviken i efterhand ändå.

Det känns jobbigt att säga dt men J.O.B råd är väldigt visa:klappar
 

Piggis

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Ängelholm
Hoj
2009, Hyosung GT650R
Min granne ska sälja sin ducce 999 racerkåper mappad helsystem mycket vacker hoj! vil ldu se den så ring så fixar vi det!:tummenupp

Kan du fixa bilder på den först så man kan sitta hemma i lugn och ro och studera den :D
och så det viktigaste av allt.. priset e ju intressant oxå:huvet
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Okej... Men då får man nog åka och titta på den en dag. men där finns ingen sits där bak heller som bilden visar?

Den är inte så motorstark 124 orginal men jag tror han har plockat ut 140 det är en av dom snyggaste hojar jag sett! du kan ju fråga sven eller ninja 68 han kan nog svara på allt om ducce 999:tummenupp
 
Last edited:

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Med all den reklamen är det ju dem som borde betala dig för åka runt med allt det

Haha!!!! du ska se den Wilcan den är äckligt snygg ska du göra dig av med din? jag har hört en fågel viska i mitt öra att du kanske ska köpa en supermotard köp en riktig hoj istället:D
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag ska sälja min Ducce på vårkanten nästa år. Sittställningen är sportig, men inte supersportig och den fungerar riktigt bra att köra långt på. Har varit iväg på två semestrar, en 640 mil (tror jag det var) och en 520 mil. Den är riktigt stabil på Autobahn, men går trots det att svänga med på alpvägarna och har ett fantastiskt härligt ljud!

Ducati ST4s 2003.

996-motor / 117 hp / 250 km/h / 0-100 3,8 s

"Brembo"-bromsar med riktigt bra bett!

"Öhlins"-dämpare.

"Sil Moto"-ljuddämpare + original som medföljer.

"Marchesini"-fälgar.

Helt nya "Michelin Pilot Road 2"-däck.

Ny kopplingskorg + lameller.

Stora servicen nästan alldeles nyss gjord.

Packväskor (kraschpuckar :hihi) för långturer och en sadel du kan ta med passagerare på. :tummenupp

Försäkringen är också billig. Jag betalar 5.100 helår och helförsäkring.

Vad sägs? Intresserad? :)
 

Piggis

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Ängelholm
Hoj
2009, Hyosung GT650R
Jag ska sälja min Ducce på vårkanten nästa år. Sittställningen är sportig, men inte supersportig och den fungerar riktigt bra att köra långt på. Har varit iväg på två semestrar, en 640 mil (tror jag det var) och en 520 mil. Den är riktigt stabil på Autobahn, men går trots det att svänga med på alpvägarna och har ett fantastiskt härligt ljud!

Ducati ST4s 2003.

996-motor / 117 hp / 250 km/h / 0-100 3,8 s

"Brembo"-bromsar med riktigt bra bett!

"Öhlins"-dämpare.

"Sil Moto"-ljuddämpare + original som medföljer.

"Marchesini"-fälgar.

Helt nya "Michelin Pilot Road 2"-däck.

Ny kopplingskorg + lameller.

Stora servicen nästan alldeles nyss gjord.

Packväskor (kraschpuckar :hihi) för långturer och en sadel du kan ta med passagerare på. :tummenupp

Försäkringen är också billig. Jag betalar 5.100 helår och helförsäkring.

Vad sägs? Intresserad? :)

ja den låter oxå intressant...
Men hur många mil har den totalt gått och vad vill du ha för pris?
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Min blir hämtad på fredag antagligen. Så nu ska jag också hitta hoj :)
Men det blir nog till våren jag köper ny.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
ja den låter oxå intressant...
Men hur många mil har den totalt gått och vad vill du ha för pris?

7.400 och den kommer rulla nästan minst lika långt till utan större trubbel ifall du gör servicen som du ska. :tummenupp Har kört ganska lugnt med hojen och tagit väl hand om den. Senaste servicen bad jag dem kolla hur motorn såg ut och lät och den var enligt dem i mycket gott skick.

Såg en 02:a som gått 6.700 till priset 59.900, men det är ju inte säkert han/hon får det. På Blocket kan man ju sätta vilket pris som helst, utan att få den såld. Vad jag vill ha för min har jag inte riktigt bestämt mig för än, men tanken är kring 57.000. För de pengarna så får du en fantastisk allround-hoj som är allt annat än en dussin-mc. :)

Edit: Självklart är jag villig att diskutera priset, men det är däromkring jag tänkt mig i alla fall. Har du bra argument för att jag ska gå lägre så lyssnar jag, men det är inte säkert jag köper argumenten. ;)
 
Last edited:

ninja68

It aint over till ........
Gick med
21 Jun 2008
Ort
Sverige
Hoj
Cykel
Min blir hämtad på fredag antagligen. Så nu ska jag också hitta hoj :)
Men det blir nog till våren jag köper ny.

Du är välkommen o titta på min!
Passa på innan jag ångrar mig att sälja den.....

Den är fortfarande påställd!
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Köp rsv4 då? :D
Utseendemässigt e den gryyyym! :yoparty

Rsv4 är en mycket läcker kvinna!!!! l det hade varit roligt att köra en v4 på 180 kärlekshästar:tuttar och om man läser om den så står den sig grymmt bra i alla tester, ska kännas som en 600 chassimässigt det ska vara ett fantastiskt ljud, sen att orginal ljuddämmaren är ful som få så är det ju lätt att byta ut skiten eller sätta på ett helsystem, nu börjar herr gunnarsson drömma sig bort haha!!!!:D
 

dre23

Ny medlem
Gick med
30 May 2010
Ort
där det passar
Hoj
Ducati 1198s
Köp min då

Köp min hoj då sveriges snyggaste R1 och den har allt monterat som du behöver och bara rullat 650 mil
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top