Hålla stumt genom Knutby

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Det var ju med stort intresse man drog mot knutby i helgen. Veckans knutbytråd fick en att tro att det skulle vara värsta outlawstället.

Men va fan möts man av? EN gubbe med en liten knähund i koppel, fyra seniorer som irrade runt på macken och en ful brud på ICA Knutens parkering. Vad är det? Får det finnas så trista ställen?

Nej, full gas därifrån till Gimo, som ALLTID levererar lite dramatik. T o m BusAnna fick ragg. Han var full, men inte så full att han inte kunde prata. Hoppas hångelbilderna kommer upp här snart.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jerker, att du ens uppfattade att det stod människor där, så satans fort som du körde?

Själv höll jag en modest fart, och se! Gubben med hunden vinkade, så visst faen händer det grejjer i Knutby.

Sen tycker jag att din svartsjuka börjar bli löjlig. :rolleyes:
Klart jag fimpade dig när Mr Adonis, dök upp, du får acceptera det. Nu snackar vi blond, reslig, social, intellektuell, spirituell, utåtriktad, det var kärlek vid första ögonkastet. :kär:kär:kär

För övrigt var han inte full, han var förberedd inför vintern bara, det är ett tecken på framförhållning att redan nu fylla på med t-sprit. :crash
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Men gjorde du något lockrop då? Klart du inte träffar några outlaws om du inte vet hur du ska kalla på dem. De som var där trodde säkert att ni var nån form av moralkärringar och höll sig undan.

Nästa gång du är där så knäskrapa in på Icaparkeringen och dra en redig fuckyou-burnout direkt så ska du se att det väller fram outlaws ur buskarna.
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Jerker, att du ens uppfattade att det stod människor där, så satans fort som du körde?

Själv höll jag en modest fart, och se! Gubben med hunden vinkade, så visst faen händer det grejjer i Knutby.

Sen tycker jag att din svartsjuka börjar bli löjlig. :rolleyes:
Klart jag fimpade dig när Mr Adonis, dök upp, du får acceptera det. Nu snackar vi blond, reslig, social, intellektuell, spirituell, utåtriktad, det var kärlek vid första ögonkastet. :kär:kär:kär

För övrigt var han inte full, han var förberedd inför vintern bara, det är ett tecken på framförhållning att redan nu fylla på med t-sprit. :crash

Jag såg dem redan i våras och de hade inte flyttat på sig så värst mycket.

Så trist att det räcker med en saftig ölrap för att få dig på fall, klart man blir förbannad.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jag såg dem redan i våras och de hade inte flyttat på sig så värst mycket.

Så trist att det räcker med en saftig ölrap för att få dig på fall, klart man blir förbannad.

Du får väl köpa en nödraket och göra ett försök? I värsta fall får du väl testa att lägga krokben, det brukar få de flesta tjejer att falla..
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top